Jump to content
Sign in to follow this  
stormmeissie

Kom Me Ff Voorstellen

Recommended Posts

Hoi, welkom op ons forum, leuke beestjes heb je, maar je zal er gauw genoeg achterkomen dat je hier geen uitzondering bent met zoveel dieren.

 

Iig hele mooie foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meesten hier hebben reptielen denk ik (meestal achter glas ;) . dat is toch anders dan rondrennende dieren in huis. ik wordt vaak voor gek verklaard. gelukkig heb ik een vrij ruime woonkamer ..mara meer rondlopende dieren wil ik niet. Alleen nog in de terra's :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, het lijkt wel alsof mensen die van reptielen houden, ook van zoals jij het noemt, rondrennende dieren houden, zoals idd katten, honden, maar ook ratten en fretten en zo. Kijk maar bij mij, wat ik allemaal heb zitten. Behoorlijk wat, en dan zijn er onlangs helaas nog 3 dieren gestorven bij me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt, dat is nooit leuk, vooral mijn laatste beestje, Vicky, een baardje van nog geen jaar oud. Mocht je geinteresseerd zijn kun je het hele verhaal lezen op het topic Vicky, Godzilla en Reign, groei van week tot week, onder het kopje Baardagame.

 

Triest verhaal, ik ben er nog steeds erg verdrietig over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Stormmeissie,

 

Welkom op het forum. :rolleyes:

 

Hele mooie en leuke foto's van je vriend en 9 dieren. ;)

 

Nog veel plezier op het forum. :)

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey welkom hier op dit gezellige forum

wat een leuke fotos heb je gedaan bij voorstellen zeg

OEI ik dacht dat ik over mijn verliefdheid van fretten heen was na de vakantie, maar nu zie ik weer van die poepies en klopt mijn hhartje toch wat sneller haha.

(ik heb namelijk vorig week de hele week een fretje van 8 weken in huis gehad, want lizard (ook hier op forum) kwam logeren en nam haar mee)

 

Nou heel veel plezier hier

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

WELKOM

op dit informatieve forum... :D

gr ivon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×