Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Mijn baardjes zijn nu bijna 5 maanden oud, wanneer kan ik zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn.

Ik heb wel foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken je niet foto's van de onderkant van de staarten maken, er zijn hier best wat mensen die het kunnen zien, maar 100% zekerheid van een foto heb je niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat kan ik wel doen, ik ga het straks meteen proberen, maar dan moeten jullie nog wel even geduld hebben, want ik weet echt niet hoe ik die foto's moet plaatsen, dit weekend ben ik bij mijn vriend en hij doet het dan wel even. Maar ja, kun je het al zien op deze leeftijd?

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

je kan het soms al zien van dag 1 , meestal is het met een week al wel goed zichtbaar .

hoe ouder ze worden word het steeds beter zichtbaar .

 

 

greets edwin

Share this post


Link to post
Share on other sites
he

je kan het soms al zien van dag 1 , meestal is het met een week al wel goed zichtbaar .

hoe ouder ze worden word het steeds beter zichtbaar .

 

 

greets edwin

Hoi ;)

 

van dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs bij mij kon je het na een half jaar niet zien, iedereen dacht toen dat het een mannetje was, zelfs de echte kenners en kwekers, er is toen zelfs iemand bij mij thuis geweest om te kijken. En nu heeft ze eitjes. Zo zie je maar weer dat je van een foto niet echt zekerheid heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ja, ik maak gewoon foto's en dit weekend kunnen jullie mij dan misschien vertellen of ik dames, heren of allebei heb

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelfs bij mij kon je het na een half jaar niet zien, iedereen dacht toen dat het een mannetje was, zelfs de echte kenners en kwekers, er is toen zelfs iemand bij mij thuis geweest om te kijken. En nu heeft ze eitjes. Zo zie je maar weer dat je van een foto niet echt zekerheid heb.

inderdaad ik herinner mij dat

een geval apart dat baardje van jou :P

maar meestal kan men het toch al zien op deze leeftijd

soms moet men inderdaad wachten tot ze in paarstemming komen voor er volledige duidlijkheid is

maar geslachtbepaling van de eerste dag

dat is volgens mij onmogelijk

 

grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, maar nog geen foto's van mijn baardjes, ik heb het geprobeerd met mijn telefoon, maar als ik inzoom wordt het erg onduidelijk. Deze week komt mijn vriend met zijn supersonisch fototoestel, en dan zullen we de baardjes eens op de gevoelige plaat vastleggen. Ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar hun geslacht.

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry, maar nog geen foto's van mijn baardjes, ik heb het geprobeerd met mijn telefoon, maar als ik inzoom wordt het erg onduidelijk. Deze week komt mijn vriend met zijn supersonisch fototoestel, en dan zullen we de baardjes eens op de gevoelige plaat vastleggen. Ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar hun geslacht.

gr

kben erg beniewd naar de fotows van een supersonisch toestel... ;):D:P

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja, valt ook wel mee hoor, maar vergeleken bij mijn telefoon is ieder fototoestel supersonisch haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe ben je er achter gekomen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een keer heel erg goed gekeken met die foto erbij die hier op het forum staat,en ook mijn jongste eerst de foto laten bekijken en toen de baardjes, hij zei hetzelfde, en toen nog een vriendje laten kijken, die niet weet wie Godzilla en wie Reign, en die zei ook hetzelfde. Dus dan ga ik er maar vanuit dat het zo is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×