Jump to content
Sign in to follow this  
Bas

Volgende Dier?

Recommended Posts

Heejz,

Ik wil weer eens een leuk onderwerp posten dus nu de vraag:

 

Wat word (hopelijk) jullie nieuwe aanwinst?

 

Ik hoop om over een poosje misschien een jemen-kameleon aan te schaffen of misschien een mooi vrouwtjes baardagaam. Maar misschien ook niet haha:P

 

hoe zit dit bij julie>?

 

greets bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Bas en eenmaal je begint met baardjes aan te schaffen komt er geen einde meer aan want het begint met 1 en je weet niet waar het eindigt hoor.

Bij ons stopt het ook niet hoor want heb nog een paar speciale baardjes op het oog maar dat word afwachten wat ervan verder komt , dan heb ik momenteel nog 9 kameleons in bestelling staan : 2 furcifer pardalis maroansetra , 3 furcifer pardalis pink panter , 1 furcifer pardalis ambanja blue en 2 Bradypodion fischeri Usambara en dit is het voor het ogenblik denk ik want de plaats ontbreekt mij voor het ogenblik om verder uit te breiden ;) .

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou heel graag nog een baardje erbij willen, een vrouwtje met een hele mooie kleur, geel of rood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik heb al zo'n dierentuin.

Heb op het moment 5 baardjes, 1 slang, 2 gerbils, 15 muizen 3 duiven, komt nog een 4de bij een duivin voor m'n alleenstaande doffer.

mjah ik zou eigenlijk wel een stinkdier willen, maar pas als we een ander huis hebben.

Dan kunnen we een mooi buitenverblijf maken.

Tis maar een idee, of het ervan gaat komen weet ik niet. :D Hoop ut wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net weer een terrarium klaar gemmakt

,ingericht enzo maar heb nog geen idee wat ik er in wil.

het is een terrarium van 60-40-40 dus het moet een klein diertje zijn.

heefd iemand nog advies voor een leuk diertje.

 

groetjes rwn...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALs ron klaar is met het terra waar hij nu mee bezig is, komen er nog 1 of 2 wateragaam(en) in huis.

Maar dat zal pas na de bruiloft zijn denk ik dus in juni.

 

Zelf zou ik nog wel een slang willen, maar helaas die komt er niet in zegt ron :(

 

ach ja het is goed zo, teveel verschillende dieren is ook niet alles, de dieren die ik nu heb zitten met verzorging dicht bij elkaar

 

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd een gutje lijkt mij ook wel wat misschien...

maar als ik zou moeten kiezen tussen een guttata en een jemen..

dan kies ik toch voor de jemen denk ik of een baardje natuurlijk:) maar ik heb het nu reuze zin met sjaakie ( hij zit nu op mijn schouder mee te kijken) dus eerst hier eens lekker ervaring mee op doen hij is nu vervelt en je ziet prachtig zijn tekening en hij heeft ook veel "yellow"van zijn vader overgenomen.

 

Zijn er nog meer mensen die van plan zijn binnen kort een nieuw dierjte aan te schaffen?

 

@ lique haha een stinkdier lijkt me idd geweldig.. maar stinken die niet :lol: OF doen ze dat niet in gevangenschap?

 

greets bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er nog wel een aantal baardjes bijwillen alleen mijn vriendin vind dat we er al genoeg hebben (we hebben er nu 3)

 

dus ik denk dat er de eerste jaren hier geen ander baardje meer bijkomt :(

 

 

gr kevin

Share this post


Link to post
Share on other sites
idd een gutje lijkt mij ook wel wat misschien...

maar als ik zou moeten kiezen tussen een guttata en een jemen..

dan kies ik toch voor de jemen denk ik of een baardje natuurlijk:) maar ik heb het nu reuze zin met sjaakie ( hij zit nu op mijn schouder mee te kijken) dus eerst hier eens lekker ervaring mee op doen hij is nu vervelt en je ziet prachtig zijn tekening en hij heeft ook veel "yellow"van zijn vader overgenomen.

 

Zijn er nog meer mensen die van plan zijn binnen kort een nieuw dierjte aan te schaffen?

 

@ lique haha een stinkdier lijkt me idd geweldig.. maar stinken die niet :lol: OF doen ze dat niet in gevangenschap?

 

greets bas

Ag je hebt me vriend gezien, dus ben wel wat gewent. :D:D

 

Nee hoor volgens mij kan je die klieren laten verwijderen.

Maar tis de bedoeling om hem dan buiten te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou met 3 katten 2 honden 2 iggys en 2 beardies en 2 blauwtong,een baan en een huis houden ben ik toch bang dat ik aan mijn tax ben.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×