Jump to content
Sign in to follow this  
Acidix

:shoot: Newbie :d

Recommended Posts

:shoot: Ik had me net een heel nieuw verhaal uitgeschreven en klik dan per ongeluk de pagina weg :blink::blink: Dan maar eff mijn intro van terracity gebruiken, niet heel origineel maar ach het zegt hetzelfde :D

 

Hallo luitjes, heb vandaag maar besloten om me aan te melden bij jullie forum. Mijn naam is Dre en ik hou me naast mijn werk vooral bezig met het houden van baardagamen.

 

Een jaartje of 4 terug heb ik mijn eerste baardagaam aangeschaft, een SandfireSnow kruising die ondertussen is uitgewassen tot 51 cm. Afgelopen maanden is de terraverslaving eigenlijk pas losgekomen en heb dan ook nog 4 baardagaampjes gekocht. De terra's die ik daarvoor heb gemaakt zal ik natuurlijk nog showen op het forum. De baardagaampjes, nu zo'n 25 a 30 cm groot, zijn alle in rode kleurslagen. Een blood vrouw die nu bij elke vervelling donkerder lijkt te worden, en twee redorange baardjes van de supernova ranch in Duitsland een vrouw en een man. Helaas is de 4de, een german giant pastel al in een vrij vroeg stadium overleden. Ik zal in de komende tijd wel nog foto's van de baardjes gaan posten.

 

Aan de terraverslaving komt voorlopig ook nog even geen einde want ik heb nog wel ruimte voor uitbreiding, in mei/juni 2009 is onze nieuwe woning gebouwd en daar richt ik een kamer in speciaal voor baardagamen. Ik hoop volgend jaar nog wat hypo's, translucents, reds, en hopelijk een leatherback, aan mijn dierbestand te kunnen toevoegen. In 2010 hoop ik dan ook te kunnen beginnen met kweken. Ik heb dus nog zat tijd om van de ervaringsdeskundigen hier op het forum te kunnen leren. En misschien dat ik ook nog wel wat ervaring kan delen met betrekking tot terrariumbouw en achterwandbouw.

 

Tevens wil ik ook gaan beginnen met gekko's, vooral luipaardgekko's. maar ook nog een paar andere soorten. Maar eerst even concentreren op baardjes.

 

Grts,

 

Dre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dre ;)

 

Welkom :cheer:

Leuk je even te hebben voorgesteld. :)

Zo te horen ga je je echt met hart en ziel storten in deze fantastische hobby.

We wensen je dan ook nog veel succes.

Veel plezier hier op het forum en vergeet je foto's niet.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo :P

Welkom hier op het gezellige forum...

Wens je hier veel kijk en lees plezier.

groetjes aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

leuk dat je je hebt voorgesteld!

je hebt het duidelijk ook zwaar te pakken,maar hoe kan het ook anders met zo,n leuke hobby!

fotos zijn van harte welkom,maar kijk even dat ze niet te groot worden.

veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Hartelijk welkom hier op het forum! Veel lees en postplezier gewenst!

 

Laat die foto's maar snel komen, dit zien we hier graag op het forum...

 

En wie eens met baardagamen begint, begint aan een verslaving :D:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, en welkom op t forum!! :D

succes met je baardjes!

 

groetjes Laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dre,

 

Welkom op het forum. :cheer:

 

Leuk dat je je eigen en je verslaving even hebt voorgesteld. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×