Jump to content

Recommended Posts

welkom op het forum, wij wonen dus al niet zo ver van elkaar, ik woon in keerbergen :P

 

veel plezier verder op het forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo geelektrocuted ,

 

altijd leuk om een landgenoot hier tegen te komen en het begin is al goed , eerst informatie verzamelen dan een mooi terra klaarmaken en dan maar pas je diertje ;)

 

Wat je diertje betreft zal een pastel geen probleem zijn om te vinden maar om een leucistic te vinden wens ik je veel succes B)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey welkom op deze forum

leuk dat er mensen uit de streek op deze forum !

Wij zijn van Herentals

En zeker foto's posten ;)

Ik wil jou kunsten ook wel eens zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

welkom op het forum,leuk dat je je even hebt voor gesteld! als je nog meer besmet wilt worden met reptielen,ben je hier aan het juiste adres!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey welkom hier en veel lees en vraag plezier toegewenst s6 met je bak en je aan komende baardjes gr budy 26 :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom

veel plezier en geluk met het maken van je eigen terra

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

WELKOM

 

leuk voogesteld.

alle informatie over de bouw van een terarium is hier wel te vinden,wat u niet vind vraag je gewoon.

 

het eenige waar u nergens de bomen door het bos niet meer ziet is de verlichting <_< (verschillende mensen zijn van verschillende metodes tevreden)

 

voor de aanschaf van een baardje raad ik u aan eerst goed rond te kijken,en dan pas ,indien het uw zin is te kopen.

 

als beginner is een leucistic meschien wel wat duur,(u bend reedts verwittigd dat baardjes zeer verslavend werken)(en hier vind je zeker geen hulp om daar af te geraken :D )

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gilles ;)

 

Welkom hier op het forum. :cheer:

Leuk weer een landgenoot te mogen begroeten.

Leuke voorstelling trouwens ;)

Je lijkt mij ook een bezig baasje, die wat op alle markten thuis is.

Je methode voor de aanschaf van een dier is dan ook de perfecte, eerst de nodige informatie en de huisvesting tip top in orde en dan pas het dier, mooi zo :rolleyes:

Ik wens je dan nog veel plezier met de bouw van het terra en de zoektocht naar een gepast baardje.

Als het zover is :) , heb ik hier misschien wel nog iets zitten voor jou.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die verslaving kennen de meeste hier wel :D

En het is zeer goed dat je veel info zoekt voor je begint met een diertje! Zo kan je ook voor 1000% er voor gaan!

En ja het is het beste forum dat er te vinden is! Ik heb al verschillende forum's gezien en lid geweest en hou het nu bij deze!

Langs deze weg wil ik ook even zeggen voor het Repti-Farm Team een dikke proficiat! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na lange tijd afwezigheid, waarvoor mn excuses, heb het druk gehad de afgelopen tijd, veel werk, verhuis, terug internet aansluiting aanvragen waar nogwat problemen met waren....

 

In alle geval ik ga terug proberen redelijk actief te posten want het baardjesvirus heeft me nog steeds zwaar te pakken!

 

Heb nu nog maar 1 jammer genoeg, is wel een pracht van dier ( karakter dan )

uiterlijk beslist ieder voor zich natuurlijk ;)

 

En wil deze leuke hobby nog wel uitbreiden nu ik er stilaan een klein beetje ervaring in begin te krijgen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×