Jump to content
erwin

Houten

Recommended Posts

pfft,ben ik weer eens goed wakker!

nou ben ik al 10 jaar terug uit de states,en ik draai nog steeds de datums om,ik vond het al zo vreemd dat jullie nu al bezig waren voor oktober!!en nee,ik ben niet blond!

maar ik heb wel 20 mooi xjes die weg kunnen,wat zou ik nog kunnen doen om die te verkopen in houten!ik kan ze kwijt in belgie,maar ja dan beur ik er maar weinig voor! en ze op mp zetten vind ik eigenlijk ook niet op schietten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tafel (3.60 mtr.) was besteld, dieren voldoende ... echter een klein probleempje ....

 

De meeste mensen hier weten inmiddels wel dat ik op dit moment niet zo best loop, ik heb al jaren problemen met mijn rechterknie.

Inmiddels vijf keer geopereerd en tot een maand of 5 geleden ging het eigenlijk best goed, toen heb ik m'n knieschijf (weer) uit de kom gehad, en nu kan ik zonder krukken eigenlijk niks.

Dus nu weer wachten op de volgende operatie.

 

Normaal zou Sel ook meegaan naar de beurs, samen even wat opbouwen enz.enz.

Maar Sel heeft naast de Koi-winkel ook nog een baan in de jeugdzorg en moet zondag 10-06-2007 dus werken ..

 

En dat hele boeltje in m'n eentje inladen/uitladen/opbouwen enz.enz.dat komt niet goed.

 

Dus deze editie van Houten sla ik even over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZEER JAMMER

 

hadden u wel geholpen hoor,maar wisten niets van de problemen met de knie af.

ook zonder problemen helpen we waar we kunnen

 

jammer hadden u graag ontmoet(weten graag welk gezicht er achter de naam schuild :D )

 

indien u zich bedenkt ,hulp heb je met deze

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wens iedereen een leuke dag toe!

Jammer dat we er niet bij konden zijn! Gisteren een vrijgezellenfeestje gehad (en nee ik was niet echt heel zat! :P ) en dan vandaag die stomme verkiezingen!

Maar ja wij hopen er de volgende keer weer bij te zijn! Wie foto's van de beurs heeft mag ze posten dan kunnen diegene die thuis zijn gebleven de sfeer eens opsnuiven! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom net terug van de beurs! :angry:

 

ik ben zwaar teluurgesteld! :angry: en waaren weinig baardjes, en de gene die er wel waaren waaren echt bizar duur of heel erg slecht aan toe! heb er wel gezien die mooi waaren goed te betalen, maar vind t tog jammer dat er zoveel dieren waaren die in slechte conditie waaren. :(

 

er was een duitse dame die een koppel baardjes wou kopen maar die waaren zo slap als een vaadoek, helemaal ingevallen ogen dicht en de huid bleef stijf onhoog staan helemaal uitgedroogt! en iedereen zij teggen haar als je ze koopt zijn ze volgende week dood en tog heeft ze ze gekocht voor 200 euro :unsure:

 

heb ook wel een leuk moment gehad hoor, haha ff gebebbelt met me maatjes van de kvn, en een beetje verlieft geworden :rolleyes: op een sanfire man van 4 jaar hij was zeker over de 50 cm en zuper mooi haha kan helaas niet nog een man kwijt, anders was hij zeker meegegaan haha hoop dat jullie ook een leuke dag hebben gehad op de zieke dieren na groetjes xx pris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay! ben vadaag ook naar de beurs geweest en vondt het leuk om te zien, was ook nog nooit op een beurs geweest. ik heb nog een heleboel mooie beestjes gezien die ik graag had mee willen nemen maar nu helaas te weinig ruimte voor heb,

 

Ik was eigenlijk op zoek naar een vrouwtje van ongeveer 1,5 jr maar heb deze niet kunnen vinden :( er waren inderdaad maar heel weinig baardjes aanwezig die er dan idd slecht aan toewaren of gewoon echt megaduur... :angry: dus dat wordt nog even zoeken...

 

Geen baardagame maar wel een leuke dag gehad dus!

 

grtjes alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi wij zijn ook al even terug van de beurs.

Ik vond het een leuke beurs, maar er was niet zoveel volk als anders.

 

Mooi aanbod baardjes maar niet voor een beginnende baardagaam liefhebber want die vinden ze inderdaad te duur.

Er waren inderdaad ook weer teveel Te jonge baardjes aanwezig van een weekje oud enzo voor dan 15 of 25 euro.

 

Wij hebben voedseldieren gekocht, even kennis gemaakt met Ploe en natuurlijk een leuke babbel gehad met Marc en zeker niet te vergeten met Erwin!

Ik heb een goed gevoel gehad toen ik me ook even mee mocht ontfermen over de super mooie bloods van marc! Ze zijn super mooi, hele mooie goeie prijs en heel lief! Ik heb de baby'tjes verschoont :):D

Wij hebben er een lieve mooie aanwinst bij die nu toch al wel 6 krekeltjes opgegeten heeft!

Erwin, alvast bedankt voor de hele dag! Dit vergeten we nooit!

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben inmiddels ook al wel weer een tijdje terug en heb toch wel heel wat baardjes gezien (een heleboel naar mijn zin ;) ...) Vooral de bloods van Marc en Berlinde ben ik erg enthousiast over! Wat een schitterende baardjes. Verder ook nog wat mooie x citrus gezien maar inderdaad ontzettend duur....

Verder waren er ook wel een aantal baardjes die er helaas slecht aan toe waren of nog veeeeeel te klein voor de verkoop.

Vond het al met al een leuke beurs en ging met volle tasjes weer naar huis. Helaas geen nieuwe baardagaam (zit ook niet in de planning).

Share this post


Link to post
Share on other sites

moe maar voldaan na een dagje beurzen

 

wie vandaag niet zijn zin vond,heefd of op de verkeerde tafels gekeken,of niet goed genoeg gezocht.

 

er waren er van elke prijsklasse,en van spotgoedkoop(beestjes van 10 euro van nog geen week oud,en voledig onderkoeld)

tot zeer duure(waren zeker hun prijs waardig(deze zijn zeker niet op elke beurs te vinden))

wie is er niet bezweken bij de sitrussen kruisingen,en bij de blood's van mark.

Afbeeldingbaardjesbeurshouten1.jpg

Afbeeldingbaardjesbeurshouten4.jpg

 

waar ik vooral blij om was (buiten al de gekenden die even goedendag zijn komen zeggen)was dat meer en meer de beestjes in grotere doosjes worden verpakt.

 

@ alex niet goed gezocht,ook op de reptie-farm stand zaten twee mooie jong volwassen vrouwen :rolleyes:

 

volk was er niet zo veel,reden voetbal,en verkiezingen in belgie.

 

met deze ons sara bedanken voor de hulp,en rookpauzes,en natuurlijk de lieve vriend die de koffie verzorgde :cheer:

 

terug veel gekenden gezien,en gesproken,nieuwe gezichten achter de namen ondekt,en veel mensen van hier aan erkaar kunnen voorstellen.

 

ook veel volk naar het forum doorverwezen,want vragen blijven er komen.

 

hoeveel kopen er geen beestje,zonder te beseffen dat er buiten een terarium nog veel meer komt kijken dat nodig is

zelf hebben we er 5 nieuwe opkweekterariums bij :rolleyes:

zij die er niet bijwaren hadden ongelijk :rolleyes:

 

natuurlijk de bloemen voor het thuisfrond niet vergeten :rolleyes: zodat we er de volgende beurs terug mogen zijn :cheer:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wilde nog even toevoegen dat ik heus niet alleen slechte dingen heb gezien hoor :rolleyes: ik wat ook een aardige tijd aan t kwijlen bij de bloods en mijn vriendin ook! en had ook mooie hypo's bij een man die me een preek gaf over jezus haha :D en vond t idd wel beter dat de dieren groter verpakt waaren. vond t alleen zo jammer op t moment van mijn vorige bericht dat t een beetje erg negatief klonk xxxxxxx p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me prima vermaakt op de beurs!

Ben ook met tassen en dozen vol na huis gegaan! :D

 

En idd, en waren maar enkele mooie baardje's!

Liet me bijna verleiden om met weer wat baardje's

na huis te gaan, toch niet gedaan, want we kwamen

er eigenlijk niet voor!

 

Misschien de volgende x weer! :D

 

Maar heb wel een andere nieuwe aanwinst, een rattenslang! :D

Ze is echt prachtig, we zijn er dolblij mee!

Zal binnenkort wel ff wat foto's erop zetten!

 

Grtjess

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pris

 

FOEI FOEI

bij ons aan de tafel gestaan,en u niet kenbaar gemaakt :D jammer

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot mijn grote spijt zijn we niet kunnen gaan mss ook maar goed, anders had ik me weer kwaad gemaakt over de te jonge baardjes en de slechte conditie van de andere!)

En anders had ik mss weer een baarjde bij (een schoon bloodje :P )

Wij hopen dat de rest zich geamuzeerd heeft! Maar zo te lezen is dit wel het geval! :D

Volgende keer zijn we er zeker weer bij! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij waren ook weer op de beurs aanwezig. Dit maal met stand. Vond het echt een hele gezellige beurs, heb een hoop bekenden gezien en ook een aantal nieuwe gezichten.

 

Hebben ons niet in kunnen houden en een trio halsbandjes mee naar huis genomen, we waren het niet van plan maar ze waren zo mooi dat we het niet konden laten :P

 

Als ze wat gewend zijn zal ik wat foto's posten van de nieuwe aanwinsten.

 

Hier nog wel 2 foto's van onze stand.

 

DSC07735.jpg

 

DSC07737.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×