Jump to content
Sign in to follow this  
ferry

Hoi

Recommended Posts

ik zag van de week iets wat ik nog nooit gezien heb.

ik heb een bak met water er in staan best wel wat water(is niet te diep)

maar het is regelmatig helemaal op.door het verdampen was het niet dat kan niet zo veel.en toen ondekte ik dat het vrouwtje er uit dronk was echt geinig om te zien. ik mijn foto toestel zoeken nergens te vinden me moeder vond het maar was alweer te laat he ;)

 

ik dacht dat de baardjes alleen uit een druppelaar drinken die van mij niet :P

nou ik wou even mij verhaaltje kwijt

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

het baardje van me broer gaat de goeie kant op.

na de wormen en cocciodose behandeling at ze wel en poepte ze ook gewoon.

maar het baardje zat 2 en een halfe maand op 18 gram dat vond ik raar maar sins vorige week is ze nu 15 gram aan gekomen.

ik laat ze hier is verder aan sterken en als ze wat nog wat is aan gekomen en gegroeit is gaat ze weer naar me broer.

die zit weer in de dag dienste

 

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup baardjes drinken inderdaad. Heb mijne in die 2 maanden ng maar 1 keer echt zien drinken, de rest was gewoon druppeltjes aflikken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo ik heb er 4 en die van mijn drinken regelmatig uit hun bak of liggen er heerlijk in en dat is zeker een mooi gezicht haha gr budy

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij drinken ze alleen in bad ik heb er wel een watervalinstaan maar die gebruiken ze nooit

ook weer weg gegooid geld net als mijn schuilhol is ook nog nooit door ze gebruikt :D

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn schuilhol is ook nog nooit door ze gebruikt :D

 

is ff of topic maar:

 

 

probeer als je baardje slaapt hem in het schuilhol te leggen, doe dit een paar dagen achter elkaar en je zult zien al na een paar dagen zal je baardje als hij moe is daar in gaan slapen!

 

 

gr kevin

Share this post


Link to post
Share on other sites
probeer als je baardje slaapt hem in het schuilhol te leggen, doe dit een paar dagen achter elkaar en je zult zien al na een paar dagen zal je baardje als hij moe is daar in gaan slapen!

Waarom zou je dat doen? Blijkbaar slaapt je baardje heel lekker op de plek waar hij slaapt. Hij zal zelf best voelen waar hij zich het prettigst voelt. Volgens mij is de enige reden dat hij dan in zijn huisje slaapt omdat je hem anders wakker maakt. Maar misschien heb ik het wel mis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

ik sluit me bij lotte aan .

als hij er behoefte aan heeft gaat hij er vanzelf wel inliggen

er zal wel iets zijn dat hij er niet in wil , maar dat zal je nooit te weten komen .

 

dagdag edwin

 

[als dieren konden praten met mensen zou het leven een stuk makkelijker worden :P:lol: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook ik sluit me aan bij lotte, hij gaat slapen waar hij het goed vind( warmte, enz) dus waarom zou je hem perc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er ooit 1x eentje zien drinken,maar er staat altijd een schaaltje water voor het geval dat.

schuil plekken heb ik ook weggekiept,inplaats daarvan heb ik nep hedra in de terras.als ze eens zin hebben kruipen de daarin.

vooral met de winsterust zou ik ze geen rust gunnen denk ik,ik zou de zenuwen krijgen als ik ze dagen of weken niet zou zien.

bonnie heeft nog wel een grotje,maar ze gaat promt in de andere hoek liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier drinken ze ook uit een bak.

img_11736434201177.jpg

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wil leuke foto ik wou ook een foto maken maar was te laat :unsure:

nou heb ik toch weer wat bij geleerd en meer over te weten te komen

 

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een druppelaar? was dat en waar krijg ik dat? een watervalletje is niet goed voor in hetterra toch? Dan word luchtvochtigheid te hoog toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×