Jump to content
Lieke

Beurs Houtem

Recommended Posts

Welke zaal is voor reptielen ?

gewoon door de poortjes naar binnen dan even naar links, de groote zaal en dan nog een ruimte ernaast!

als je veel hooi en cavias ziet ,zit je verkeerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zullen er ook zijn. Gaan een terrarium ophalen voor Ren (onze oude baardagaaam).

 

We zullen natuurlijk even bij alle standjes gedag komen zeggen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welke zaal is voor reptielen ?

in elke zaal zullen er wel reptielen staan,maar de hoofdzalen zullen 2 en 1 zijn

 

de meidoorenzaal is normaal voor de fretjes,en andere knaagdieren(maar ook reptielbenodigdheden)

zaal 3 is voor knaag en roofvogels

(er staat een zeer mooie grote stand met levende uilen(zeker een bezoekje waard))

 

bij de ingang staan ook onze vrienden van extrem flouwer met de GOEDE golliwoog

 

hoop eindelijk aan mijn nieuwe dwergmuizen te geraken,dus wie ze vind ,laat het zeker weten :rolleyes:

 

kijken er naar uit iedereen terug te zien

(voor de ge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me vergissen maar het reptielenaandeel van deze beurs lijkt me een stuk kleiner dan de laatste beurs in Houten. Toen waren er 4 zalen met reptielen en benodigdheden.

Nu "maar" 2. Klopt dit of zit ik er naast?

 

Grtn

 

MArc

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt,nu is er een brede waaier van dieren

 

maar wees gerust,voor ieder is er meer dan genoeg te zien en te kopen hoor :rolleyes:

 

het zal wel terug hetzelfde zijn,meer zin dan te kopen dan er centen in de zwarte kous zitten :(:(

 

hoop dat het terug geen overrompeling word,en dat er plaats voor iedereen is

 

gelukkig houden ze in houten rekening met de ruimte voor de mensen met ruime brede gangen

 

kijken er al naar uit

 

groetjes(en tot morgen :cheer: )

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
klopt,nu is er een brede waaier van dieren

 

maar wees gerust,voor ieder is er meer dan genoeg te zien en te kopen hoor :rolleyes:

 

het zal wel terug hetzelfde zijn,meer zin dan te kopen dan er centen in de zwarte kous zitten :(:(

 

hoop dat het terug geen overrompeling word,en dat er plaats voor iedereen is

 

gelukkig houden ze in houten rekening met de ruimte voor de mensen met ruime brede gangen

 

kijken er al naar uit

 

groetjes(en tot morgen :cheer: )

 

erwin&sonja

Kom morgen zeker bij jullie even langs!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

Na wat autopech langs de snelweg :S :( waren we later op de beurs maaar...

Het was weer erg gezellig druk en warm op de beurs, heb eindelijk een aantal bekenden gezien van het forum en weer een hoop gekocht, dit keer geen ideren maar wel een hoop voer en aankleding voor het terra.

 

Ook ben ik er achter gekomen wat voor dier we vrijdag in huis hebben gekregen en daar gaan we nu een nieuw huis of terra voor zien te vinden.

 

Kortom erg leuk weer.

 

Groetjes Nathalie

 

Ps: is het er toch nog van gekomen Erwin dat we elkaar troffen bij de voedseldieren wahahaha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij konden er niet bij zijn... Spijtig, maar hopelijk volgende keer maar weer...

 

Nog verder iemand nieuwe dingen gekocht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijne beurs, lekkere broodjes, en mooie beestjes te zien op de beurs. (ook gekocht).

 

Ik heb toch met enkele van het forum kunnen praten.

(Erwin was druk met de vrouwkes bezig) ;)

Om over te doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houten was terug zijn naam van de grootste van Nederland waard

 

dat het geen overrompeling was als andere houten beurzen kunnen we enkel toejuichen,net voldoende volk om geen gedrum te hebben

 

ook heeft de organisatie terug de tafelindeling perfect gezet,met voldoende ruimte om alles goed te kunnen bezichtigen

(eten en drank kunnen wel een stuk goedkoper vind ik,daar hou ik zeker rekening mee de volgende houten)

Al waren de frietjes PERFECT gebakken naar nederlandse normen hahaha

 

op een paar baardjes na was ik niet zeer onder de indruk van de aangeboden baardjes,ook het aanbod viel wat tegen,wat de prijzen niet ten goede kwam voor wie koopzin had

 

D&N en William(met mooie madam :rolleyes: )hadden mooie leathertjes bij

de ierse dame had ook mooi gekleurde baardjes mee(maar veel te duur voor mij)

het mooie rood bij mark was ook vlug weg

 

tegen de middag was er niet veel moois nog te vinden,en dit hebben we geweten :rolleyes::rolleyes: de florida orange x blood vlogen de deur uit

de citrusjes,hypo(citrus x leucistic) vielen ook zeer goed in de smaak

dachiu xflorida orange /blood zijn ook fel begeerde baardjes gebleken

 

frans spreken bleek nogmaals een grote troef te zijn

zo hebben we meermaals als tolk mensen kunnen helpen,en dit niet enkel aan onze stand

frankrijk heefd terug masaal zijn reptiel liefhebbers naar houten gezonden

 

eindelijk terug het terrarium met europeese dwergmuisjes kunnen vullen

de goede golliwoog was voledig uitverkocht

 

terug een prachtbeurs geweest

 

lekker moe gekletst met de zeer veel gekenden,en nieuwe gezichten op namen kunnen plakken

 

EN VOORAL VEEEEEEEEEEEEEEEL GELACHEN

 

zeer moe maar voldaan :cheer::cheer:

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond Houten ook weer een goed geslaagde beurs. Helaas stonden we zelf niet met een stand maar ik heb al zin in de Houten in juni :D

 

Hebben weer een hoop mooie dieren gezien maar ons gelukkig kunnen inhouden.

Hebben ook weer een hoop bekenden gesproken, dus het was gezellig.

 

Hebben voor onze 7 jarige baardagaam (Ren) een nieuw terrarium opgehaald. Deze hebben we thuis meteen in orde gemaakt, en ze kon er 's avonds al meteen in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onze dag begon goed, we wouden eigelijk vroeg naar de beurs, maar toen we in de broedstoof keken waren er een aantal agamen uitgekomen ,

eerst deze in het terrarium gedaan

 

hierna zijn wij ook nog even geweest,

 

veel krekels en sprinhanen gekocht .

 

de phoenix worms van reptie-farm zagen er ook mooi uit,

de eerdere gekochte van een duitser waren meer dood dan levend.....

 

ook een klein liaantje gekocht :ph34r:

 

verder nog wat kleinere dingetjes .

 

leuke drukke beurs alleen het aanbod van (mooie) baardjes was minder.

( waarschijnlijk allemaal al verkocht )

 

en bij tuiskomst nog meer uitgekomen jongen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij was het de eerste keer dat ik aanwezig was,en stond met marc en berlinde aan tafel.

spannend hoor,en het kwam traag op gang,maar het is voor mij een perfecte dag geweest(wel vermoeiend),goed gezelschap,oude bekende gezien,en weer meer forum mensen ontmoet.

uiteindelijk voldaan,al mijn nakweek verkocht,echt een leuke dag,en ja marc,het is verslavend,hahahaaa,kan niet wachten tot ik weer kan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een geslaagde beurs gehad want waren op een paar baardjes na totaal uitverkocht en al de bestellingen werden opgehaald dus mogen we niet klagen :lol: .

 

Weer 6 kameleons rijker en bij Marc 2 mooie bloods opgehaald voor een vriendin waar ze zeer blij mee was ;) .

 

Veel bekende gezichten tegengekomen zowel uit het binnen- als buitenland wat de beurzen zo leuk maakt natuurlijk.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×