Jump to content
Ray

Advertentie Marktplaats

Recommended Posts

Ik zie tot mijn verbazing net een advertentie van een duitser die een baardagaam aanbied met een snee in de buik. :angry:

 

Klik klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de advertentie ook gezien, maar is het niet gewoon iets wat aan de buik geplakt zit, dat lijkt me eerder het geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch raar he, zou ook denken dat het een snee is, maar dat zal wel niet zijn zeker :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb de advertentie ook gezien, maar is het niet gewoon iets wat aan de buik geplakt zit, dat lijkt me eerder het geval.

Ik heb de foto opgeslagen en vergroot en het lijkt toch echt een snee.

Het is er ook rood omheen.Ik werd er op geattandeerd door een vriend.

 

Ik hoop voor het diertje dat het niet zo is , :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou zeker schandalig zijn, dan hoop ik dat het diertje snel een nieuw baasje mag krijgen dat het goed zal verzorgen :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik het vergroot kan zien is het idd een scheur!

het is toch schandalig!! of het nu een standaard is,of een duur dier zoals dit beestje! deze persoon heeft meerdere adv staan voor houten,allemaal duurdere diertjes,denk je een geweldige aankoop te doen,koop je wat van een brood fokker,bah!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo en kan niet voor 100% zekerheid zeggen dat het om een sneede gaat maar betwijfel toch dat dit het geval is bij de dieren van Tine en Harald want heb al meerdere dieren van hun mogen bewonderen , Erwin heeft er reeds een diertje van zitten en zal dit wel kunnen bevestigen.

 

Dat ze niet goedkoop zijn is geweten maar je krijgt er wel topkwaliteit voor in de plaats , heb voor Houten dieren bij hun in bestelling staan en ze mogen dan wel broodfokkers zijn maar bij hun mag je ze wel eerst zien vooralleer je moet betalen ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ooit een beet in het dijbeen van lola meegemaakt,en het zag er precies zo uit! omdat er geen vetlaag onder de huid ligt kijk je direct zo naar binnen.dit zit op een vreemde plek,en het is nog vreemder dat zo,n foto geplaatst word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het vreemd dat die persoon het zelf niet ziet.Ook al is het geen snee dan lijkt het er toch heel veel op en ik zou om die redenen niet eens zo'n foto plaatsten.

 

Maar goed zoals gerrit zegt dat hun dieren van deze man hebben is het misschien een idee om hem te verwittigen over de foto.Tenslotte zie je ook vaak baardagamen met de poten nagels of staarten er af die ook gewoon te koop staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb Harald&Tine even gemaild en inmiddels hebben ze de advertentie weggehaald en een nieuwe geplaatst met een ander foto.

 

groetjes

Michel ging het nu om een snee in de buik??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb Harald&Tine even gemaild en inmiddels hebben ze de advertentie weggehaald en een nieuwe geplaatst met een ander foto.

 

groetjes

Inderdaad want wilde het even openen en is reeds verwijderd.

Groeten

Patrick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ray,

 

ze hebben niet vermeld of het een snee was, maar aangezien ze nu hetzelfde baardje weer aanbieden met een andere foto, mag je aannemen dat het dus geen snee was. Tevens zijn deze mensen wat dat betreft wel profesioneel hoor en zullen ze geen gewond baardje verkopen en al helemaal niet voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

VOOR IEDEREEN DIE ER NIET GERUST IN WAS :D

 

HET WAS EEN VLEUGELTJE DAT OP DE BUIK KLEEFDE,EN GEEN WONDJE :cheer:

 

tine is een gerenomeerde reptielendierenartse,welke zeker niet zo een verwaarloosd baardje te koop zou aanbieden.

 

zelf had ze het niet gezien,en verontschuldigd zich voor het misverstand en de verontwaardeging dat zo is ontstaan,en heefd de foto die voor misvattingen vatbaar is verwijderd

 

er zijn wijnig mensen die zo bezeten zijn door het baardjesvierus als dat koppel duitsers :D

zoals gerrit reedts aanhaalde,zijn ze niet bepaald goedkoop,maar leveren prachtdieren af,waar ze terecht fier op zijn

wat wij hier zitten hebben vandaar, is dan ook om fier op te zijn :rolleyes:

 

bekijk hun sitte even ,bij huisvesting :rolleyes:

beck's reptilienkeller.de

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
VOOR IEDEREEN DIE ER NIET GERUST IN WAS :D

 

HET WAS EEN VLEUGELTJE DAT OP DE BUIK KLEEFDE,EN GEEN WONDJE :cheer:

 

tine is een gerenomeerde reptielendierenartse,welke zeker niet zo een verwaarloosd baardje te koop zou aanbieden.

 

zelf had ze het niet gezien,en verontschuldigd zich voor het misverstand en de verontwaardeging dat zo is ontstaan,en heefd de foto die voor misvattingen vatbaar is verwijderd

 

er zijn wijnig mensen die zo bezeten zijn door het baardjesvierus als dat koppel duitsers :D

zoals gerrit reedts aanhaalde,zijn ze niet bepaald goedkoop,maar leveren prachtdieren af,waar ze terecht fier op zijn

wat wij hier zitten hebben vandaar, is dan ook om fier op te zijn :rolleyes:

 

bekijk hun sitte even ,bij huisvesting :rolleyes:

beck's reptilienkeller.de

 

groetjes

 

erwin&sonja

Het is ook niet aanvallend bedoelt maar ik denk als ze zelf even hadden gekeken dan hadden ze reacties kunnen verwachten.

 

Maar goed het misverstand is uit de lucht ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het bewust baardje gezien,en heefd niets van wondjes(is trouwens een prachtbaardje)

beurshouten1.jpg

 

deze fout zullen ze zeker in de toekomst niet meer maken,waren er behoorlijk van aangedaan

 

de reacties (mail's)die ze erop kregen ,en dit niet enkel over het vermeende wondje,maar ook over de kleuren zijn niet toegestaan op dit forum,(wegens te grof)

 

denk niet dat deze mensen nog overwegen nog een adv te plaatsen in nederland

jammer ,ze hebben echt een hart voor dieren,en geven alhier ongekende garanties op hun mooie dieren.

 

GROETJES

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen in nederland hebben moeite met nieuwe kleurnamen accepteren.

 

Hun verkopen bijvoorbeel neon orange vreemde onbekende naam maar als je hun site leest kan je zien welke dieren erinzitten en is het alleen maar een compact naampje. terwijl er heel veel moois achterzit.

 

als een amerikaanse kweker een naam uit brengt als crawley red wordt het wel geaccepteerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met nieuwe namen heb ik geen probleem,als ze maar goed onderbouwd zijn

 

als u morgen erin slaagd een blauwe te kweeken,en deze kleur generaties vast te houden kan en mag u daar een naam aan geven bevoorbeeld apellblauwzeegroen

de kunst is dan wel deze naam gekend te maken,zodat eenieder weet wat het is en waar het verkrijgbaar is

 

wat americaans is word hier nog te veel als een begrip gebruikt,en word snel een standardnaam(dankbaar oorlogsverleden zeker)

 

de vraag stelde ik ook hoe ze aan de pink naam gekomen zijn

 

deze hebben ze ook van de americaantjes overgenomen en vertaald toen ze deze uit america kochten

 

het word hoog tijd dat er in europa het besef groeid dat de mooiste baardjes hier zitten,en deze worden opgekocht door de americaanders,deze verder kruisen,en er een naam opkleven om terug voor veel dollars te verkopen in europa

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×