Jump to content
cw2cu

Lijst Reptielenwinkels In Nl

Recommended Posts

Noord Nederland :

 

HOOGEVEEN, De Dierenvriend, Schutstraat, SUPERZAAK maar klein assortiment

ENSCHEDE , Jungleworld : www.jungleworld.nl

 

 

maar joure wist ik niet, dus maar eens gaan kijken

 

 

En vergeet de BEURS OP 2 oktober in Zwolle NIET(ijselhallen)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als het goed is, is de jungle corner sinds kort ook te vinden bij de waalhaven.

Ik weet 't niet zeker, en al helemaal geen adres.

de Junglecorner is verhuisd naar de Waalhaven.

Het nieuwe adres is:

Pottumstraat 26

Waalhaven

Rotterdam

 

Groetjes,

Cora

Share this post


Link to post
Share on other sites

winkels komen en winkels gaan

wie weet er nog een goede reptielenwinkel in nederland???

kijk even of hij er nog niet bij staat

en plaats hem dan gerust hoe meer we er weten te vinden hoe beter

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is een reptielenzaak waar je NOOOOOIT moet heen gaan! dat is de reptielen zaak in NIJMEGEN ( dierenland ). dat is namelijk geen reptielen zaak maar ze hebben een terrarium hoek. en daar zitten geoon 10 jonge leguanen bij een volwassen wateragaam met 2 kapotte lippen door de stress. en dat zit weer bij een baardagaam!! ik bedoel je doet toch geen baardagaam bij een wateragaam en leguaan???!!! en ze hebben een boa contrictor bij een koningspython liggen :blink::unsure: dan spoor je gewoon niet. en ze hadden landschildpadden bij baardagamen zitten en die landschildpadden en baardagamen zaten weer samen bij skinken!

 

en de volwassen wateragaam en 10 jonge leguaantjes en de baardagaam zaten net in een terrarium van 70 hoog 40 diep 50 breed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en die 4landschildpadden 2baardagamen 2blauwtongskinken zaten in een terrarium van 80 bij 50 bij 60 ofzo. als het niet kleiner is. en de baardagaam moet tog een woestijn klimaat krijgen?? deze lag gewoon op heeeel vochtig bark!

 

dit zijn een paar kleine dingentjes die zich daar af spelen. ik zal maandag wel eens een paar foto's ervan maken met een kennis zijn camera!

 

 

dan mogen jullie mij vertellen wat je er van vind

 

dit is echt sielig voor de diertjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, ik heb zelf 2 lieve baardjes van ongeveer 4 maanden oud. Ik heb ze gekocht in een speciaalzaak voor reptielen en vogels in Rijswijk. Ze adverteren ook op Marktplaats.nl.

Maar sinds een maand werk ik zelf in een dierenspeciaalzaak, en wij hebben ook een reptielenhoek. Sinds ik er werk worden er regelmatig reptielen verkocht omdat ik zelf heel enthousiast erover ben, en dat is aanstekelijk voor de klanten blijkt wel.

 

Dus als iemand nog een reptiel zoekt, we hebben er verschillende, waaronder ook 2 dwergbaardagamen, ben je van harte welkom. We hebben ook een aantal terraria staan, en leuke accessoires voor je terrarium. En iemand in de winkel die dol is op haar reptielen: IKKE DUS!!!

 

Dierenspeciaalzaak DISCUS

Venneperhof 28

Nieuw-Vennep.

 

misschien tot ziens,

 

gr.

Nia :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhm er is een nieuwe winkel gekomen in Zoetermeer genaamd Gaia, ik weet alleen dat hij in de Dorpsstraat is, maar de andere info kan ik niet vinde

 

//Kevin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo, ik heb zelf 2 lieve baardjes van ongeveer 4 maanden oud. Ik heb ze gekocht in een speciaalzaak voor reptielen en vogels in Rijswijk. Ze adverteren ook op Marktplaats.nl.

Maar sinds een maand werk ik zelf in een dierenspeciaalzaak, en wij hebben ook een reptielenhoek.

Hoi Nia,

 

als jij zelf in een dierenwinkel werkt, waarom haal jij je baardjes dan uit Rijswijk. Kreeg je er ook soms een gratis terrarium bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik mijn baardjes kocht werkte ik nog niet in de dierenwinkel, vandaar. Ik zou nu dolgraag ook die 2 uit de winkel willen hebben, maar ja, daar heb ik geen plaats voor jammer genoeg.

Ik verzorg heel graag alle dieren, maar de agamen hebben toch wel een lichte voorkeur, en ze kennen me ook al goed, want ze komen zo op mijn hand zitten als ik hun terra open doe.

 

gr.

Nia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal ,

 

 

 

Zat zo alle winkels na te kijken terug naar 2005 heb er ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

binnekort zullen we de lijst eens update

was daar al mee bezig maar is best veel uitzoek werk dus nog even geduld

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle geduld ga niet emigreren ;)

 

Lief berichtje heb je gestuurd naar Anita .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik mis in het rijtje bij Limburg:

 

Stelo in Brunssum (Limburg)

 

Lacerta in Sittard (Limburg)

 

Geurts in Tegelen (Limburg) maar deze is geen aanrader is best een vieze winkel, heeft wel veel slangen maar geen baardagamen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hier nog een reptielenwinkel in LEEUWARDEN ( friesland )

 

Terraplus+

voorstreek 73

8911 JL Leeuwarden

058-2800529

www.terraplus.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo, ik heb zelf 2 lieve baardjes van ongeveer 4 maanden oud. Ik heb ze gekocht in een speciaalzaak voor reptielen en vogels in Rijswijk. Ze adverteren ook op Marktplaats.nl.

Maar sinds een maand werk ik zelf in een dierenspeciaalzaak, en wij hebben ook een reptielenhoek. Sinds ik er werk worden er regelmatig reptielen verkocht omdat ik zelf heel enthousiast erover ben, en dat is aanstekelijk voor de klanten blijkt wel.

 

Dus als iemand nog een reptiel zoekt, we hebben er verschillende, waaronder ook 2 dwergbaardagamen, ben je van harte welkom. We hebben ook een aantal terraria staan, en leuke accessoires voor je terrarium. En iemand in de winkel die dol is op haar reptielen: IKKE DUS!!!

 

Dierenspeciaalzaak DISCUS

Venneperhof 28

Nieuw-Vennep.

 

misschien tot ziens,

 

gr.

Nia :lol:

Hahahaha ben daar een jaartje geleden geweest en kon toen de mensen daar meer over hun reptielen vertellen dan dat ze zelf konden. Hoop dat de kennis inmiddels gegroeid is daar. Nia hebben jullie toevallig momenteel een yemen man zitten? ben er nog naar 1 op zoek en nieuw vennep is lekker dichtbij.

 

Groet Jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Jos, jahoor, ik heb het al gevonden.

 

Je hebt gelijk, niemand wist daar iets over reptielen, ik weet niet of je mijn topic over Vicky ook hebt gelezen, nou als je dat leest, dan draait je hart om. Ik ben blij dat ik er niet meer werk, maar aan de andere kant, nu worden die beesten weer niet goed verzorgd. Ik was de enige, en een meisje dat er voor mij heeft gewerkt, die er wat vanaf wist.

 

Je zou er op donderdag naartoe kunnen gaan, dan werkt er een knul die Bas heet, die heeft het goed met de dieren voor, of er een Yemen zit, ik denk van niet, tenminste niet toen ik er werkte (heeft maar een maand geduurd). En ik weet dat Ton (de baas) van de reptielen afwil, omdat het hem meer tijd en geld kost dan dat hij eraan verdient. En ja, liefde voor dieren, daar heeft die man nog nooit van gehoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo te horen is dat 4-animals. ik heb zeeeeeeeeeeer slechte ervaringen met hun.

en wat ik ook slecht vind is dat ze een paar x per dag adverteren onder verschillenden plaatsen. ik bedoel als je een reptielenwinkel hebt dan zet je toch 1 advertentie erop met een link naar de site enz enz. verder hebben ze echt geen verstand van reptielen. ook als je naar de titels op marktplaats kijkt, dan denkt je toch af en toe van... waarom zijn hun een winkel begonnen.

 

en als je er iets van zegt.. dat je op marktplaats een advertentie post en de situatie van 4-animals uitlegt. dan word je metteen gemaild en gebeld en bedreigt van ja we zoeken je op en we steken je neer enz enz.. je hebt het tegen de verkeerde en we zoeken je op blabla.. ( spreek uit ervaring).

 

maar waar het gewoon op neer komt is

1.geen verstand van reptielen

2.alle dieren zijn vaak import behalve de bekende soorten zoals baardagamn

3.bijna alle dieren zijn veels te mager en ziek

4.als je een dier hebt gekocht en de volgende dag kom je terug omdat het diertje dood is en je vraagt of je of een andere mag uitzoeken of je geld terug krijgt. dan je geen vergoeding krijgt en een dom antwoord van: tja zal je wel iets verkeerd hebben gedaan

5.KOOP NEVER NOOIT JE DIEREN BIJ 4-ANIMALS!!!!!!

 

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo te horen is dat 4-animals. ik heb zeeeeeeeeeeer slechte ervaringen met hun.

en wat ik ook slecht vind is dat ze een paar x per dag adverteren onder verschillenden plaatsen. ik bedoel als je een reptielenwinkel hebt dan zet je toch 1 advertentie erop met een link naar de site enz enz. verder hebben ze echt geen verstand van reptielen. ook als je naar de titels op marktplaats kijkt, dan denkt je toch af en toe van... waarom zijn hun een winkel begonnen.

 

en als je er iets van zegt.. dat je op marktplaats een advertentie post en de situatie van 4-animals uitlegt. dan word je metteen gemaild en gebeld en bedreigt van ja we zoeken je op en we steken je neer enz enz.. je hebt het tegen de verkeerde en we zoeken je op blabla.. ( spreek uit ervaring).

 

maar waar het gewoon op neer komt is

1.geen verstand van reptielen

2.alle dieren zijn vaak import behalve de bekende soorten zoals baardagamn

3.bijna alle dieren zijn veels te mager en ziek

4.als je een dier hebt gekocht en de volgende dag kom je terug omdat het diertje dood is en je vraagt of je of een andere mag uitzoeken of je geld terug krijgt. dan je geen vergoeding krijgt en een dom antwoord van: tja zal je wel iets verkeerd hebben gedaan

5.KOOP NEVER NOOIT JE DIEREN BIJ 4-ANIMALS!!!!!!

 

grtjsssss

ik kom er bijna elke week :rolleyes: en de baardagamen is gewoon nakweek hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik zeg de polulaire dieren zoals baardagamen, halsbandleguanen, leguanen enz. maar volwassen dieren zoals leguanen anaconda's helmbasilisken div. pythons en boa's.

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ik zeg de polulaire dieren zoals baardagamen, halsbandleguanen, leguanen enz. maar volwassen dieren zoals leguanen anaconda's helmbasilisken div. pythons en boa's.

 

grtjsss

ow okey.

 

Hmm ja dat zou kunnen, ik ben ook geen voorstander van wildvangdieren maar elke dieren winkel heeft dat gewoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is niet waar niet elke winkel heeft wildvang dieren

er zijn er ook die er tegenstander van zijn en alleen nakweek verkopen

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×