Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Krijg mn camera steeds meer door.. krijg nu eindelijk soms een goede foto :D

ben maar eens een fotoshoot van mn kameleon begonnen

 

 

daar issie dan regelrecht on the move

9112308.jpg

 

 

van nog wat dichterbij

9112392.jpg

 

 

en daar issie dan nog een keer

9112491.jpg

 

en dan de laatste..:P

9116487.jpg

 

 

groetjesssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je gee foto's van je terrarium? ik zie dat je kameleon hier op de bodom zit.. doet ie dit vaak? want normaal gezien doen ze dit erg zelden hoor!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net fotos van mn terrarium gemaakt..

maar eigenlijk zit iej niet vaak op de bodem..

alleen smorgens als ik ff doe sproeien komt iej uit zn tak en maakt iej een rondje door het terrarium heen, anders klimt iej altijd en als et kan zo hoog mogelijk..

heb em al een paar keer over mn ventaltie strip bove in de bak zien lopen op de kop :P wat dat betreft is iej heel actief en kan ik een hoop naar em kijke de hele dag door loopt de hele dag door zn bak heen..:P

 

maar ff fotos van zn bakkie

9124449.jpg

 

 

 

nog een op zn zeikant,,:P snap mn foto bewerk programma niet echt

9124630.jpg

 

 

 

en dan nog een op zn zeikant..:P

9124715.jpg

 

 

wil nog wel meer klimtakken erin en weet nou hoe ik ze kan ontsmette dus als volgende week de vriezer weer wat leeg is en mn pa nog geen boodschappe heeft gedaan kan ik er een paar mooie takken in doen..:P

 

groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zou hij moeilijk binnen krijgen hoor. die houdstnippers liggen er in de natuur ook. kameleons leven ook in de bomen dus jagen ze door ook. moesten ze tog een houtsnipper hebben, deze is te groot om in de bek te houden.

 

bij baardjes, die op de grond leven en wat veel slorderig jagen is dit wel gevaarlijk! maar daar leven ze in de natuur op zand... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

wat een apart dier! ik heb echt zitten staren naar dat,,ding"op z,n neus!

en de fotos warden beter,goed hoor!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit zou hij moeilijk binnen krijgen hoor. die houdstnippers liggen er in de natuur ook. kameleons leven ook in de bomen dus jagen ze door ook. moesten ze tog een houtsnipper hebben, deze is te groot om in de bek te houden.

 

bij baardjes, die op de grond leven en wat veel slorderig jagen is dit wel gevaarlijk! maar daar leven ze in de natuur op zand... ;)

ik heb nog nooit houtsnippers in de natuur zien liggen dat is namelijk gemaakt door de mens :P grapje :ph34r:

 

 

ik zou het er inderdaat ook uithalen .

je hoort het veel vaker dan bij baardagamen .( zelf ook megemaakt met een kammie)

 

verder mooi diertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig dier hoor.

Ik zou ook de bodembedekking veranderen want heb hier al meerdere negatieve ervaringen over gehoord. Ik heb wel geen ervaring met kameleons maar normaal gezien hebben die nood aan een heleboel vrij dunne takken (bv krulwilgentakken) in de bak omdat ze liever op dunne takjes lopen dan op dikke.

 

Groeten Olly

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx thnx weer zeer nuttige informatie... :D

zal morgen meteen de houtsnippers eruit hale

en 6 mei nog een goed inkopen doen voor de inrichting

groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×