Jump to content
Sign in to follow this  
Lotte

Nutri Bird

Recommended Posts

Ben vandaag op zoek geweest naar nutri bird. Dacht dat ik het eindelijk gevonden had en toen bleek het alleen hetzelfde merk te zijn (wist niet dat nutri bird een merk was....). Het waren grote korrels voor volwassen papagaaien. Ze hadden wel opfokvoer voor pasgeboren papagaaien van het merk C

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

je moet nutribird 19 hebben.of gecko pap,dat lusten ze ook graag en zit alles in!

dat andere spul ken ik allemaal niet!

sucses

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die noemde de verkoper inderdaad ook. Maar ze had de bestellingen net binnen, dus ze kon pas weer bestellen over een half jaar.... :( Weet iemand waar ik dit nog meer kan krijgen?

Wat is die gecko pap? Verkopen ze dat in een reptielenspeciaalzaak? Dan ga ik morgen even uit mijn werk naar reptilia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lotte,

Ik heb hier nog een pot staan. Kep er maar 1 lepeltje uit genomen.

Ik weet wel niet hoeveel het kost om het op te sturen.

Zal es kijken bij De Post :P

Zo een pot is echt veel te veel. Dus ik kan je eventueel een paar gram opsturen.

Anders staat het hier toch ma te verkommeren.

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi frag

dat is netjes van je hoor!

je kan de helft ook invriezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi fragrancy dat is erg aardig van je, maar zal eerst hier nog eens in de dierenwinkel kijken (er zitten er vijf in de omgeving). Anders ben ik wel geinteresseerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je het ook invriezen anita? Hoe werkt dat dan als je het wilt gebruiken? en blijft het dan langer goed?

 

Vele groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi fragrancy,

 

nogmaals bedankt voor je aanbod. Maar het is niet nodig. Ik kan hier gewoon nutri bird bestellen. Ben ook even langs de reptielenwinkel geweest en heb daar gecko pap gekocht. Heb het meteen geprobeerd en darwin vond het heerlijk. Ik geef hem dus zo af en toe dat om een beetje aan te sterken, niet te vaak anders krijgt hij weer te veel. Het lijkt wel te werken. Hij heeft weer meer honger gekregen en gaar nu ook echt op jacht. Leuk om te zien! Laatst kreeg hij een krekel niet te pakken en die draaide om hem heen. Toen draaide darwin ook in de rondte totdat hij hem had! Had hem nog nooit zo druk bezig gezien. Hoop dat ik hem nu actief kan houden door af en toe wat extra te geven.

 

Groetjes,

Lotte

 

@ de rest:

 

bedankt voor de tips! De gecko pap heeft zijn werk gedaan! Ik heb er een flink jagend beestje voor terug gekregen. Hopelijk blijft het nu ook zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit hier met ongeveer het zelfde probleem en was al vanplan om die Nutriburd te halen maar ga nu eerst eens horen voor die gecko pap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ den chuck

 

Heb je nog gekeken voor gecko pap? Het is gewoon poeder voor daggekko's. De gekko's likken gewoon het poeder op. Ik maak er een papje van met water. De verdeling is 50% - 50%. Darwin is er in ieder geval dol op. Sinds ik het hem gegeven heb, eet hij iedere dag weer goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×