Jump to content
erwin

Amstelveen

Recommended Posts

AMSTELVEEN

is ver rijden '460 km heen en terug

zeker als de opkomst er zo dun is als nu

er waren meer standhouders dan bezoekers

op een gegeven moment zat bijna iedereen in de gezellige cafetaria(jammer dat de dame achter de toog met het verkeerde been uit bed was gestapt :angry: )

en deze liever lui dan moe was

wie haald het nu in het hoofd om in zo een gezellige mooie omgeving,alles in bekertjes te schenken terwijl alles wat nodig was aanwezig was,om er een topverkoop uit te halen,dorstige standhouders genoeg :D

(de onvriendelijke vieze dame wilde niet op de foto <_<<_< )

BEURSAMSTELVEEN2.jpg

BEURSAMSTELVEEN.jpg

 

het voordeel van zo een zeer kalme beurs is dat we met alle vrienden en vriendinnen uitgebrijd hebben kunnen kletsen

een dag vol kletsen over baardjes,met mensen die even passievol zijn is zeer zalig

 

de verkoop was middelmatig

de aankoop daarentegen GROOTS :cheer::cheer::cheer:

 

 

een steets aanwezige beursvriend (BC REPTIELES) had voor ons de verassing van het jaar mee

reedts lang zijn we op zoek naar een mooie volwass leucisitc man

 

niets was ooit mooi of goed genoeg

tot gisteren dan :cheer:

 

wat op geen enkele grote beurs ,winkel ,particulier te vinden was zat hier lekker in mijn terarium op te warmen

 

dat ik deze niet meer wilde teruggeven ,was redelijk vlug duidelijk.

de ruil was vlug een feit,en het geluk kon van ons afgelezen worden :D:D

LEUCISTICHOERA.jpg

wat een prachtexenplaar :cheer::cheer:

 

met deze nogmaals onze dank aan EELCO welke zijn laate nieuwe aanwinst met ons wilde ruilen

geluk zit in een klein hoekje,in ons geval in een klein amstelveens beursje :D

 

met deze ook nogmaals onze dank aan alle mensen die er samen een zeer geslaagde dag van hebben gemaakt

 

ook hebben we terug een neiuw mooi stukje nederland ontdekt

daar langs de waterkant zie ik me zeer graag wonen,maar denk dat onze zwarte kous te klein zou zijn :rolleyes:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Erwin en Sonja,

 

Woorden schieten tekort. :blink:

 

Gefeliciteerd met deze prachtige nieuwe aanwinst. :rolleyes:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

toeval bestaat niet!

met al het geld in de wereld vind je zoiets niet!

wat een prachtig dier :cheer: .

sinterklaas,kerstmis en je verjaardag,in 1 paketje!!

heel veel plezier met je nieuwe aanwinst,hij is geweldig!!!!!

ps ,en gelukkig maak je het zelf gezellig,daar kan een lelijke dame ook niet aan veranderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond het weer een hele gezellige beurs, wel kleine beurs maar ik vond het een hele geslaagde dag! Hebben ook een nieuwe aanwinst mee naar huis genomen. We hebben een volwassen dwergbaardagaamman meegenomen. Morgen gaan we 3 volwassen dames voor hem ophalen! :D

 

Erwin ik heb je nieuwe aanwinst op de beurs mogen aanschouwen. Echt een prachtig dier, die zeker voor supermooie nakweek zal gaan zorgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Erwin,

 

Proficiat met jullie nieuwe aanwinst!

 

Het blijft groeien bij jullie :rolleyes:

 

Binnenkort wil ik echt wel eens op bezoek komen om de baardjes allemaal te bewonderen hoor! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eelco was al bij me langs geweest met deze man,echter vertelde hij dat hij hem voor zichzelf had gekocht :lol:

 

 

wat een belg al niet los kan peuteren bij een hollander ;)

 

 

mooi ider erwin,veel pleizer ermee.

 

beurs zelf viel idd wat tegen,al was vorig jaar best goed.

 

echter toch nog 3 hypo's,1 HET en 5 marcianussen weten te verkopen.....

 

dus de dag was toch wel weer in orde.

 

op naar slangendag!!!!

wij hebben er weer zin in ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi erwin ;)

 

Fijn te horen dat het weer een geslaagde beurs was.

En zo te horen en te zien ben je weer met de hoofdprijs gaan lopen.

Veel succes ermee.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey

ik ben ook geweest en het was mijn eerste beurs.

 

Vond dat sommige stands goed verzorgde dieren hadden in mooie grote terra's maar vond het echt verschrikkelijk om te zien dat al die gekko's baardjes en andere beestje in plastic bakjes op elkaar gestapeld stonden :angry:

Ook heb ik bij 2 stands baardjes gezien die er vreselijk uitzagen ( ingevallen donkere dichten oogjes en een vieze ingevallen baard) Ook deze dieren zaten niet in een terra maar in een plastic box.

Zo ga je niet met dieren om en zo laat je ze al helemaal niet een hele dag zitten!

 

Ook was er een stand waar een varaan? iig een grote hagedis werd gehouden, Deze zat in een terra met een doek erover heen. toen ik het doek optilde vloog het beest de ruit aan dood eng!

 

En ik zag een boa van 5 meter in een dun terra. Volgens mij is dit onverantwoord. Als dat beest agressief word en zich uitzet is hij zo die bak uit.

Er stond ook niemand die er toezicht op had.

 

Verder vond ik de beurs interresant en heb veel mooie beestjes gezien, heb alleen niks gekocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ saybia

 

jammer dat u zich niet even hebt laten horen,of heb je ons niet herkend :D

 

 

de grote veraan zat net voor ons,en deze had ik voor geen geld van de wereld er durven uitnemen,deze was zeer agresief en bang

 

ook de verkoopers behandelden hem met zeer veel respect hoor.

 

we hebben de baardjes die een paar krekels meer per dag best konden gebruiken ook gezien,jammer

 

zolang ondervoede ,en in te kleine doosjes verpakte baardjes zonder verwarming aan dumpingprijzen worden gekocht,zal deze mishandeling blijven bestaan

 

door deze niet te kopen verplicht u de verkooper zijn of haar dieren beter te voederen,en de dieren in een grooter gehuisvest aan te bieden

 

was wel blij verast dat de inrichters van de beurs sommigen op de vingers tikten,dat ze hun dieren tenminste in een geisoleerde vervoersbak moesten steken inplaats van de plastieken terarium om er mee buiten te lopen voor de beurs

 

@198 hebben geruild,niet gekocht :cheer::cheer: dus woord gehouden :D:D

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×