Jump to content
Reptie-Farm

Beurs Houten

Recommended Posts

Hoi,

 

Aanstaande zondag 6-6-2010 staan wij weer met onze stand

op de beurs in Houten.

 

Hopen weer veel nieuwe en oude bekende te ontmoeten. :rolleyes:

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal er ook weer zijn heb veel nieuwe spulletjes nodig. Baardje 19 gaat mee naar huis. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zal er ook weer zijn heb veel nieuwe spulletjes nodig. Baardje 19 gaat mee naar huis. :rolleyes:

lees ik dat goed? 19!!!!!

even overleggen met fredje,want ik krijg spontaan zin om te gaan!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zal er ook weer zijn heb veel nieuwe spulletjes nodig. Baardje 19 gaat mee naar huis.  :rolleyes:

lees ik dat goed? 19!!!!!

even overleggen met fredje,want ik krijg spontaan zin om te gaan!!

Ja dat lees je goed Anita. Ik ga baardje nummer 19 mee nemen. Gezellie als jullie er ook zijn. :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanwezig Marc en maken dan een afspraak om mijn microscoop te komen afhalen ;)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Voor de liefhebbers, hebben morgen enkele doosjes phoenixwormen bij

uit eigen kwekerij.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel te warm en te klef buiten, laat staan binnen daar.

Wordt een dagje chillen in de tuin, diertjes naar buiten en genieten maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je toch wel wat gemist hoor marc! het was idd klef,en warm,waar niet.

 

maar het was weer fun hoor,oude bekenden,nieuwe mensen ontmoet,en kompleet blut thuis gekomen.

 

heel veel buitenlanders,heel veel baardjes,met prijzen varierend van 2 voor 12.00 euro,tot 300 per stuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veel te warm en te klef buiten, laat staan binnen daar.

Wordt een dagje chillen in de tuin, diertjes naar buiten en genieten maar.

Kan ik je enkel maar gelijk in geven want je hebt niets gemist hoor want vond de beurs maar best tegenvallen en vond dat er weinig opkomst was juist hetzelfde als de dag voordien in Hamm en daar zal het goede weer wel voor veel tussen gezeten hebben volgens mij ;)

Heb mij daar wel een microscoop vanbij Marc meegebracht voor de mestonderzoeken en ook een solarlamp die ik dadelijk heb geinstalleerd en stond er echt versteld van wat deze lampen kwa lichtopbrengst en uv geven , heb deze lamp in een bak tussen al mijn andere nakweekbakken gezet en dit terrarium springt er dus echt wel tussen uit en dit weerspiegelt dus het echte daglicht weer en deze lamp geeft gelukkig niet te veel warmte af wat dus ideaal is voor de zomermaanden en nu nog enkel afwachten of de dieren er zich goed onder voelen maar moet zeggen dat ze er allemaal onder zitten voor het ogenblik en ze er blijkbaar van genieten ook

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
heel veel buitenlanders,heel veel baardjes,met prijzen varierend van 2 voor 12.00 euro,tot 300 per stuk.

Hallo Anita ,

 

dan ben je wel niet helemaal rondgeweest vogens mij want er zaten daar ook baardjes van 850 euro het stuk hoor ;):lol:

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beurs was weer gezellig ook al was het deze keer rustig. Veel nieuwe spulletjes aangeschaft en een baardje mee naar huis.

Alleen dat openbaar vervoer is en blijft een drama :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij was het terug een topweekend,wat ik zeker niet wilde missen,zelfs voor de zon niet :rolleyes::D:rolleyes:

 

hamm was zeer warm,en dit was te zien aan de bezoekers

enkel zij die wat zochten en te kopen hadden waren er,dus een kwart van het normale bezoekende volk(wat ik niet zo erg vond,konden we gewoon ook eens door de zaal wandelen)

 

houten was ook niet zo druk bezocht dan anders,en ook hier enkel wie wat nodig had was er te vinden(de rest zat lekker op terras denk ik B) )

verkoop was er zeker,wenig mensen met lege handen zien buitenkomen,iedereen had wel iets gekocht,dus verkoop was er

 

zeer veel baardjesaanbod,en sommigen die dachten dat 1000 baardjes kweken wel kan,zitten nu met een groot probleem

deze willen ze zelfs laten gaan voor 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
zelf was ik op zondag middag volledig af(twee dagen zijn zeer vermoeiend,zeker als de twee beurzen 250 km uit elkaar liggen

zeer jammer,want had zeer graag met sommigen een wat langer gesprek willen hebben

Wij zijn na een lang (feestend) weekend Ardennen rechtstreeks richting Houten gereden en hadden er dus een rit van 4 uur op zitten en waren ook behoorlijk moe.

Maar toch was ik blij je even een keer "real life" gesproken te hebben (al was het kort).

We gaan dat volgende keer gewoon weer iets langer doen, mogelijk is dat op de BBQ.

Dat zelfde geld voor Anita en Fred en Sonja (die al bijna lag te slapen hahahahahaha :D )...volgende keer hebben we meer tijd.

Gelukkig heb ik ook nog wat kleine dingetjes kunnen halen in Houten maar helaas was er al een groot gedeelte opgeruimd (rond 15:15 uur).

Ik had graag nog bij wat andere stands gekeken, maar dat zat er helaas niet meer in nu...volgende keer beter.

 

Gr.

Maupie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook tevreden naar huis gereden ik heb daar maar 65 baardjes kunnen achterlaten ( bloods , leucistics en leatherback )

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben ook tevreden naar huis gereden ik heb daar maar 65 baardjes kunnen achterlaten  ( bloods , leucistics en leatherback )

Maar 65 :blink::huh:

Laat ook nog iets over voor de rest h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals Erwin al schreef viel het bezoekers aantal op Hamm en Houten i.d.d. tegen. Wij hebben 2 redelijke beurzen gedraaid en waren na deze 2 dagen ook compleet af. Wel in Hamm bij Allesandro 2 silverbacks bewonderd en deze vielen mij toch tegen. Ik persoonlijk vond ze niet speciaal. Verder vonden wij het 2 gezellige dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja,von Houten tog ook wat tegenvallen maar daar zal zeker het goed weer voor tussen zitten :D

de planning was voor in houten maar 1 diertje op te halen maar ben met 2 naar huis gegaan :P,en het was leuk om nog een een paar mensen terug tezien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel in Hamm bij Allesandro 2 silverbacks bewonderd en deze vielen mij toch tegen. Ik persoonlijk vond ze niet speciaal.

Hier sluit ik mij totaal bij aan al ben ik wel de prijs ervan vergeten te vragen aan Allesandro maar daar kun jij me misschien bij helpen want had dit toch graag geweten <_<

Voor deze dieren is er bij mij thuis totaal geen plaats over en dat heb ik nochtans genoeg :lol:

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel in Hamm bij Allesandro 2 silverbacks bewonderd en deze vielen mij toch tegen. Ik persoonlijk vond ze niet speciaal.

Hier sluit ik mij totaal bij aan al ben ik wel de prijs ervan vergeten te vragen aan Allesandro maar daar kun jij me misschien bij helpen want had dit toch graag geweten <_<

Voor deze dieren is er bij mij thuis totaal geen plaats over en dat heb ik nochtans genoeg :lol:

 

groetjes

Als ik me goed kan herrineren heb ik eens prijzen bij deze diertjes zien staan en die lagen toch tussen de 4000-5000 $.

Wie weet zijn deze binnen enkele jaren ook betaalbaar. Silks kosten enkele jaren geleden ook heel veel geld, heb ze nu in Houten gezien voor minder dan 200 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4.000-5.000 euro?? Voor een beestje? Voor zo een bedrag heb ik een set velgen voor m`n 4x4!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een vraagje wat is er zo speciaal aan een silverback :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×