Jump to content
Sign in to follow this  
Hans de Jong

Pop Up

Recommended Posts

Server www.reptile-topsites.com op chiang vereist een gebruikersnaam en wachtwoord.Waarschuwing: deze server vraagt om uw gebruikersnaam en wachtwoord op een onveilige manier te verzenden (basisverificatie zonder beveiligde verbinding).

 

Pf echt vervelend zeg :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wat heeft dat te betekenen?

ik krijg m nu iedere 10 seconden op dit forum :-S

 

net als de reclames die ik krijg als ik op dit forum zit,snaap niet dat dat alleen op dit forum zo is? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

schiet niet op!

hij lijkt officieel ,reuze irritant!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb idd ook al een poos alleen op reptiefarm.Sinds vandaag ook de popup van reptile topsites.

 

Ik baal er wel een beetje van soms ben je meer weg aan het drukken dan dat je kunt lezen.dit is soms ook de reden dat ik weer vlug van het forum af ben. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is zeker niet alleen op het forum hier of op site van Reptie-Farm, heb dit ongemak eveneens sinds vandaag op mijn site :angry:

Het ligt inderdaad aan de link van Reptile topsites.

Dit is eigenlijk een tracker hoe vaak de site word bekeken per dag om zo een ranking te bekomen van alle sites die lid zijn.

Eerst was deze banner niet meer zichtbaar en nu krijg je telkens deze iritante pop-up.

Als er geen verandering in komt rest er waarschijnlijk niets anders om deze tracker te verwijderen en daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen het ongemak is ondertussen opgelost :cheer:

 

Grtzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste mensen het ongemak is ondertussen opgelost :cheer:

 

Grtzzzzz :D Jo

Wat was nu het probleem jo??

Share this post


Link to post
Share on other sites

owg.het is weg!

wat goed,heb jij dat kunnen doen jo?

het was echt geen doen met dat ding elke seconde op je scherm.

bedankt !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem kon van hieruit niet opgelost worden, of je moest de link verwijderen.

Het probleem lag bij Reptile topsites zelf, deze hadden hun site gerecet en dat gaf blijkbaar problemen.

Iedere pagina die deze banner had staan kreeg steeds de melding van het paswoord en aangezien hij hier op iedere pagina aanwezig is, moest je deze steeds sluiten.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×