Jump to content
Sign in to follow this  
Bas

Houten

Recommended Posts

Heejz,

 

en is voor jullie houten geslaagd? whaha het was mijn vuurdoop zo ongeveer allejezus wat druk zeg.. Ik heb niet echt iets bijzonders gekocht bakkie voor me sprinkhanen en nog iets van 100 krekels.. ik denk dat ik nu wel voor 2 jaar genoeg heb:P ( heb 1 baardje van 6mnd)

nog wel meteen ff een vraagje..

toen ik thuis kwam.. zat hij lekker te zonnen.. hij heeft heel de dag nog niks te eten gehad dus.. ik gaf hem wat krekels en redrunners maar hij liet ze allemaal lopen!! hij pakte niks.. wat kan dit zijn? moet hij nog wennen of? hij staat wel op het punt van vervellen.... heeft dat er iets mee te maken? hij heeft al wel een lekkere drol gelegt:P want giser had hij wel lekker gegeten..

 

greets bas

 

PS leuk ook om lique,anita,marc,esma en de familie gbf;) te zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Bas,

 

Ja beurs was erg gezellie en vocking druk zeg! Pffffffff, pijnen me beentjes toen ik eindelijk thuis was.

Wel blij dat ik van te voren al kaarten had gekocht dus wij konden de rij gedag zwaaien. :D

 

Als je baardje op het punt van vervellen staan kan ie idd wat minder trek hebben.

Lat nooit je voedseldieren in het terra zitten, deze kunnen gewoon aan je diertje gaan knagen, ookal heeft je diertje geen wondje.

Tip: voer eerst goed je krekels of andere voedseldieren door voor je ze gaat voeren aan je diertje.

Als je dit niet doet is de kans groot dat je eigenlijk een leeg omhulseltje geef.

Je krekels kunnen wat katten/hondenbrokken eten, appel wortel noem maar op.

Het liefst wel iets waar ook veel vocht inzit want dan krijgen ze zo ook hun drinken binnen, aardappel kan ook.

 

Ik heb nog wat leuke foto's gemaak van de roof vogels en van wat wij gekocht hebben, maar die volgen nog.

Lique is gebroken.NEWicon_neutral.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello

 

door omstandigheden pas om kwart over 1 kunnen vertrekken,

om half 3 ben ik daar aangekomen en de grote drukte was toen al een beetje voorbij,

 

eerst in de reptielenhal wat rondgewandeld, daar ben ik marc (met zijn zak vol krekels :D ) tegengekomen en nog eventjes mee gezeverd, voor de rest eigenlijk niemand tegengekomen van het forum, of toch niet dat ik weet.

 

vond het aanbod wat baardjes betreft heel zwak, heb op heel de beurs miss 5 baardagamen gezien.

 

daarna nog in de hal met die roofvogels geweest (prachtige beesten trouwens)

en daarna nog bij de katten gaan kijken, rond half 5 zijn we terug vertrokken en ik was heel blij toen ik terug thuis in mijn zetel lag :P

 

gr kevin

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej lique

 

de krekels zitten in grote bak.. met sla en appel e.d.

dus komt wel goed:)

 

greets bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal

We zijn zoals sommige van jullie wel weten ook naar houten geweest

En ja wat moet je ervan zeggen.

Het was veeeeeeeeels te druk en veels te warm

Zo,n jubileumbeurs hoeft voor ons niet meer.

Het was zo druk dat je nauwelijks vooruit kwam op sommige plekken.

Alles bekijken was gewoon weg niet mogelijk.

Wij waren er vroeg maar en waren van plan lang te blijven maar hadden het halverwege de middag wel bekeken.

Het aanbod was in mijn ogen wat reptielen betreft niet groot

veeeeeeeel slangen dat wel.

Weinig hagedissen zeker weinig baardagamen.

En dan waren de prijzen soms ook nog schrikbarend hoog.

Prachtige python,s gezien van duizenden euro,s .

We hebben op de beurs bakjes gekocht voor de nakweek slangen die we verwachten.

Een verluchtingsrooster voor een terra.

Twee heatpacks.

En een lading voedseldieren:krekels en dubia.

De kinderen hebben een vogelfluitje en een kakelkip speeltje gekocht

en Ferron een krokodil.

Meneer wilde een schildpad kopen maar die waren echt belachelijk duur.

Vaak nog wildvang en duidelijk niet gezond.

Dus dan maar een krokodil.

Hij wilde eigenlijk een krokdillen ei

dan kon hij hem zien groot worden zei hij

maar we hebben maar gelijk een grote gekocht voor hem (zie foto)

Zelf hadden we een afspraak om twee baardjes over te nemen.

We hebben er dus weer twee mooie en lieve baardjes bij.

Een mooie en histige man en een zwangere dame.

foto,s volgen nog

Het was leuk om een aantal leden van het forum te ontmoeten in levende lijve .

Maar het was zonder mobiele telefoon eigenlijk niet te doen de beurs.

we hebben echt heel vaak naar elkaar lopen bellen van waar ben jij nu ......

Dat hoorde je ook overal om je heen mobiel afgaan waar ben jij nu..........

Dus ja deze beurs was veeeeeeeeelste druk en te warm.

Niet voor herhaling vatbaar .

Maar we zijn wel tevreden met wat we gekocht hebben.

grtjsssssssssss

post-1-1142842459.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zow ik ben dr ook geweest en t was idd ram druk.. ik kwam daar aan een enorme wachtrij... naja toen na 30 minute eindelijk de ingang in zicht kwam wask tog al aardig blij :D ik kom binne enn ! ........... ja nog een wachtrij :blink: weer 10 min later eindelijk binne enuh naja uiteindelijk nieuwe baardagaam damu erbij gekocht :D ! maaar dat ging ook niet je van het.... ik kwam langs die tent en zag een heele boel mooie dames enzo maar ik dacht ja zul je zien dan staat er 5 tafels verder een nog mooier.... maja ik dus tege die vent oke ik ga ff verder kijke kom daarna meteen terug zowiezo... dus ik stevig door gelope. bleef wel even hange bij een mooie damu die ik niet zomaar voorbij kon lope :rolleyes::lol: hehe IIG ik terug want ik zag geen andere ik lope lope wringe tusse de massaa en na tis echt ongelovelijk hoor maar z'n amerikaan die nam zo 11 baardagame mee ! twv 75 euro per stuk ! ik begon al te mompele van kerol koop meteen de hele zaak over ! echt ik baale als een stekker dike zweet pote enzo :P Goed eindelijk kwam ik weer. en gelukkig had hij dr nog 1 maar ze miste het uiterste puntje van dr staart :( tus dat was wel erg zonde...maar dit weerstond me er niet van haar te kopen voor 50 euro.. :D en daarna weer naar huis gegaan leuke dag gehad iig !

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo was idd druk! ! ! te druk.. reptielen freak bij wie heb je dat vrouwtje gekocht, hoe oud, lengte? ik zou namelijk alleen een baardje mee nemen als ik een lkkr wijffie tegen zou komen voor harry ;) maar er was helemaal niets meer <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

die amerikaan heb ik ook wel is gezien

me oom stond is op de beurs met 100 nog wat baardagamen.

hij stond er net een 1 uur en toen kon die al naar huis.

toen had die amerikaan ook al zijn beesten opgekocht voor 30 euro per stuk.

 

was dat ook die amerikaan met zon grote zwarte roode weekendtas?

 

ik vond de beurs op zich wel leuk aleen erg druk en veel slangen en toebehorene en planten vond ik zelf .

 

kep ook weer veel krekels ingeslagen zon 25 bakjes want die waren maar 50 cent per stuk dus ik kan weer een weekje vooruit .

 

greets repti

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij was de beurs meer dan geslaagd!!!!

 

we zijn op 1 schuilgrot na,helemaal uitvorkocht!!!!!!!

 

alle nakweek baard agamen zijn de deur uit nu,wat een vraag was daar zeg,heb meer dan 30 mensen moeten teleurstellen,dat ik nu nog even geen nakweek had..... maar ze hebben mijn kaartje,en zouden spoedig contact opnemen,de foto zuil was ook een suc6!!! veel mensen stonden ernaar te kijken,en vroegen of ik deze dieren echt thuis had zitten,ik vol trots natuurlijk vertellen wat voor kleurslagen het allemaal waren.

 

 

verder vond ik het heel leuk om Erwin en Sonja gesproken te hebben,nog hartelijk dank voor het doosje bonbons!!!!

 

en Gerrit!!! het was een gezellige dag zou met jullie!!!!

 

en evrder natuurlijk nog wat bekenden van dit forum(meer van andere fora,maar die ken ik misschien wat beter) wel marc!! gbf and the family en nog een aantal forum leden van hier.

 

het was erg druk,maar zeker(voor ons) de moeite waard!!!!

 

gr Kuno

en tot de volgende keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja kuno ik was wel een paar x langs je stand gelopen .. maar je had het zo druk met zaken doen :lol: dat ik je niet echt durfde aan te spreken :D

 

greets bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

had me gerust even aangesproken!!!

forummers gaan altijd even voor he!!! want zijn de echte baard agame liefhebbers!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd z'n klein ventje met idd z'n boodschappe tas zegmaar die haalde zo 800 euro uit z'n pocket die mafkees:P

 

enuh tis een damu van volgens de kweker 8-9 maanden 27 cm lang

sandfire x yellow ( check me pagina maar voor foto's )

enuh ja hele mooie lichte kleur

Share this post


Link to post
Share on other sites

we waren er ook(voor zij die het niet geloofden met strikje in baard :):):) )

hebben ons goed bevooraad aan kerkels redrunners en wormen.

hebben eidelijk een mooie broedstoof(geholpen door een kenner(bedankt gerrit))

krekelgel,zemelen en zand hoeven we niet meer te missen de eerste maanden.

bidsprinkhanen voor david meegedaan.

 

en natuurlijk twee nieuwe baardjes van kunno(bedankt we zijn er reuzeblij mee)

ze zijn nu fientje en greetje genoemd.

 

verder vond ik het reuzegezellig mensen van het forum ontmoet te hebben,en zodoende terug veel bijgeleerd.

 

ook de lezing over de baardagaam was meer dan leerzaam,(enkel jammer dat we enkele keren weg moesten,de voordrager zal er wel niets van gesnapt hebben,maar met deze ((((er was daar iemand die last had van winderigheid :(:(:( ))))

toffe dag ,vroeg opstaan,ver rijden,te warm te druk,maar zeker tot op de volgende beurs die de moeite is

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

en peter nog goed verkocht

of waren het meer kijkers dan kopers dit keer?

en heb je zelf nog wat gekocht?

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha dacht je dat die amerikaan veel geld had,mijn vriendin had een varaan besteld bij de fransman karim,wat lachte die vriendelijk zeg! tot ik hem de varaan en een gigantea shildpad af zag rekenen,ik dacht effe ik stuur fred achter hem aan naar de wc,tis zo druk en zoveel geld in z,n kontzakken,lang geleden,nou eigenlijk nooit heb ik zoveel paarse en groene euries gezien!(toch maar niet gedaan).

maar het was druk druk druk.wilde kuno groetten,maar idd t was een drukte bij de stand.maar toch snel wat mensen ontmoet,maar in de gaos heb ik niemand weer gezien,oja karin belde dus heb ik ook nog even gezien.de enigste stand waar je goed bij kon was die van patrichia vooraan,met de slangen,mooie stand hoor,ik geef alleen niet zo om slangen.

ik ben ook een kattenliefhebber dus daar ook goed aan mijn trekken gekomen,ik had alleen medelij met de dame die de prijzen uitreikte,er stonden er nog al wat. en niemand lette op haar.

maar de volgende jubileum beurs sla ik maar over.buiten de goede voedseldier prijzen om vond ik het te erg voor woorden.

groetjes anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Ook wij vonden het jammer genoeg iets te druk.

 

Maar voor de standhouders is dit natuurlijk des te beter, hopelijk

hebben deze allemaal goed verkocht. ;)

 

Ook weer veel oude bekende en nieuwe leden van het forum gezien. :)

 

Tot de volgende beurs.

 

Groetjes Marc en Berlinde. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo en was best een gezellige beurs waar we weer veel forum leden tegen gekomen zijn nieuwe en oude leden ( het zijn toch altijd dezelfden die je tegenkomt op de beurzen :lol: )

Vond het aanbod van baardagamen en kameleons wel weinig maar misschien waren ze weer allemaal verkocht voor de beurs open ging.

Was me iets te druk en te warm en gelukkig kon ik even achter de stand van jewel dragons gaan staan waar ik dan op de koop toe een drankje aangeboden kreeg van Kuno en zijn vrouwtje dus wat moet er dan nog meer zijn ;) een gezellige babbel natuurlijk wat we dan ook gedaan hebben hahaha

En Erwin dat was met veel plezier gedaan en hoop dat je vlug nakweek hebt zodat de broedstoof van pas komt en ook nog eens bedankt voor de lekkere pralines die natuurlijk goed van pas kwamen op de terugweg.

Voor de rest hebben we ons nog krekels , sprinkhanen en enkele versieringen aangeschaft voor onze nieuwe bakken maar geen nieuwe dieren gelukkig maar want heb er geen plaats meer voor :( .

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo en was best een gezellige beurs waar we weer veel forum leden tegen gekomen zijn nieuwe en oude leden ( het zijn toch altijd dezelfden die je tegenkomt op de beurzen :lol: )

Vond het aanbod van baardagamen en kameleons wel weinig maar misschien waren ze weer allemaal verkocht voor de beurs open ging.

Was me iets te druk en te warm en gelukkig kon ik even achter de stand van jewel dragons gaan staan waar ik dan op de koop toe een drankje aangeboden kreeg van Kuno en zijn vrouwtje dus wat moet er dan nog meer zijn ;) een gezellige babbel natuurlijk wat we dan ook gedaan hebben hahaha

En Erwin dat was met veel plezier gedaan en hoop dat je vlug nakweek hebt zodat de broedstoof van pas komt en ook nog eens bedankt voor de lekkere pralines die natuurlijk goed van pas kwamen op de terugweg.

Voor de rest hebben we ons nog krekels , sprinkhanen en enkele versieringen aangeschaft voor onze nieuwe bakken maar geen nieuwe dieren gelukkig maar want heb er geen plaats meer voor :( .

Groetjes

en een neuwe schuilgrot hahahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is waar ook dat was ik nog vergeten dat ik nog een prachtige grot van Kuno heb meegenomen.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook in Houten geweest voor ons praktisch naast de deur. Eerst een half uur in de rij gestaan en toen we binnen waren inderdaad wat was het druk en warm.

Je kon ook haast nergens bij. Weinig baardagamen gezien, wel veel kameleons, wateragamen die waren zo donker van de stress ik vond het verschrikkelijk voor die beestjes, veel spinnen gezien erg mooie tussen, en ja inderdaad veel slangen.

Wat ik erg mooi vond dat waren die terra's van polyester.

 

Ik heb dubia's gekocht om te kweken, ik heb zelfs al kleintjes rondlopen.

Alle kennis vergaard van Anita, bedankt Anita dat ik met alle vragen bij je terecht kan.

 

Gr. Karin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×