Jump to content
marvin

Nieuwe Foto's Rossi

Recommended Posts

ach kijk de knaap nu weer eens!!

geweldig wat met rossi berijkt hebt.

hij ziet er vet, allert en dus zeer gezond uit!! en de stekels dan! alles komt terug,ook z,n neus horentjes!!!

maar gedraagd hij zich netjes!!! of is het een kwajongen,al kan ik het al wel raden als ik hem zo zie!!!!

m,n complimenten hoor :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P dankje,,,,het gaat ook gewoon zeer goed met Rossi,,,,hij is bij vlage wel een beetje gek enzo :P en verder hij eet weer super veel, ik ben de laatste tijd beetje aan het varieren met het eten om te kijken wat hij lust en wat niet en tot nu toe lust hij aardig veel :P ik doe hem elke week een keer in bad voor 5 a 10 minuten, maar hij is best al een tijdje niet verveld, alleen zijn kop en poten best wel vaak....

oja, anita jij zei dat ik de lamp waar Rossi ligt moest verhogen i.p.v. die 60 watt, maar vanaf het moment dat ik die lamp erin had gedaan, ging hij niet meer op die plek liggen en ging hij op het koelste stukje van het terrarium liggen en daar kwam hij niet meer vandaan :blink: dus ik heb gewoon weer die 60 watt erin gedraaid en nu is hij weer helemaal gelukkig en ligt hij er constant weer :P

 

Groetjssss B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie foto's

 

ook dat het jullie wel lukt er een aangenaame huisvriend aan te hebben,bewijsd dat je goed bezig bent

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij ziet er schitterend uit!

Prachtig werk heb je er mee geleverd!

Zoals Erwin al zei: "ook dat het jullie wel lukt er een aangenaame huisvriend aan te hebben,bewijsd dat je goed bezig bent"

En daar sluit ik me volledig bij aan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is dan ook een prachtig dier h

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

 

we weten we gelijk hoe jij je herfst vakantie doorbrengt :cheer:

wat een knappert word hij toch,maar nog geen teken van de paartijd verder,lola word al aardig oranje.

ik ook nog maar 1ntje

l10006.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ja,,,,elke keer als hij poepen en piesen komt er een groot kwakkie mee,,,,,en af en toe met zn kop knikken, maar hij eet wel heeeeeeeeeel veel, hij begint nu ook weer te vervellen :P

 

Groetjssss B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou ja,,,,elke keer als hij poepen en piesen komt er een groot kwakkie mee,,,,,en af en toe met zn kop knikken, maar hij eet wel heeeeeeeeeel veel, hij begint nu ook weer te vervellen :P

 

Groetjssss B)

marvin,doe me een lol en maak effe een foto!!!!!

kwakkies komen niet mee met de ontlasting :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cheer:

zou mooi zijn natuurlijk,maar jij woont toch echt een heel eind bij me vandaan!

maar iggy kwakkies komen net als bij,nou ja,hoe kwakkies meestal komen,

ik vond het al zo vreemd dat hij al zo vroeg zo opgewonden was,maar nu snap ik het .

wat jij denk wat een kwakkie is, zal eiwitten zijn,en als z,n eerste echte liefdes geschenk gedropt word,dan weet je het verschil.

maar details zal ik maar even achterwege laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hint

LEKKER BLIJVEN PLAKKEN!!!!!

jasses,hihi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×