Jump to content
Wil

Hoi, Hoi.

Recommended Posts

Hallo, zo het is lang geleden maar ben er weer hoor.

Heb zitten sukkellen met de gezondheid van Dena, en toen Dena beter was begon Cizmo.

Het gaat nu gelukkig weer goed met ze, ze eten weer als gekken en zijn ook weer zeer actief.

In de tussen tijd, zat mijn gezondheid ook niet echt lekker, maar krijg donderdag de uitslaagen...Hooppellijk zijn ze goed.

 

Met jullie allemaal gaat het ook goed? zal wel he, loop echt achter met lezen, maar heb de tijd, hahahah

 

Ik wil jullie een fijnedag wensen daar.

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug Wil,

hopelijk is jou uitslag ook positief en dat je ook snel weer beter bent!

En ik ben blij dat het met de diertjes weer beter gaat! Maar ze zijn daar in goede handen he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wil

je bent er weer,en ook in de lappenmand! kunnen we elkaar de hand geven!

hopelijk is de uitslag postief,ondertussen leuk om je er weer bij te hebben!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps ook niet oke meis, elende he.

En kreeg er weer wat bij, zal het ff pakken en plakken, hihihi

 

Zoals ik al eerder had gescheven, maakte ik me zorgen om patrick, Hij gaat nooit naar de dokter, en heeft nooit wat, maar gisteren om 6 uur zei hij ik ga naar de dokter, me hooft klapt uitelkaar van de pijn.

 

 

 

Dus Ricardo naar Oma, en wij naar de huisartsen post, die eigellijk niet wist wat hij aan moest met Pat...Hij zei ik ga de Neuroloog bellen, na het tellefoontje konden we naar het ziekenhuis ernaast, Half 7 was het, We werden geroepen en moesten bloed prikken, en weer terug, weer mee en toen een hartfilmpie en nog z`n aparaad....Dat was klaar en we moesten weer naar een andere kamer, wachten op de uitslag van z`n bloed.

 

 

 

Dus kwart voor 9 zei hij van als ik hier nog zit om 9uur ga ik weg..Hij zei dat bedoel ik nou dat wachten op alles, en dan nog het ziekenhuis. Nee we blijven en wil nou weten wat er aan de hand is, 9.15 de dokter, onderzoek van z`n gezicht....

 

 

 

Hij heeft een gezicht....ken er niet opkomen. gezichtsaandoening, Pffff was ook zo veel info....Z`n gezicht staat scheef, maar aan de andere kant van z`n gezicht heeft hij geen gevoel, en z`n hooftpijn zit boven z`n oog, en kan je niet aanraaken van de pijn...Dus ze stond voor een raadsel, en is naar de Neuroloog gegaan, er moest een scan gemaakt worden, weer wachten en toen zagen we de Neuroloog zelf, Die ons vertelde dat dit niet normaal is, wel z`n gezicht dat komt vaaker voor maar zijn klachten erbij niet.

 

 

 

De scan was gelukkig goed...Dus hij zei ik wil nog bloed van je hebben en gaat kijken naar alle virisse, en wil je deze week hier zien.

 

 

 

oogdruppels en een ooglap mee gekreegen en maandag bellen voor een afspraak...En om half 11 gingen we het ziekenhuis uit.

 

 

 

Nou wens jullie een fijnedag vandaag daar.

 

 

 

knuff wil

 

Dus schiet niet op hier, maar ik krijg donderdag me uitslaagen, dus aftellen hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×