Jump to content

Recommended Posts

Een kennis vroeg me dit:

 

wat kan het veroorzaken dat de nakweek van ons last heeft van

draaiende bewegingen alsof ze duizelig zijn en dan na een paar dagen dood gaan..

 

heeft iemand een antwoord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu wat je vraagt is natuurlijk niet direct iets waar je een exact antwoord op kan geven .Heb wel zelf meegemaakt met een diertje dat ingevoerd was en na veel medicatie zijn hoofd steeds achteruit hield en dan plotos zonder enige reden rondsprong net alsof hij draaide en dan bleef liggen en dat steeds herhaalde.Door met ervaren mensen te spreken en verschillende symptomen te horen denk ik dat het bij mijn diertje longwormen waren .Zeker ben ik niet maar het diertje is uiteindelijk maanden later overleden en was niks aan te doen .Hopelijk heb je hier iets aan maar een goede dokter zal je zeker meer kunnen helpen (maar dan moet je wel een goed vinden)

 

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Patrick en Daniella,

 

Ik denk dat onze baardjes longwormen hadden, maar zeker weet

ik het niet!!! :huh:

 

Dit vind ik geen goed argument.

 

Als je zeker wilt zijn moet je dit laten onderzoeken door een dierenarts.

Heb je twijvels over een dierenarts, laat dan een second opinie doen

bij een andere dierenarts.

 

Longwormen komen bij baardjes weinig voor.

 

Meestal zijn het luchtweginfecties.

 

Groeten Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Red Bull,

 

Zoals aangegeven is dit meestal een gebrek aan calcium en vitaminen.

 

Ook kan het komen door zware inteelt, dan zijn het gewoon zwakke dieren.

 

Een onderzoek bij een dierenarts kan zeker geen kwaad.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige dat ik hier zet is iets om iemand te helpen of is dat niet de bedoeling telkens iemand afbreken is het makkelijkste dat er is .Heb duidelijk vermeld dat ik het niet zeker wist en op die moment wist ik het helemaal niet maar door met andere mensen te praten (of is dat verboden)waren de aanwijzingen precies hetzelfde als wat ons Anemieke had en dacht daarom dat het dat KON zijn niet dat het zo is een veearts is altijd beter .

 

Groeten

Patrick en Daniella,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het enige dat ik hier zet is iets om iemand te helpen of is dat niet de bedoeling telkens iemand afbreken is het makkelijkste dat er is .Heb duidelijk vermeld dat ik het niet zeker wist en op die moment wist ik het helemaal niet maar door met andere mensen te praten (of is dat verboden)waren de aanwijzingen precies hetzelfde als wat ons Anemieke had en dacht daarom dat het dat KON zijn niet dat het zo is een veearts is altijd beter .

 

Groeten

Patrick en Daniella,

Hoi,

 

Is zeker niet verboden.

 

Verder ga ik er niet meer op in.

 

Groeten Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

om dus een beetje in de richting te komen moet je idd meer info geven,want mijn eerste reactie is ook om te zeggen dat er zeker een ca tekort is,maar je zegd niks over de ouders,voeding en behuizing,weet je wat meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×