Jump to content
erwin

Terraristika Hamm (duitsland) Reptienbeurs

Recommended Posts

ha erwin en gerrit!!!

 

wij staan denk ik weer in diezelfde tent!!!

 

dus we komen zeker effe een bakske koffie bij jullie scoren :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

even opgesnuffeld... wij staan op Z2R2!!!!

 

dus bij jullie in de tent :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is al wel een hele afstand om naartoe te komen eigenlijk maar zou het wel eens willen zien. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij gaan ook kijken of we er nog een tafel kunnen bemachtigen

nu nog???

 

nou dat kun je wel vergeten ben ik bang...... :huh:

 

in g

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij gaan ook kijken of we er nog een tafel kunnen bemachtigen

nu nog???

 

nou dat kun je wel vergeten ben ik bang...... :huh:

 

in g

in geval van nood,weten ze wel waar ze welkom zijn kuno:rolleyes:

desnoods trekken we onze buik wat in :D:D (al zal het voor sommige moeilijk zijn :rolleyes::rolleyes:

hebben nog op beperkte ruimtes samen gestaan

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo...

 

We will allso be in the tent, have table at Z2R6... :D

 

Look forward to meet your all, and see wich beautifull animals your bring to the show...

 

groetjes Jesper & Tina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik mijn chauffeur kan overtuigen ben ik mss ook van de partij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dus naar Hamm.

Woon in Tilburg en reis via Eindhoven, Venlo richting Hamm.

 

Als iemand mee wil rijden, om zo de (reis)kosten te drukken, laat maar weten.

Kunnen we samen rijden.

 

Grtn

 

Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook wij zullen er op deze beurs weer bij zijn. Wij staan op Z2W en zullen alle dieren ie we in Daytona hebben aangeschaft enof hebben weten te bemachtigen meenemen. Hoop veel van jullie te mogen ontmoeten. Door de wat strengere huisvestings regels voor de dieren kunnen wij U niet alles laten zien in de dispays. Zoekt U iets anders dan getoond kunt U het altijd even aan ons vragen.

Tot Later,

 

Arthur Hoogendam

Sander Bouwman

www.dutchdragonimport.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

hamm en duitsland in het algemeen heefd wat strengere huisvestings regels voor dieren die tentoon gezet worden op beurzen

 

ieder dier moet apart zitten ,met ondoorzichtige wanden,waarvan er maximum een kant doorzichtig mag zijn

ook moeten alle dozen,terrarium's of ander verpakkings middelen voorzien zijn van een papiertje met informtie van het beestje dat er in zit

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
hamm en duitsland in het algemeen heefd wat strengere huisvestings regels voor dieren die tentoon gezet worden op beurzen

 

ieder dier moet apart zitten ,met ondoorzichtige wanden,waarvan er maximum een kant doorzichtig mag zijn

ook moeten alle dozen,terrarium's of ander verpakkings middelen voorzien zijn van een papiertje met informtie van het beestje dat er in zit

 

groetjes

erwin&sonja

En zo hoort het ook vind ik! Dat geeft de beestje nog een beetje rust op zo'n drukke dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hamm en duitsland in het algemeen heefd wat strengere huisvestings regels voor dieren die tentoon gezet worden op beurzen

 

ieder dier moet apart zitten ,met ondoorzichtige wanden,waarvan er maximum een kant doorzichtig mag zijn

ook moeten alle dozen,terrarium's of ander verpakkings middelen voorzien zijn van een papiertje met informtie van het beestje dat er in zit

 

groetjes

erwin&sonja

En zo hoort het ook vind ik! Dat geeft de beestje nog een beetje rust op zo'n drukke dag.

als de regeltjes voor iedereen gelijk zijn in Duitsland zou het inderdaad beter zijn

 

deze regeltjes zijn zeer streng voor niet duitsers

en wees er maar zeker van dat wanneer u niet kunt voldoen ,uw stand op een kar geladen word door de medewerkers,en u met stand en al aan de deur word gezet nog voor de beurs begint

 

duitse stands worden met de controle gewoon overgeslagen,het zijn de buitenlanders die ze moeten hebben om te muggenziften

 

zelfs onze stelling beursbakken met regelbare temperatuur voldoen niet aan de soms te strenge eisen die gesteld worden

 

waar wij voor streefden om de dieren zo goed mogelijk te huisvesten op beurzen word daar gezien als niet goed genoeg

 

hun aanbevelingen:gewoon in een voldoend groot langs de zijkanten ondoorzichtig doosje op tafel met een warmtebron,en voorzien van een herkenningsstikker

 

passen ons dus met tegenzin aan(kunnen niet anders)en zetten ruime doosjes met warmtebron,en denken dat de duitse dierenartsen die deze controles uitvoeren het wel zullen weten wat goed is voor onze beestjes

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een paar uurkes en het is zo ver,maar gaan niet teveel geld meenemen

zo gevaarlijk hamm :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nog een paar uurkes en het is zo ver,maar gaan niet teveel geld meenemen

zo gevaarlijk hamm :lol:

goede morgen wij gaan sebiet vertrekken naar hamm

greetzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
nog een paar uurkes en het is zo ver,maar gaan niet teveel geld meenemen

zo gevaarlijk hamm :lol:

goede morgen wij gaan sebiet vertrekken naar hamm

greetzzzzz

hahahaha,4 uur op,heb je wel geslapen sofie?

 

ik hoop dat iedereen een toffe dag heeft gehad en ben benieuwd naar de mooie dieren die zeker weer mee naar huis komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was een geslaagde dag vandaag in Hamm, ook al......daar komen de negatieve puntjes maar eerst: was het erg erg druk, teveel aanbieders voor een te klein oppervlak waardoor het publiek hutje mutje rondliep. Het andere negatieve puntje was de warmte binnen in vooral de tenten.

 

Maar goed, dat wisten we dan ook van te voren, dus nu maar de positieve kanten van Hamm: Erg veel en mooi aanbod qua baardjes, een keer "live"kennis kunnen maken met de "eigenaren" van Alpha Dragons en Sandfire Dragon Ranch.

Natuurlijk de aanwezigheid van Erwin en Gerrit is altijd een pre op een beurs, waarbij ik maar eens gelijk Erwin hartelijk dank voor zijn expertise bij mijn aankoop.

 

Aankoop is overigens een Translucent die erg fraai oranje gekleurd is, gekocht van Sandfire Dragon Ranch. Foto's volgen morgen.

 

Vond het al met al een geslaagde dag, was ook niet zo ver van Tilburg, was er ruim binnen 2 uur(heerlijk gas erop in duitsland).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook hier terug thuis na een vermoeiende dag hammen :rolleyes:

 

van een crisis hebben we niet veel gemerkt,kopen blijven we doe :D ,en keuze was er ten overvloed aan baardjes

zelfs de amerikanen komen nu hier hun baardjes al aanbieden(als het in Amerika goed loopt zullen we ze hier niet zien)

gelukkig voor ons dan maar

prachtstukken zaten er tussen,en deze vonden dan ook gretig hun weg naar nieuwe trotse bezitters

Bob Mailloux van de Sandfire Dragon Ranch ,de godfather van de gekleurde baardagaam blijkt een zeer aangenaam beminnelijke man,die met raad en daad beschikbaar was

zijn prachtdieren vonden dan ook gemakkelijk nieuwe baasjes

was een waar genoegen en een genot met deze heer te hebben kunnen en mogen kletsen over de baardjes

was me een genoegen en een eer dat deze me meermaals opzocht om te vertalen

 

Dat de japanners hamm ook hebben gevonden hebben wij ook ondervonden

de eerste baardjes die ze aankochten komen uit onze stand :cheer::cheer:

 

Hamm heeft zijn reputatie terug waargemaakt,een genot om er bij te zijn geweest

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het was een zeer geslaagde beurs hamm,en inderdaad zoals aangegeven hier,was er super veel volk,en lekker warm en er waren vele mooie diertjes

zo heb ik in levende lijven een albino leguaan mogen bewonderen,wou ze zo meepakken maar was wat over het budget :P ,en zo heb ik ook korenslangen gezien zonder schubben ook super mooi maar ook weer was het kostprijsje duur ;) het was een vermoeiende dag maar wel een super dag,nu op naar mijn thuis buurs antwerpen :D ben ook benieuwd naar de nieuwe diertjes die er mee naar huis zijn gekomen

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook terug thuis van een drukke maar geslaagde beurs.

 

Ben weer vele bekenden tegengekomen en heb mij vandaag een beetje rustig gehouden wat de aankopen betreft maar heb dan toch eindelijk mijn hypo trans leatherback man op de kop kunnen tikken :cheer: ook heeft Eric mij nog een dame leucistic hypo 100%het voor trans meegebracht van onze gezamelijke kweek en ziet er veelbelovend uit , fotos volgen deze week nog ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

leuk om te horen dat het weer een geslaagde dag was daar

in Duitsland.

 

Werden er Silkbacks aangeboden?

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×