Jump to content
Wil

Rust Zacht Dena

Recommended Posts

Vannacht rond 4 uur heeft dena haar laaste adem gehaalt.

 

 

 

Lieve Dena.

 

 

 

Je heb het geprobeert om te blijven leven, maar heellaas mocht je de DA niet haalen...Rust zacht me schat. Zal je nooit vergeeten.

 

 

 

Dikke knuff van mijn aan jou en een lik van cizmo,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een naar bericht wil :(

Zo opeens, dit zal voor jou hard aankomen.

Weet je ook de reden van dit zware verlies <_<

Gelukkig heb je nog vele goeie herinneringen aan Dena.

En kunnen de mooie foto's en video's het verdriet wat verzachten.

Veel sterkte.

 

Groeten

Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moest om 10.45 bij de DA zijn, Dena is daar gebleeffen, Hij wil toch weten waar aan ze is overleden, dus er wordt secie op haar gedaan, in Utrecht, Hij vond het echt erg voor mijn.. Dus nu wachten wat eruit komt met het onderzoek.

 

 

 

Cizmo is onrustig in het terarium, en voelt dat er iets niet klopt.

 

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit ging vooraf, Dena at al 2 weeken niet meer,maandag naar de DA geweest, Dena had wormen eitjes zitten dus ontwormingskeur, Cizmo ook gellijk gedaan, en me kat ook maar gellijk. nog gevraagt of er geen eitjes zat . nee zei hij ... Vanmiddag ging cizmo al vroeg z`n bed in, 2 uur al, met dit lekkere weer, maar had dena laaten doen vandaag, dacht zet wat groenten neer en laat ze maar slaapen, gaat het morgen weer een stukkie beterder met haar. Dus toen ik vanavond om 6 uur keek, wist ik niet wat ik zag, ze had een opgeblaazen buik, en ze is pik zwart, haar baard haar flanken, haar staart, dacht dit is niet goed, terwijl ze vanmiddag nog tegen me knikte, toen ik met haar praate. Diender was er niet meer. Had eerst marja gebelt, eigellijk na dat ik de dienst doende DA had gebelt, Zei zei ik heb geen verstand van die dieren.

Marja gebelt uitgelegt wat Dena heb, en de uitslag van gisteren Wormen.

Dus marja zei bel de DA terug en vraag of ze een EGGO of Runtger foto kan maaken, en kijken naar de blaas.

Dus mocht gellijk komen, een EGGO gemaakt en we zagen veel eitjes en heel veel vocht rond haar flank, Dus zei gebelt met haar colega die ook met deze dieren bezig is, uitgelegt wat ze zag op de EGGO zag, toen heeft ze marja gebelt, en heeft ingesprooken en marja belde haar terug.

Marja gezecht wat ze moest geven, 3 veschilende prikken een deed echt veel pijn bij haar ze was gellijk wakker, en klom in me nek.

Met de EGGO moest ze op haar rug, een Baardagaam hou daar dus echt niet van, Dena bleef gewoon liggen, hoefde haar niet eens vast te houden, ze had haar ogen dicht, dacht nou het is gebeurt met haar.

Dus heb er 1 uur gezeten met de nodige foontjes een EGGO en 3 prikken, ze zei ik vind het echt zo sneu dat ik je niet verder kan helpen, en ik hoop echt dat ze de nacht doorkomt, ik moest 22 euro afrekenen.

Ze heeft echt alles gedaan wat er in haar macht lag om dena te helpen..

 

 

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voel volledig met je mee ben er nu drie verloren en een vierde krijg ik zelfs dwangmatig geen eten meer in .Snakt steeds naar adem en komt echt een stinkende geur uit haar bekje kan het bijna niet meer aanzien.Probeer ze zoveel mogelijk vloeistof te geven en warmte maar blijkt allemaal niet meer te helpen .Bij mij is het allemaal begonnen met medicatie van de veearts en het is niet opgehouden .Nu ik ga je niet opscheepen met mijn problemen het verlies is en blijft rot en als we iets konden doen maar neen ze hebben iets en je weet het te laat of weet niet wat doen dat is het rotte .Vraag me soms af aan wat het kan liggen maar denk dat je beter niks van medicatie geeft en ze laat zoals het is volgens mij veel beter dan al die rommel waar we veel voor betalen en wat helpt het ????

Groeten

Patrick en daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had nog een filmpje gemaakt gisteren om 23 uur, is wel wat donker, maar je kan goed haar buik zien.

 

Als je het filmpie kan zien he, foto lukt me ook al niet pfffff.

 

Medicijne zijn al zo en zo niet goed, en je meot het presies afmeeten, wand ze zijn grammen, en normaal is het voor kilo`s.

 

Cizmo is normaal me zorgge kind, die heeft altijd wel wat, van dema had ik het niet verwacht, zei was sterk nooit ziek, en de baas.

Ik ben ook zeer benieuwt wat de sektie zeg waar ze aan is overleden.

Het doet echt veel pijn, je bouw toch een band met ze op.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Gecondoleerd met dit droevige verlies. :rolleyes:

 

Blijft altijd zwaar om een dier te verliezen.

 

Ben benieuwd naar de uitslag.

 

Nogmaals sterkte.

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel sterkte me het verlies

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo wil

wat een vreselijk verhaal,ik weet hoe gek je met je baardjes bent,en om nu zo plots je lieffie te moetten missen is heel erg hoor!

heel veel sterkte,ook voor gizmo,want die zal z,n meissie ook erg missen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is Dena haar laatste rustplaats.

 

img_12090661501177.jpg

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×