Jump to content
Sign in to follow this  
anita

Stoof Drama

Recommended Posts

hoi

ik zit nog te shaken.

krijg ik altijd op m,n falie dat ik te veel bij de eitjes zit,dus was aan het minderen!

gistermiddag was alles nog prima,en tot mijn grote shrik bleek net dat beide lampjes stuk waren.

alles doet het nu weer,maar ik heb gisterenmiddag nog gekeken,en alles was prima.maar ik merkte het op omdat er druppels aan de deksel zaten,aan de verkeerde kant dus!maar goed ,de eerste eitjes zijn van 21 feb,en moetten dus snel uitkomen,en er zat goed leven in!

erg he'! nou zijn er te veel baardjes,en er zou niet veel overboord zijn,maar deze babys zijn al groot,en het idee dat ze nu lijden vind ik zo erg!

bah,ik raak niet gauw overstuur,maar nu heb ik het even niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal kunnen de eitjes wel wat hebben en als ze nu even iets minder warm hebben gestaan, overleven ze het meestal wel. Heb zelf ook wel eens een kapotte broedstoof gehad. Hebben ze een dag op ongeveer 20 graden gestaan. De eitje kwamen toen nog gewoon uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita ;)

 

Dit hoeft inderdaad nog geen drama te betekenen.

Als het over een paar uren gaat of zelfs meer is het meestal nog geen drama.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zeker even schrikken! Maar zoals ik begrijp kan het gelukkig niet veel kwaad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi gelukkig is er zo te lezen niks aan de hand ik weet er verder ook niet veel van maar zo te horen alleen maar goed nieuws s6 er mee gr budy :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt hoor, allemaal!

maar k schrok me te pletter!

alles is nu weer normaal,al heb ik nog niet gekeken of ze nog leven,maar in de natuur kan het ook wel eens sterk wisselen,dus ik blijf nog even duimen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×