Jump to content
Sign in to follow this  
Cindy010

Yeaahhhhhh...............

Recommended Posts

We hebben hier een klein feestje de eerste 2 eitjes zijn aan het uitkomen van de 27. moeder is orange peach en vader is orange yellow. Dit zijn mijn allereerste kleintjes Dit is echt zo mooi om te zien dat alleen al is voor mij al een feestje :cheer: Ik ga gauw me bak in orde maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahahha,LEUK HE!

genietten maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genieten is het zeker alleen al om te zien dat ze uit het ei komen dat is zo mooi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd Cindy.....en geniet ervan tis zo weer groot :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met de uitkomst :cheer:

Het blijft toch altijd iets speciaals als ze uit het eitje kruipen, zeker de eerste keer weet je met je geluk geen blijf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proficiat met de uitkomst :cheer:

Het blijft toch altijd iets speciaals als ze uit het eitje kruipen, zeker de eerste keer weet je met je geluk geen blijf ;)

nou inderdaad het is een heel speciaal gevoel hoor je voelt je toch een beetje mama worden. Het zijn 27 eitjes en er zijn er al 16 die een goed huisje krijgen. Ik heb weer een aantal mensen geinfecteerd met het bekende virus hahaha :rolleyes:. en er ligt nog een legsel van 14 eitjes die zijn van 29-06 en mijn gold vrouwtje moet ook nog gaan leggen dus het word een hele drukke boel hier maar kijk er echt zo naar uit. echt in een woord geweldig !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×