Jump to content
Sign in to follow this  
Safrena

Baardje En Drinken

Recommended Posts

Hey Mensen

 

Heb ik meteen toch nog een vraagje :(

 

Mijn baardje wil niet drinken.

Het is al weken geleden dat ik haar nog heb zien drinken

 

zou dit misschien komen omdat ze vaak groentjes en fruit eet?

 

Als ze even in water zit, drinkt ze niet, als ik haar terra besproei neemt ze geen druppels op, enz

 

De luchtvochtigheid in haar terra is 45% onder de lamp is het 45 graden, in het midden is het 30 graden en aan de kanten is het 25 graden

 

alvast weer bedankt voor de info

 

vele groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

veel mensen hebben geen drinken in het baardjes terra staan.

want vocht halen ze idd uit de groente en fruit!

wat gebeurt er al je haar een badje geeft? drinkt ze dan ook niet?

maar zolang je de groente nat gewassen aanbied zit daar genoeg vocht in,en is er niets aan de hand!

wat je anders kan proberen is om bij de apotheek een spuitje te halen,vul dat met water,en druppel dat over de neus heen! een drupje aanmaak,dan is het wat zoetter,en dan zal ze dat wel drinken!!

sucses ermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi

veel mensen hebben geen drinken in het baardjes terra staan.

want vocht halen ze idd uit de groente en fruit!

wat gebeurt er al je haar een badje geeft? drinkt ze dan ook niet?

maar zolang je de groente nat gewassen aanbied zit daar genoeg vocht in,en is er niets aan de hand!

wat je anders kan proberen is om bij de apotheek een spuitje te halen,vul dat met water,en druppel dat over de neus heen! een drupje aanmaak,dan is het wat zoetter,en dan zal ze dat wel drinken!!

sucses ermee.

Ook ik heb geen waterbakje in het terra staan omdat ik iedere dag een bak met groente en fruit neer zet en van mening ben dat ze dan genoeg vocht binnen krijgen. ;)

 

Groetjes Raymond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Anita

 

Er staat een drinkbakje in haar terra, maar ook als ze in een badje zit drinkt ze niet.

 

Vroeger deed ze dit wel in haar badje, maar toen at ze inderdaad ook nog niet zoveel fruit en groente

 

Maar waar ik aan denk, ze krijgt hier an en toe ook een beetje actimel in een spuitje, wat ze super lekker vind, waardoor ze daar dus hoogstwaarschijnlijk haar vocht uithaalt en dus geen water meer drinkt

 

 

Bedankt voor alle antwoordjes

 

Vele groetjes

 

Ps, zal zo snel mogelijk even een foto plaatsten van mijn lieverdje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi safrena ;)

 

Zoals je gevraagd hebt is je onderwerp verplaatst.

Nu wat je vraag betreft, als je baardje volwassen is en het neemt genoeg groenten en fruit tot zich is het niet nodig om een waterbakje te plaatsen.

Vocht halen ze inderdaad uit de groenten en/of fruit.

Trouwens ikzelf werk niet met waterbakjes, omdat mijn mening hierover is dat deze snel een bron van bacterie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×