Jump to content

Recommended Posts

Ai, 25 juli gaan wij naar Pleasure Island (dancefestival voor degenen die dit niet weten). Dus vanuit Tilburg geen liefhebbers voor de BBQ :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou mensen kom op en inschrijven :)

 

We hebben zelfs iemand die Zalm en Forel meeneemt voor op de BBQ :cheer: (Bart&Cindy van Cinbadragons) mmmmmmm

 

 

Ook al kent u niemand...geen probleem...je leert zo iedereen kennen (de meeste onderons zijn namelijk toch enigsinds gestoord :D:lol: )

 

 

INSCHRIJVEN allemaal

 

Groetjesssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Paula

 

En dan ben ik na 11 jaar Belgie gewoon gevlucht voor die Belgen.....en wat gebeurd er?? 25 Juli BBQ (bij ons) met voornamelijk Belgen :D:D:lol::lol:

 

 

 

 

 

grapjeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Paula

 

En dan ben ik na 11 jaar Belgie gewoon gevlucht voor die Belgen.....en wat gebeurd er?? 25 Juli BBQ (bij ons) met voornamelijk Belgen  :D  :D  :lol:  :lol:

 

 

 

 

 

grapjeeee

Dat betekent dat de Belgen dus meer kunnen fuiven en genieten van al het lekkers B) en je bent je nu wel terug gaan verstoppen in het verre Nederland maar de Belgjes hebben je toch reeds teruggevonden :lol::lol::lol:

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaah kut! Dan ben ik nog maar 1 week uit het ziekenhuis, mag nog niet rijden enz :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet nog overleggen,misschien helpt het als ik fredje verzeker dat er niks gekocht kan worden,of dat erwin me ontvoerd naar belgie,maar ja,wie weet hoopt tie er wel op!! keert de rust terug hier in nijkerk :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu kennen jullie fred,dus is heb heel veel moetten praten,en nog langer moetten zeuren,maare we zijn van de partij! nee hoor,we kijken er naar uit!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je maar Anita dat de aanhouder wint en kijken er ook al naar uit om eens gezellig bij elkaar te komen want dit was al een paar jaar de bedoeling om iets te organiseren en weet niet hoe het komt dat dit nog nooit heeft plaatsgevonden en daardoor onze dank aan Vanda die dit heeft mogelijk gemaakt.

 

@Vanda : misschien even een tussenstand met hoevelen we reeds aanwezig gaan zijn ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aaah kut! Dan ben ik nog maar 1 week uit het ziekenhuis, mag nog niet rijden enz :(

Dat mag dan toch geen probleem zijn en dan moet je juist iemand vinden die je tot daar wil rijden en terug naar huis kan brengen ;) of zoals reeds aangehaald werd " carpooling" kan ook een oplossing zijn.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tussenstand BBQ:

 

Gerrit met vrouw en kinderen

Sven

Bart en Cindy

Paula

Anita en Fred

Erwin en Sonja

Davy en Natascha

Cindy met een vriendin en 2 kinderen

 

Groetjesss Vanda

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aaah kut! Dan ben ik nog maar 1 week uit het ziekenhuis, mag nog niet rijden enz :(

Dat mag dan toch geen probleem zijn en dan moet je juist iemand vinden die je tot daar wil rijden en terug naar huis kan brengen ;) of zoals reeds aangehaald werd " carpooling" kan ook een oplossing zijn.

 

Groetjes

Er is niemand van in onze omgeving :( :(

 

Bovendien weet zelfs nog niet of ik ga kunnen rechtstaan, moest het zijn dat we iemand nodig hebben om te carpoolen en dus mee te gaan, zal het pas 3 dagen op voorhand kunnen beslist worden en dat is volgens mij te laat voor vanda :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VANDA

 

NATUURLIJK KOMEN WE

ETEN DRINKEN EN PLEZIER,WILLEN WE NIET MISSEN :D

 

@ de andere jong en minder jonge baardjesverslaafden :D

 

jullie kunnen wel mailen met allerlei vragen over de BBQ,en blijven excuses zoeken zoals "ik ken er niemand"verzinnen

deze BBQ is er ook om elkaar beter te leren kennen in een aangenaam kader

 

hoe meer zielen hoe meer vreugde :cheer::cheer:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

T had ons best gezellig geleken........

 

Maar helaas, nou ja helaas, zitten wij dan op het strand in Spanje :P

 

Wens jullie wel heel veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit een zeer goed idee

Helaas moet mijn vrouw dan werken en zal dit niet gaan voor ons!

Maar ik wens iedereen heel veel plezier die dag, en als het nog eens ergens is en wij kunnen komen we zeker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog effe off topic een vraagje:

kan 1 van de belgen misschien zo,n mooie pot calcium meebrengen!?

hier is het bij de apotheek al 3 jaar niet meer.

ik kan ook nog een fles chloor hexidine gebruiken,om de bakken te ontsmetten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil best komen maar niet zeuren als ik de oren van jullie hoofd ga vragen dan h

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 uur reizen vanaf Rotterdam!!!!!!! Ga je via Belgie dan :D

 

Groetjesssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb bij het OV op het internet gekeken vanaf mijn huis naar waspik en daar stond 2:19 uur als reistijd, maar ik reken altijd wat extra tijd stel dat je een verbinding mist moet je toch wachten :D Ik ga ff kijken of ik iemand hier weet die met me mee wil anders, want met de auto is het maar 3 kwartier.

 

was het maar via belgie dan had ik kunnen carpoolen miss :D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is waar :D:D:D

 

Misschien van Rotterdam naar Tilburg en dat in Tilburg iemand je kan oppikken van het station??

 

OF inderdaad iemand meesleuren :lol:

 

Groetjesssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ons mag je er ook bij zetten

als er nog plaats is :P

de kinderen zijn dan toch op kamp

kunnen we gezellig met zijn tweetjes weg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is waar :D  :D  :D

 

Misschien van Rotterdam naar Tilburg en dat in Tilburg iemand je kan oppikken van het station??

 

OF inderdaad iemand meesleuren :lol:

 

Groetjesssss

ja als iemand me op kan oppikken daar dan, want dan is het met het OV maar 1,5 uur of iemand mee slepen dan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is me een beetje te ver zonder wagen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×