Jump to content
erwin

Eerste Albino Bij Reptie-farm Geboren

Recommended Posts

Ik hoop van niet eigenlijk...albino baardagamen vind ik echt geen aanwinst voor de hobby. Is niet natuurlijk en zou ook niet mogen overleven zoals zoveel van die morphs. Gelukkig zijn er liefhebbers die bij bepaalde soorten de morphs en albinos er gewoon uit filteren ter bescherming van de soort zoals bv bij phelsumas. Zo is er ooit Phelsuma laticauda laticauda bij een grote kweker geboren en die was albino...die heeft er nooit mee nagekweekt gewoon uit principe...chapeau kan ik alleen maar zeggen op dat gebied! Ik haat het als mensen denken dat ze mooiere dieren kunnen voortbrengen als dat de natuur dat kan. Maarja ieder zijn eigen mening.

 

Groeten Olly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Wij zijn gisteren avond bij Marc en Berlinde op bezoek geweest en hebben een foto genomen van de albino.

Wij hebben dan ook de toestemming gekregen van Marc om de foto op het forum te plaatsen omdat hijzelf niet zo handig is in foto's plaatsen zoals hij zelf zegt B):P

 

Hier komt hij dan

 

DSCN4107.jpg

 

Vele groetjesss

en Marc en Berlinde, bedankt voor de toffe avond!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou

ik vind het een schatje!

een beeldig diertje.

heb je hem kunnen ontfutselen voor je eigen collectie saratjeuh,of wilde marc hem niet kwijt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zeer mooie albino!! :) Zo zie je maar... er zijn meer levende wezens op deze planeet dan alleen baardagamen!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goe gevonden

het is een zeer mooi muisje!

ik wou nog een foto van een vis erop zetten die ik eerst zou bewerken met photoshop! Maar ik had gene tijd ervoor!

Het zou een echte aprilvis geworden zijn! hahahaha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja das inderdaad wel een beetje jammer.

 

Eigenlijk als je leest is er nergens sprake geweest van een baardagaam, gewoon een albino, vandaar deze foto.

 

@ anita: het is onze witte muis hoor, maar we hebben het gepost in samenspraak met marc vandaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja das inderdaad wel een beetje jammer.

 

Eigenlijk als je leest is er nergens sprake geweest van een baardagaam, gewoon een albino, vandaar deze foto.

 

@ anita: het is onze witte muis hoor, maar we hebben het gepost in samenspraak met marc vandaar...

ik ben er ook nooit ingetrapt.

 

Maar toen ze er op door gingen wou ik wel duidelijkheid natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja das inderdaad wel een beetje jammer.

 

Eigenlijk als je leest is er nergens sprake geweest van een baardagaam, gewoon een albino, vandaar deze foto.

 

@ anita: het is onze witte muis hoor, maar we hebben het gepost in samenspraak met marc vandaar...

 

hihi :lol:

een schatje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

maare :P

wat is er dan aan albino geboren bij reptie farm

als de witte muis niet van hun is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×