Jump to content
Sign in to follow this  
Cindy010

De Eitjes Zijn Er......

Recommended Posts

Jemmig het was weer drama in huis hoor :blink: Mijn vrouwtje sheela heeft vandaag haar eitjes gelegd het was haar eerste keer. Ik had netjes wat graaf plekjes gemaakt voor haar maar nee hoor wat heeft die doos gedaan tot mijn verbazing ze heeft de meest onmogelijke plek genomen die ik me maar kon bedenken :blink: Ik heb een tak in mijn terra en daar had ze ze achter gelegd althans 21 van de 24 eitjes de andere drie lagen door de bak heen <_<:(

Ik heb echt heel de bak leeg moeten maken om bij de eitjes te komen, want de tak ligt van de eene kant van de bak omhoog naar de andere kant. Ook de steen moest eruit. Ik heb 21 eitjes in de stoof kunnen leggen daarvan, want 3 eitjes waren er omgerold bij het opgraven. ze had ze echt zo onmogelijk ingegraven en neer gelegd. :( nou nu maar wachten tot ze uit gaan komen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Cindy ,

 

gefeliciteerd met de eitjes :cheer: en waarom heb je de 3 eitjes niet bij in de broedstoof gelegd want het kan geen enkel kwaad dat je de eitje omrold , draait of eendert wat want dit kan geen enkel kwaad hoor , zolang ze niet in de vermiculiet hebben gelegen in de broedstoof mag je de eitjes omdraaien hoor geen enkel probleem ;)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

niks aan de hand hoor cindy,de andere 3 er gewoon bij doen,je hebt zeker 24 uur voordat het een probleem zou kunnen worden.

maar het komt nooit uit zoals je zou denken,en zit je weer met een berg werk.

maar over 2 maandjes kan je echt aan de bak,leuk hoor kleintjes in huis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
niks aan de hand hoor cindy,de andere 3 er gewoon bij doen,je hebt zeker 24 uur voordat het een probleem zou kunnen worden.

maar het komt nooit uit zoals je zou denken,en zit je weer met een berg werk.

maar over 2 maandjes kan je echt aan de bak,leuk hoor kleintjes in huis.

het gaat straks zeer zeker druk worden hihi ben nu al druk in de weer met de eerste 13, maar het is het dubbel en dwars waard. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wacht maar tot ze alle 62 uitgekomen zijn want dan heb je toch al je handen vol hoor :lol:

Het allermooiste aan onze hobby vind ik nog steeds dat wanneer ik de broedstoof open doe ik die kleine mannetjes uit hun eitjes zie kruipen en ik dan steeds versteld sta wat voor moois eruit komt ;)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wacht maar tot ze alle 62 uitgekomen zijn want dan heb je toch al je handen vol hoor  :lol:

Het  allermooiste aan onze hobby vind ik nog steeds dat wanneer ik de broedstoof open doe ik die kleine mannetjes uit hun eitjes zie kruipen en ik dan steeds versteld sta wat voor moois eruit komt  ;)

 

groetjes

of vrouwtjes natuurlijk ;) maar je heb gelijk het is inderdaad heel mooi elke keer weer :D nu helpen wij de natuur wel een handje, maar het is echt geweldig dat zoiets moois uit een simpel eitje kruipt. ook ik sta versteld. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met de eerste eitje van uw dame :cheer::cheer:

Baardjes kunnen soms heel creatief zijn om hun baasje het lastig

te maken h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×