Jump to content
erwin

Citrussen

Recommended Posts

ik ben blij dat jullie deze dieren houden!

ik denk altijd maar toeval bestaat niet.

de reden dat jullie uitgerekend deze diertjes hebben gekregen zal dus wel z,n reden hebben.

maar ondertussen zou ik toch de chamber off commerce mailen !!!!

zelf kan je nu niks meer ondernemen dan een stel hate mails te sturen,die ongetwijfeld in de prullebak zullen belanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@anita

 

hate mail's zijn niet ons doel en zeker niet onze stijl,enkel een mailtje dat we niet tevreden zijn is voldoende geweest(zodat ze daar niet denken dat we wel tevreden zijn ;) )

 

het eenige wat we met deze willen is voorkomen dat er in de toekomst nog iemand in dit afzettersavontuur wil stappen,zonder ervan op de hoogte te zijn

 

een verwittigd mens is er twee waard

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Anita en wat bedoel je met de " chamber off commerce mailen " ;)

 

Groetjes

 

P.S : Het is dus nooit onze ( Erwin en ik ) bedoeling geweest om de dieren terug te zenden zelfs al hadden we er meer van verwacht maar wie zegt ons dat we binnen een paar maanden wel niet tevreden zullen zijn want je moet de baardjes wel de tijd geven om op te groeien en mooi te worden h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop niet veel maar wel dat jullie straks heeeeele mooie citrus baardjeskweken zodat Mevrouw Sommella het nakijken heeft hier in europa :D

 

Want tenslotte gooit ze haar eigen glazen in als je zo handelt.

 

Mensen lekker maken met mooie foto's op haar site en dan tenslotte de minste op te sturen waarbij ze ook klaarblijkelijk in eens het geslacht niet kan bepalen :blink:

 

Maar goed ik gun het jullie van harte dat jullie toch mooie dieretjes zullen gaan kweken met de citrussen.want tenslotte hebben jullie wel het bloed zitten ;)

 

SUCCES REPTIFARM TEAM!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Anita en wat bedoel je met de " chamber off commerce mailen " ;)

 

Groetjes

 

P.S : Het is dus nooit onze ( Erwin en ik ) bedoeling geweest om de dieren terug te zenden zelfs al hadden we er meer van verwacht maar wie zegt ons dat we binnen een paar maanden wel niet tevreden zullen zijn want je moet de baardjes wel de tijd geven om op te groeien en mooi te worden h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kirsten,

 

Wij zullen voor je duimen, hopelijk wordt het een heel mooi sprookje. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

duimen hier mee met al onze beschikbare duimen ;)

 

dat het sprookeje goed mag eindigen, met een goed nieuw begin

 

dat de beestjes veel mogen leven ,en lange kinderen hebben :D:D

 

(dat het maar vlug woensdag is :rolleyes: )

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo kirsten

 

is er al geweten langswaar ze komen?

 

blijkbaar is inporteren in nederland niet meer ze simpel van levende dieren,en importeren er meer en meer via belgie en duitsland.

 

antwoord terry ?(geniet ervan,eens de baardjes thuis zal je niets meer horen hoor :D )

 

wat gebeurd er met de extra kosten die er buiten uw wil zijn bijgekomen?(vervallen dierenarts-transport-invoertax)

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze komen aan op Zaventem. Aangezien ik de 24e helaas niet zelf kan wegens een presentatie voor mijn studie, gaat mijn vriend ze voor me ophalen. Gerrit gaat even mee om de weg te wijzen door de mierenhoop. :cheer:

 

En wat betreft de extra kosten... wat denk je (Terri kennende) zelf? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat deze mensen nog rustig kunnen slapen :angry:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat deze mensen nog rustig kunnen slapen :angry:

 

groetjes

erwin&sonja

ja idd met een dikke sok onder de kussen :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Kirsten en ik weet wel een bezigheidstherapie : aan je presentatie van je studie werken voor woensdag :lol::lol::lol:

 

Ik zie ze toch lekker voordat jij ze ziet :P

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

|

@ gerrit

dat is niet zo moeilijk, ;) de halve wereld heefd ze gezien voor kirsten ze mag zien :D

jullie komen op de terugweg naar nederland toch even langs ,vind kirsten niet erg,een beetje wachten om haar citrussen te zien :D:D

 

wij waren er zeer gerust in ,en hebben zeker geen zenuwen gehad (denk ik) :D:D:D

 

dat het een troost mag zijn,sommige van de onze beginnen meer en meer geel te vertoonen

we zijn benieuwd naar de eerste vervelling

 

geduld is een mooie gave ,als je ze bezit ;)

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zie ze toch lekker voordat jij ze ziet  :P

 

jullie komen op de terugweg naar nederland toch even langs ,vind kirsten niet erg,een beetje wachten om haar citrussen te zien :D :D 

 

Nouhou, kunnen jullie wel, een beetje meisjes plagen! :shoot:

 

Hihi, maar jullie hebben (helaas) gelijk... :P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou meiss,ik kan me goed voorstellen dat je onderhand niet meer weet waar je het zoekken moet!

nog even gedult he! maar het is toch mooi dat het geregeld is dat de het dier voor je opgehaald word.jammer dat je zelf niet kunt,maar het moet toch een hele geruststelling voor je zijn dat dat voor je gedaan word!.

onderussen voel ik wel wat medeleven voor je ouders!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit!!! :shoot:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Kirsten ,

 

en zoals ik je al gemaild had heb ik er geen woorden voor hoedat deze personen met hun klanten omgaan en hebben zij nu echt geen schaamte om wat ze uithalen :angry: .

 

Wij hebben 7 maand , ja jullie lezen dit goed " 7 MAAND " , moeten wachten vooralleer de citrussen in ons bezit waren en dan hebben we nog niet gekregen wat we besteld hadden.

 

Als het een troost mag wezen de baardjes worden met de dag mooier ook al zijn het niet allemaal de kleurvormen die we besteld hebben en ik hoop echt voor jou dat wanneer ze aankomen en je de doos opent het de 2 mooiste dieren zijn die je al ooit gezien hebt want dit verdien je dus wel volgens mij want je geduld is al meerdere malen op proef gesteld.

 

Volgens mij hebben ze geluk dat ze zover weg wonen want anders had je daar al gestaan denk ik en eerlijk gezegd hadden ik en Erwin dan wel even meegegaan naar daar om je een handje te helpen ;)

 

Hopelijk post je onder dit topic ook je verhaal over wat je meegemaakt hebt en hebben de leden er iets aan en zeker diegenen die denken om dieren te laten overkomen want als ik van jullie was zou ik dit alles eens grondig doorlezen en hier jullie conclusies uit trekken want waar het op neerkomt is dat je bedrogen word en veel geld kwijt bent voordat je de dieren in je bezit hebt en deze personen hier maar mee ongestraft kunnen doorgaan.

 

Ik wacht nog even af totdat Kirsten haar dieren heeft ontvangen en dan ga ik Anita haar raad opvolgen en dit alles eens melden in Amerika bij de chambre off commerce en hopelijk haalt dit wat uit.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kirsten

 

wat is hun uitleg deze keer?

 

wij hebben er zo ook een dozijntje gehad

laten we hopen ,nu dat ze daar weten dat we elkaar hier kennen,ze U suppers toesturen

 

koop voor ma een bos bloemen,en voor pa een doos sigaren,dan kunnen ze uw ongeduld terug enkele dagen langer aan :D:D

 

je zou al voor minder iemand veel jeuk op de rug,en korte armpjes toewensen ;)

 

nog even doorbijten

 

 

duimende groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het meest frusterende van dit verhaal is ........

 

Dit behoort leuk te zijn "opwinding en spanning" maar dit is inmiddels al lang niet meer leuk .... dit is ronduit vervelend ....

 

Ik ben heel impulsief in deze dingen ..... maar dit kwam bij mij niet goed .. ik had allang voor de deur gestaan bij Terri .... "binnen zonder kloppen"

 

Maar Kirsten ... wat ik je gisteren al "vertelde" ik hoop oprecht dat het goedkomt ....

 

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×