Jump to content
Sign in to follow this  
nia

Kat Kwijt

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik zit nogal in een dip, want mijn kat is al 2 dagen foetsie, ik kan hem nergens vinden, heb de hele buurt al gehad, heb al gekeken op gevonden dieren hier in de gemeente, staat ie ook niet bij, ik heb hem net officieel als vermist opgegeven.

 

Ik word er niet goed van, gisteravond heb ik nog heel laat een rondje gedaan langs alle schuurtjes en geroepen, want voor hetzelfde geld zit ie ergens opgesloten, maar ik heb niks gehoord. Hij is een "prater" dus als ie me hoort "zegt" ie zeker wat terug.

 

Ik heb hem al 17 jaar, en ik wil hem nog niet kwijt, ik weet wel dat jullie me niet kunnen helpen, maar ik moest dit gewoon even kwijt.

 

Ik weet wel dat 2 dagen nog niet zo lang is, maar hij blijft nooit langer dan een nacht weg, hij komt ook weleens het bakje leegeten bij de achterburen, maar die hebben hem ook al een dag of 3 niet meer gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nia

je zegd HEM!als het een ongecasrtereerde kater is ligt hij ergens op de loer!ben je hem niet eens eerder kwijt geweest.

maar goed ondertussen ben je je kat kwijt.das het ergste wat er is,dat je niet weet waar je diertje is.hopelijk komt hij snel weer thuis.sterkte ermee hoor.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nia,

 

Wij Kunnen begrijpen hoe je je voelt.

 

Zelf hebben wij ook een kater van 18 jaar oud, we moeten er niet

aan denken als we hem zouden kwijtraken.

 

Hopelijk komt hij terug, en zit hij zoals Anita al zei misschien wel achter

de vrouwtjes.

 

Wij duimen met je mee.

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi mensen, hij is gecastreerd, dus achter de vrouwtjes aanzitten is er al jaren niet meer bij, hij is er nu nog niet, dit is al de derde ochtend dat hij er niet is, ik word er niet goed van

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nia

klinkt even heel hard maar mischien is zijn tijd gekomen

en is hij weg gekropen

ik kan maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

heb je ook al in de schuren gekeken ?

mijn kat van 19 is al 3 keer van het balkon gevallen de laatste keer was die weg ,

wij overal zoeken enzo , ook in de schuren

maar daar zagen we hem niet .

zo eigenwijs als ik ben bleef ik tog doorzeueren dat die in een schuur moest zitten , dus ben ik de hele tijd heen en weer gaan lopen tot ik na een dag wat hoorde en hij zat daar in een doos gekropen van de schrik .

hij miauwde normaal ook heel veel maar toen dus niet .

 

als ik jou was zou ik tog nog maar paar keer de schuren langs gaan .

sterkte en suc6

greets edwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi GBF, ik weet dat katten dat doen als hun tijd is gekomen, maar hij is volkomen gezond, dus ik denk niet dat zijn tijd al snel komt. Vanochtend vlak voor ik naar mijn werk ging zat ie voor de achterdeur, dus heb ik hem binnengelaten. Hij helemaal blij dat ie me zag, kopjes geven, knuffelen, hij had me duidelijk gemist. Ik denk dat hij opgesloten heeft gezeten 2 deuren verderop, daar komen binnenkort nieuwe mensen wonen en die zijn nu aan het klussen. Ze waren een paar dagen niet geweest, en vanochtend waren ze er weer, want hun auto stond voor de deur, dus ik denk dat ie daar binnen heeft gezeten.

Ik gooi straks ook even een briefje door de brievenbus, dat ze voortaan even goed opletten of het huis wel echt leeg is. Maar ja, nu is ie dus weer aan de wandel, dus ik hoop wel dat ie vanavond gewoon thuiskomt, net als anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nia,

 

Blij te horen dat alles terug okee is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja, ik weet niet of alles ok is, want nu zijn die mensen die aan dat huis werken 2 deuren verder weg, en mijn kat is ook weer foetsie. Dus ik vind het maar raar hoor! Als ie vannacht niet thuiskomt ga ik naar mijn buurvrouw, want zij kent die mensen goed die naast haar komen wonen en dan mag ze eens gaan bellen, ik heb er maar een vreemd gevoel over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je maak weer wat mee he mop.

Hou maar ff binnen hoor, anders ken je weer zoeken.

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou gelukkig,hij is er weer.verwen hem maar goed.en ik ben blij voor je hoor!

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig. ben blij te horen dat die weer terug is.. ik heb het er nooit op als katten naar buiten gaan ( ook al komen ze weer terug) je weet maar nooit.

maargoed. niet meer aan denken en weer lekker knuffelen omdat die weer terug is. dan weet ik zeker dat hij ook niet meer weg loopt. :P

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie allemaal hartstikke bedankt voor jullie lieve en opbeurende woorden. Hij ligt nu lekker op mijn bed, met een gezicht van, hier hoor ik thuis. Vannacht heeft ie zoals vanouds bij mijn oudste zoon geslapen. Ik ben dit weekend weg, dus hij is lekker met zijn kameraadjes thuis, en volgende week probeer ik hem ook nog binnen te houden, en dan weet ie het wel weer hoop ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nia een heel fijn weekend gewenst

ik hoop maar dat je kat niet echt aan het dementeren is anders zul je hem straks echt binnen moeten gaan houden

onze bouvier is ook aan het dementeren

al valt het momenteel wel weer mee

ze ging opeens zomaar op de stoep dr behoefte doen

tevens plundert ze de voorraadkast als ze de kans krijgt

en dan bedoel ik niet de zak hondenvoer die er staat maar echt de hele snoep doos gaat er aan koek snoep chips ze breekt gewoon de verpakkingen open

zelfs magnetron pocorn zakjes die dus nog moeten poffen eet ze op

zoals ik zeg als ze de kans krijgt

dit deed ze dus nooit je merkt dat ze echt oud word

ze is 11 jaar en 7 maanden

ik hoop dat jullie kant nog heel lang van jullie en jullie van de kat mogen genieten

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi GBF,

 

ik heb al eerder een demente kater gehad, dus als het zover echt komt met hem, dan moet ie idd maar binnen blijven. Gelukkig kent iedereen hem hier in de buurt, hij heeft zo zijn adresjes waar ie af en toe naar binnen wipt om een bakkie leeg te eten, zolang hij daar nog regelmatig komt, vind ik het goed, maar als ik hem echt uit de buurt vind dan moet ie binnenblijven.

Ik heb hem net een knuffel gegeven, hij lag prinsheerlijk op mijn bed, even een kattenbak op mijn kamer gezet, bak met voer en water en hij kan er tegen van het weekend.

 

jullie ook allemaal prettig weekend!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nia,

 

wat fijn voor jullie dat de kat weer terug is. Ik ben helaas niet zo veel meer op het forum, want ik heb het hartstikke druk. maar ik lees wel alles. Dit vond ik zo sneu en op het laatst toch weer fijn dat ik wel even moest reageren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey nja!! Ben blij da alles nu weer oke is..

kmoe er nie aan denke da mijn kat weg gaat dus ik verstond je volledig maar ik was al ff nimmer op het fourm geweest dermee dat ik het nu pas lees.

maar soit alles is terug oke :)

 

 

grtss

 

:::terrror:::

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mensen, ik ben ook weer helemaal happy!! Die kat heeft zo'n speciale plaats in ons gezin, heeft alle ups en downs de laatste 17 jaar meegemaakt, heeft meegemaakt dat ik kindefen kreeg, tijdens mijn scheiding heeft ie heel wat tranen opgevangen, ik hoop echt dat ie nog jaren meegaat, en niet meer van die rare fratsen uithaalt door nachten weg te blijven, dat is niet goed voor mijn hart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×