Jump to content
Sign in to follow this  
Lotte

Kopknikken

Recommended Posts

Sinds vanmorgen heeft onze Darwin een volledige gedragsmetamorfose ondergaan. Ligt hij normaal gesproken altijd laveloos te zonnen en te slapen, sinds vanmorgen zijn heel zijn baard en buik (gedeelte) zwart en loopt hij als een idioot te kopknikken. Ik heb hem dit nog nooit zien doen.

Vorige week hebben we wel een jonge dame gekocht. Maar die twee kunnen elkaar onmogelijk zien. Zou het hiermee te maken kunnen hebben?

 

Of is het gewoon de tijd van het jaar? De laatste tijd at en poepte hij wel erg slecht. Mestonderzoek was prima. Zou hij ondanks dat ik de lampen de gewone tijden aan heb gelaten toch een gedeeltelijke winterrust gehouden hebben en nu klaar zijn om te paren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep,hij heeft er zin in hoor!

dit kan nog wel even duren.misschien kan hij haar ruiken,iggy kunnen dat,maar voor baardjes weet ik het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht zelf inderdaad ook al dat hij haar kon ruiken. Arm beest... Willen en dan niet mogen haha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is niet zozeer ruiken,want qua reuk zijn baard agamen niet zo goed bedeeld...

het is meer het gevoel dat er een vrouw in de buurt is....

zolang je de 2 dieren in 1 kamer houd zul je dit probleem blijven houden ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je neemt me de woorden uit de mond Kuno ;)

Reptielen hebben dus geen sterke reukzin in de zin dat ze met hun neusopeningen ruiken, reptielen nemen geuren en smaken tot zich door met hun tong de omgeving af te tasten.

Waarschijnlijk zal hij haar al eens opgemerkt hebben bij het hanteren of dergelijke.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×