Jump to content
erwin

Kamiboom Bloeid Terug Te Hulst

Recommended Posts

bij ons laaste bezoek aan de REPTIE-FARM thuisbassis was de hulstboom opnieuw bijgevuld met nieuwe kleintjes :cheer:

 

citrussen10102007004-1.jpg

citrussen10102007003-1.jpg

citrussen10102007006-1.jpg

 

 

nu wijzelf er eentje uit het voorige hulstnestje hebben,en er zo weel plezier aan hebben,warderen we deze kleine vreetkrulstaartjes nog meer.

 

cami1.jpg

uit dit nest komt onze "kamiel"

 

groetjes

erwin&sonja

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is toch prachtig om te zien!

Ooit wel ik er ook wel, maar dan moet eerst het huis volledig af zijn en de kinderen wat groter ;):P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige boom weer!

 

De kamiel en broers en zussen hebben charmes. Ik vind ze ook super maar er komt voorlopig niets anders meer in huis. We hebben nu 10 baardagamen, wat meer als genoeg is voor 2 voltijdswerkende mensen qwa verzorging.

 

Later misschien komt hier ook wel een chameleon in huis... :rolleyes:

 

Jaja Stefan, nu zijn het al kinderen... Ik ben benieuwd hoeveel kleine stefannetjes er op de wereld gezet gaan worden :):P

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prachtige boom weer!

 

De kamiel en broers en zussen hebben charmes.  Ik vind ze ook super maar er komt voorlopig niets anders meer in huis. We hebben nu 10 baardagamen, wat meer als genoeg is voor 2 voltijdswerkende mensen qwa verzorging.

 

Later misschien komt hier ook wel een chameleon in huis...  :rolleyes:

 

Jaja Stefan, nu zijn het al kinderen...  Ik ben benieuwd hoeveel kleine stefannetjes er op de wereld gezet gaan worden  :)  :P

 

Groetjesss

Je neemt me de woorden uit de mond Saratjeuh want " kinderen " Stefan <_< , wacht eerst maar het eerste af en denk dan aan de volgende " kinderen " :lol::lol::lol:

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

KINDEREN????????

 

ZIJN ER ONTHULLINGEN OP KOMST????? :cheer::cheer:

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb ik hier koppel zitten uit dat nestje ze maken het goed hoor :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ingel,

 

Die zijn toch al weer van een paar nestjes terug. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja volgens mij het nestje van vorig jaar mei als ik me niet vergis, ze maken het goed hoor, ik zal snel eens foto's posten van men beesten verzameling, het word steeds voller hier, inmiddels 5 volle terra's staan, en 2 lege dus ik heb 3 kameleons, 13 kikkers, en 4 anolissen, baardje lijkt me ook erg leuk maar ik denk dat ik daar geen ruimte meer voor heb..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×