Jump to content
judge

Eigen Nakweek Vandaag Geboren

Recommended Posts

Zo na 48 dagen in de droge broedstoof aanschouwen wij het licht en genieten ten volle van wat komen gaat :D:D

dsc07023ey9.th.jpgthpix.gif

dsc07024rt5.th.jpgthpix.gif

dsc07025dl6.th.jpgthpix.gif

dsc07026qr4.th.jpgthpix.gif

dsc07027ph9.th.jpgthpix.gif

Even aanklikken en wil je nog vergroten kan dat ook door aan te klikken veel kijkplezier

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan nu een paar fotos na hun eerste badje en onder de warmte :cheer::cheer: Voor ik het vergeet het is nakweek van een 100 % blood vrouwtje en een heel groot mannetje van reptilienkeller (Super orange X Neon orange)

dsc07028ml3.th.jpgthpix.gif

dsc07029ep9.th.jpgthpix.gif

dsc07030jx3.th.jpgthpix.gif

dsc07031bq8.th.jpgthpix.gif

dsc07032ed0.th.jpgthpix.gif

 

 

Zo dat is het even weer aanklikken en vergroten zoals gewenst

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindelijk!!! he he!!

achter de wolken schijnt de zon,zo zie je maar weer!

na alle ellende zullen jullie dubbel genietten,ze zijn nu al beeldschoon.

gefeliciteert met je mooie uitkomst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat :cheer:

Genoten hebben we zeker van de foto's :rolleyes:

Genieten jullie nu maar lekker verder van de opkweek zodat deze jongen tot prachtige dieren mogen uitgroeien :)

48 dagen is wel snel als uitkomst, maar uit ondervinding heb ik geconstateerd dat dit meestal eerder is met de droge methode of je moet je stoof een paar graadjes minder zetten.

 

grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Patrick en Daniella,

 

Proficiat met de kleine baardjes!!!!

Ze zien er echt wel fantastich uit... veel plezier ermee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat had ik even gemist,hoe warm staat je stoof patrick?

29 graden is 60 dagen,nu heb ik de stoof op 27 graden,en duurt het ong 70 dagen.

lol effe rekenen,en dan staat jou stoof denk ik op 30/31 graden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat klopt mijn broedstoof stond op 31 en een halve graad voor de schildpadden ,en aangezien er nog plaats was zijn ze er bij gezet .Nu de bedoeling was als er meer kwamen de andere broedstoof aan te zetten en dan had ik het naar beneden gebracht.Maar dit alles is tijdens mijn afwezigheid gebeurd door iemand die mijn dochter heeft komen helpen van het forum ,nogmaals mijn dank ervoor .Het spijtige was dat het vrouwtje als ik thuis kwam de oren van mijn hoofd opeten en ze kwam terug bij in gewicht wat goed was .Na 3 weken gaf ze haar eten over en dacht ik dat het net als bij een zwangere vrouw kon zijn maar klaarblijkelijk is dat niet bij baardagamen.En dan van de ene nacht op de andere lag ze dood in het terrarium volledig zo plat als iets en dacht aan eieren die nog opzatten maar neen ze was nog geen centimeter dik .De reden is onbekend dus ik hoop dat er mooie bijzitten en dat ik er enige kan houden .Dus het is maar half geluk want de moeder ben ik nu kwijt .

Groeten

patrick en daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met de jongen zit al aardig wat kleur op. ben ook benieuwd hoe ze verder kleuren. spijtig te horen dat u de moeder verloren hebt :( . ik hoop dat er hele mooie tussen zitten die je zelf kunt houden.

groetjes marjolein :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

proficiat

 

dat er nog vele mogen volgen :cheer:

 

Groetjes Tim B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie nakweek

ook ik hoop dat ze mooi opkleuren

spijtig van de moeder

groetjes

Jessie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Patrick en Daniella,

 

Gefeliciteerd met jullie eerst nakweek van baardjes. :cheer:

 

Mooie foto's van prachtige baby's waar zo te zien bij sommige al behoorlijk

wat rood inzit. :rolleyes:

 

Wel weer erg voor jullie dat de moeder is overleden, sterkte. :(

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

echte schatjes!! leuk voor je!! :cheer:

ni maar hopen dat ze goed groeien

 

groetjes laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt zijn er inderdaad al bij die mooi opkelueren zal de komende weken wel een deel fotos maken en heb me reeds ingeschreven voor de beurs van Houten zijn ze al 10 weken en dat vind ik een mooie ouderdom om dieren te verkopen .De vader staat ook in de verkoop want heb momenteel geen verdere plannen met hem .Vanaf mijn website klaar is kan ik veel meer tonen maar maak hem zelf en is heel wat werk aan .

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Patrick ,

 

gefeliciteerd met de prachtige nakweek en veel succes met het grootbrengen van de kleintjes want dit blijft voor mij toch nog steeds het leukste aan deze hobby ;)

Spijtig te moeten vernemen dat de moeder overleden is en als ik van jou was zocht ik mij het mooiste vrouwtje eruit tussen je nakweek want blijf er nog steeds van overtuigd dat je de mooiste dieren zelf moet kweken inplaats van ze aan te kopen als je begrijpt wat ik bedoel want dit heb ik ondertussen zelf al wel geleerd ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Patrick ,

 

gefeliciteerd met de prachtige nakweek en veel succes met het grootbrengen van de kleintjes want dit blijft voor mij toch nog steeds het leukste aan deze hobby ;)

Spijtig te moeten vernemen dat de moeder overleden is en als ik van jou was zocht ik mij het mooiste vrouwtje eruit tussen je nakweek want blijf er nog steeds van overtuigd dat je de mooiste dieren zelf moet kweken inplaats van ze aan te kopen als je begrijpt wat ik bedoel want dit heb ik ondertussen zelf al wel geleerd ;)

 

Groetjes

Gerrit bedankt en dat besef ikzelf ook wel ben ook blij dat sommige elkaar ook bijstaan en van andere krijg je alleen maar jaloezie .Heb dat reeds gezegd tegen sommige dat het een harde wereld is maar elkaar helpen wat is daar mis mee ?Net als dat er iets mis gaat (overleden dieren ,ziekte ) sommige laten het weten bij andere is er nooit iets aan de hand ???Maar je hoort dan wel dat ze constant klachten hebben of ziektes om maar te zwijgen van dode dieren ,nu we zijn aan het afwijken van het onderwerp .Hoop van sommige die veel ervaring hebben nog veel van te leren en ben iemand die vlug van aanleren is .Had nog nooit iets van een website gezien heb er nu eentje zelf gemaakt en dat valt allemaal nog mee .

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Patrick ,

 

gefeliciteerd met de prachtige nakweek en veel succes met het grootbrengen van de kleintjes want dit blijft voor mij toch nog steeds het leukste aan deze hobby ;)

Spijtig te moeten vernemen dat de moeder overleden is en als ik van jou was zocht ik mij het mooiste vrouwtje eruit tussen je nakweek want blijf er nog steeds van overtuigd dat je de mooiste dieren zelf moet kweken inplaats van ze aan te kopen als je begrijpt wat ik bedoel want dit heb ik ondertussen zelf al wel geleerd  ;)

 

Groetjes

Gerrit bedankt en dat besef ikzelf ook wel ben ook blij dat sommige elkaar ook bijstaan en van andere krijg je alleen maar jaloezie .Heb dat reeds gezegd tegen sommige dat het een harde wereld is maar elkaar helpen wat is daar mis mee ?Net als dat er iets mis gaat (overleden dieren ,ziekte ) sommige laten het weten bij andere is er nooit iets aan de hand ???Maar je hoort dan wel dat ze constant klachten hebben of ziektes om maar te zwijgen van dode dieren ,nu we zijn aan het afwijken van het onderwerp .Hoop van sommige die veel ervaring hebben nog veel van te leren en ben iemand die vlug van aanleren is .Had nog nooit iets van een website gezien heb er nu eentje zelf gemaakt en dat valt allemaal nog mee .

Groeten

Patrick en Daniella

geloof dat u hier zeker niet te klagen hebt over elkaar helpen met raad en daad en medeleven

 

jaloerse mensen vind je overal,dus ook hier zal er ook wel eens iemand jaloers zijn denk ik,al heb ik persoonlijk er nog niet veel van gemerkt

 

iedereen heeft hier altijd voor iedereen klaar gestaan,ook voor u,en hoop dat dit zo blijf voor iedereen

dus begrijp niet goed waarom terug dit gejammer terwijl iedereen uw nakweekdieren mooi vind,of zijn medeleven betuigd met uw verlies

 

vriendelijke groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof dat u hier zeker niet te klagen hebt over elkaar helpen met raad en daad en medeleven

 

 

jaloerse mensen vind je overal,dus ook hier zal er ook wel eens iemand jaloers zijn denk ik,al heb ik persoonlijk er nog niet veel van gemerkt

 

iedereen heeft hier altijd voor iedereen klaar gestaan,ook voor u,en hoop dat dit zo blijf voor iedereen

dus begrijp niet goed waarom terug dit gejammer terwijl iedereen uw nakweekdieren mooi vind,of zijn medeleven betuigd met uw verlies

 

 

vriendelijke groetjes

erwin&sonja

WIE ZEGT DAT IK KLAAG OF JAMMER????IK BEN JUIST BLIJ DAT BIJNA IEDEREEN ME FELICITEERD !!!

groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×