Jump to content
ploe

Wat Vonden Jullie Van De Beurs In Houten

Recommended Posts

Wie is er nog naar Houten geweest en wat is er allemaal gekocht?

 

Vond het zelf wel weer een grote beurs maar wel vreselijk druk. Ik vond het zelf jammer dat er zoveel slangen waren, kom zelf voor de hagedissen, dus vond het aanbod een beetje tegenvallen.

Heb zelf geen beesten gekocht, wel weer een hoop spullen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

ik vond de beurs wel redelijk , alleen jammer van die muizen en ratten , word ik altijd kots misselijk van ( van de geur )

zelf vond ik ook dat het meeren deel slangen waren

 

voor de sprinkhanen ben ik wel geslaagd , heb weer meer dan 325 ( gestopt met tellen ) sprinkhanen in de voorraad

Share this post


Link to post
Share on other sites

ckers een geslaagde beurs..

alleen zo druk maarjah kan niej alles hebbe

heb een kameleon aangeschaft..:P

een een vogelspin mee genome voor een maat van me

zal er nog wel fotos opzettuh als de camera werkt

groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het ook een geslaagde beurs, nog een tijdje met den chuck gepraat. Voorderest vond ik ook dat er erg veel slangen waren en weinig baardjes. Heb wel een mooie transulent gezien. Het was inderdaad super druk en je liep zowat over mekaar heen maar voorderest was het een geslaagde beurs.

 

Heb zelf geen dieren gekocht maar heel wat spullen en voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was een superbeurs,

al onze nakweek verkocht! Er is zelf nakweek naar Frankrijk en Barcalona gegaan!

Veel bekende gezichten gezien! Veel mensen info kunnen geven!

Enne....weer een baardje bij gekocht!

Binnenkort volgen er foto's!

En Erwin bedankt voor de hulp! Goed dat jij veel talen kent! En ook de hulp met het uit- en inladen! Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook hier terug thuis

 

goede punten bij de vrouw :rolleyes::rolleyes: geen baardjes erbij :lol::lol:

 

wie vond dat er niets was,heefd niet goed gekeken, :rolleyes:

wie heefd ze gezien

traslucenten(zeer mooie rode man van bijna een jaar ,heefd een goede thuis gevonden bij :rolleyes::rolleyes: )

translucent dame van een jaar oud

zeer mooie gele tranlucent man

een tafel vol hypo's,met veel moois ertussen(voor betaalbare prijzen(werden jammergenoeg enkel verkocht per koppel)met uitzondering van een :rolleyes::rolleyes: (deze heefd dus ook een nieuwe thuis gevonden :rolleyes: )

de leusistics,die na eenig navragen er geen bleken te zijn,maar gewoon witte hypo's (van gekend herkomst)

 

de prijs van de terariums is wel op twee weken veel opgeslagen .

 

redelijk veel uit engeland voonamelijk gekko's (heb een ander soort krekels uit engeland,met streepjes op de rug,en stille)(ook een soort kakerlakken(iets groter dan redrunners,en bruin)

 

nieuwe broedstoof 60-40-40cm

twee kleine terariums30_30_30CM

 

was vroeg binnen :rolleyes: (dank aan de mensen die dit mogelijk maakten) :rolleyes::rolleyes:

 

prachtdag gehad.

de gelaatsuitdrukingen van mensen te zien die gevonden hebben wat ze zochten,is een mooi gezicht(heb zelden een vrouw zo gelukig gezien als mevrouw juwel-dragons,met haar oogst aan zeer mooie slangetjes)

 

mooie dag.

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Erwin,

 

Ik ben benieuwd naar wie de rode transculent man is gegaan!!!

 

Uit je verhaal kan ik niks halen, overal staan lachende gezichtjes bij. :rolleyes:

 

Ook ben ik benieuwd over het verhaal van de Leucistics!!!

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

alhoewel ik geslaagd ben,ik heb 2 pracht slakken kunnen scoren,er wat eitjes gratis bij gekregen.de slakken niet te koop,maar ik heb de arm van de man niet hoeven laten breken om ze voor een heel mooi prijsje mee te krijgen.een terra gekocht om m,n mooie verzameling in te doen,ook zeer geslaagd,en kon binnen 2 uur slak groepsex kunnen zien hihi.

verder een aardig gesprekje gehad met onze be vrienden van de chula ranch!

maar echt serieus,de volgende keer hou me tegen!

honden ,katten,vogels,hou maar op.ruik de muizen kweek nu nog!slangen en nog meer slangen.jammer hoor,maar al die beurzen te gelijk ;)

geen parking enz enz,ik word te oud voor de mensen massa!

we waren al voor 1 uur al weer weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Hier ook moe en wel terug thuis van de beurs.

Wij hebben muisjes gekocht om mee te kweken en een hele voorraad voedseldieren ingeslagen daar het weer de moeite was! We hebben ook wat spulletjes gekocht voor de nakweek als alles goed verloopt. Ook 2 uv lampen omdat ze zeer goedkoop waren bij een duitser.

 

Wij hebben ook vele mensen gesproken, ook nieuwe ontmoet wat heel tof was!

Ook Erwin bedankt voor het in en uit laden! Het was weer lekker lachen en tof!

:D

 

Ik heb de mooie translucents ook gezien maar hadden spijtig genoeg niet genoeg centen bij en hebben voorlopig geen plaats meer om een baardje bij te kopen.

 

Groetjesss en slaapwel :rolleyes::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beurs was zoals altijd heel druk

hebben een paar bekende mensen gezien en natuurlijk een praatje gemaakt

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Erwin en wil ook wel eens weten waar die mooie transculent en die hypo naartoe gegaan is <_< en wil zeker het verhaal van die leucistics te weten komen en vanwaar ze afkomstig waren <_<

Voor iedereen die naar Houten geweest is en nieuwe dieren meegebracht heeft : fotos , fotos en nog eens fotos :lol:

@saratjeuh : veel succes met de kweek van je muizen maar de stank moet je er wel bijnemen h

Share this post


Link to post
Share on other sites

de mensen die deze dieren kochten zullen het zelf vroeg of laat wel bekend maken,

 

wie heefd het gezien,het zeer mooi oranjs baardje met drie poten voor 80 euro :angry: :angry: (en dan het nog raar vinden dat het niet verkocht geraakte)

 

een wat oudere duitser had deze witte hypo's mannen bij(voor openingstijd koop hij overal baardjes op)(had er 4 bij

op mijn vraag of het leusistic's waren ,werd bevestigend geantwoord,maar de man herpakte zich na het zien van mijn gezicht,dat ik hem niet geloofde.

toen pas waren het gekruiste.

dus lekker doorvragen :D:D

hij had ze in duitsland gekocht,maar bleken uiteindelijk in nederland gekweekt.

durf bijna mijn handen ervoor in het vuur houden dat het nakweek van kuno was,enkel waren ze wel redelijk groot(ongeveer 45 cm)

ze waren zeer mooi om te zien,maar de gele schijn op de voorpoten en kop hadden mijn vermoeden om door te vragen aangewakerd

uiteindelijk bleek hij er de voledige benaming van te weten.

deze man bleek wel goed te weten wat hij bijhad,want wistvan alle beestjes de benaming,en herkomst te weten.

zo had hij mooie gele van de (hamm) italiaan bij,en enkele zogezegde americaantjes die niet opgekleur waren(wel zonder papieren)

 

 

@ ploe de gele tras niet gezien?

moest aan jullie denken toen ik hem zag.(jammer dat we elkaar niet gezien hebben.

ook anita ben ik jammerlijk mislopen.(zat terug een babbeltje te maken en :rolleyes: en koffie te drinken :D )

 

wat is een dag beurzen vol praatjes maken,vermoeiend en veel te kort :D

 

heb sara haar muis gezien, mooie kleurmuizen 1man en drie vrouwen,deze zullen het zeker naar hun zin hebben ten huize saratje :rolleyes:

 

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb sara haar muis gezien

Erwin verklaar u nader!!!

Weet Tom ervan of ist achter zijn rug gebeurd???

:P

 

Foto's van het vrouwtje dat wij hebben gekocht volgen zeker en vast!

Er zijn wel foto's van maar die heb ik nog niet in mijn bezit, ik hoop dat diegene die er foto's van heeft getrokken er wil doormailen! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier dan mij nieuwe aanwinst.

Mijn Ornata Vrouwtje

600kb_Mollie.jpg

 

600kb_mollie1.jpg

 

Ook hebben we nog een occelata vrouwtje gekocht en zij is nu even een logeetje bij ons.

Toen ik deze foto maakte sliep ze net.

 

600kb_debby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ploe de gele tras niet gezien?

moest aan jullie denken toen ik hem zag.(jammer dat we elkaar niet gezien hebben.

Nee, als ik het zo lees, heb ik volgens mij de helft van de beurs gemist! :angry: :(

Ik ben alleen in die hele grote hal geweest met reptielen, was er nog meer?

 

Ik heb de trans echt niet gezien, jammer want ik ben nog steeds op zoek naar een mooie transman, weet je toevallig wie de kweker was? Misschien op Amstelveen, want daar gaan we zeker heen, en nu ook zeer vroeg!

 

Vanessa, echt supergaaf die doornstaartagamen, heb er ook nog even bij staan kwijlen, maar bas was heel streng deze keer, en ik kon hem jammergenoeg niet overhalen! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diegene met de transen was niet de echte kweker van de dieren, hij verkoct ze alleen maar. Het waren hele mooie! Misschien weet erwin de naam van die persoon en hopelijk heb je in amstelveen meer geluk!

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben gisteren ook geweest en heb mijn ogen uitgekeken... Was nog nooit op een grote beurs geweest. Ook ik heb de mooie trans gezien, maar helaas kostte deze teveel centjes... bovendien heb ik er toch geen plek voor ;) !

Helaas niemand gesproken. Ken ook niet zo veel gezichten dus dat wordt lastig! Ben wel bij de stand van the chula range geweest maar jullie waren erg druk dus ben maar doorgelopen!

Heb me wel zitten opvreten over het feit dat er ook zoveel ellende verkocht werd... er werd een baardje zonder staart aan een jochie (jaar of 8) verkocht die nog niet eens spullen had voor het beest... Ook een leguaan gezien waarvan er bijna geen stekels zichtbaar waren. Kan die mensen dan wel achter hun tafeltje vandaan sleuren..... Maar verder een geslaagde dag! Heb alleen niet veel gekocht. Wel goedkope uv lampen bij een duitser, wat zand en cactussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Ik lees nu al een paar berichtjes over goedkope UV-lampen.

 

Graag zou ik het merk, type en de prijs willen weten?

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ging over de exoterra uv lampen die door een duitser verkocht werden, dus de reptiglows 2.0, 5.0 en 10.0. Ik weet alleen dat die 5.0, 13,50 euro koste en de 10.0 koste 14,50 euro. Dit was dus heel goedkoop, de andere standen waren allemaal duurder.

 

@ Marc, heb je mijn mail nog gehad voor de bestelling af te halen?

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ging over de exoterra uv lampen die door een duitser verkocht werden, dus de reptiglows 2.0, 5.0 en 10.0.  Ik weet alleen dat die 5.0, 13,50 euro koste en de 10.0 koste 14,50 euro.  Dit was dus heel goedkoop, de andere standen waren allemaal duurder.

 

Groetjesss

 

Die heb ik inderdaad ook gekocht. Ik heb de 5.0. Die heb ik nu namelijk ook en bevalt goed. Welke heb jij? Weet eigenlijk niet zo goed wat het verschil is. En mijn Duits is niet zo goed.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ vanessa

ik heb staan kwijlen bij de chuckys,wat zijn ze toch leuk,vooral deze omdat ze ze mooi gekleurt zijn.heel veel plezier er mee!!

@erwin

jaja,je was de hort weer op!ik had kunnen weten dat je in de bar,sorry,het restaurantje was hihi.

maar we zullen elkaar toch wel eens ergens tegen komen.

anders ben je altijd welkom in nijkerk voor een bakkie leut hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lotte: Ik heb ook de 5.0 gekocht. De ene geeft meer uvb af als de andere en dat is gewoon het verschil maar wist ook niet goed welke daarvan te kopen.

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Voor baardjes (woestijndieren) moet je de lampen in de rode doosjes hebben.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ vanessa

ik heb staan kwijlen bij de chuckys,wat zijn ze toch leuk,vooral deze omdat ze ze mooi gekleurt zijn.heel veel plezier er mee!!

Dankje wel , maar wat bedoel je met Chucky's?

doornstaartjes.

ik heb ook nog 3 schatten van skinken gezien,ben toen ook maar snel dooorgelopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×