Jump to content

Recommended Posts

Hoi! Mijn naam is Frits Bonjernoor en ben sinds september 2006 in het gelukkige bezit van 2 "bearded dragons", genaamd Jabba en Yoda (mijn zoons zijn, net als ik overigens, adepte Star Wars fans ;) ).

Het zijn prachtige dieren, zeer tam en aaibaar, en ik hoop binnenkort hun terrarium in een waar woestijn-decor te veranderen (Tatooine misschien?).

 

jabbayodadi1.jpg

 

p.s. Jabba is uiteraard de grootste. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Furitsubi,

 

welkom op het forum en prachtige dieren met mooie namen ;) maar mag ik soms weten hoeveel het verschil is ( in ouderdom en grootte ) tussen je 2 baardagamen want blijkbaar is er toch een groot verschil tussen de 2

Vraag dit liever eerst want fotos kunnen bedriegen maar het verschil lijkt me toch groot hoor.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom hier op het forum.

 

leuk dat u er foto bijplaatst van uw baardjes.

 

maar zoals gerrit al vermelde,zit er wel een groot verschil in grote tussen uw baardjes.

veel keer gaat dit goed,maar waneer het fout gaat,gaat het wel goed fout.

 

als ik u was ,zette ik ze een tijdje apart,tot ze evengroot zijn

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor het welkom.

Yoda en Jabba zijn even oud, doch niet uit hetzelfde nest. De foto is van een paar maanden geleden. Momenteel is Yoda ongelooflijk hard aan het groeien en begint Jabba zo'n beetje in te halen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom op het forum :D

 

Wow wat een naamswisseling:

 

p.s. Jabba is uiteraard de grootste

 

Momenteel is Yoda ongelooflijk hard aan het groeien en begint Jabba zo'n beetje in te halen.

 

Je zal de namen wel verwisselt hebben.

 

Maar goed, de afmetingen lijken mij ook gevaarlijk hoor, de kleine past perfect in de grote zijn bek. Dus let maar goed op. Je vindt hier op het forum ook een filmpje hoe een grotere baard een kleiner op eet.

 

Sla de goede raad van de mensen niet in de wind.

 

Grtz Frag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de foto's zo zie zie ik na enkele dagen een "groot" baardje met een mond vol met een "klein" baardje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi en welkom hier ik ben het wel eens met de andere ik zou het heel goed in de gaten gaan houden met de maat verschillen want het gaat wel een keer fout ben ik bang voor gr budy 26 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom

veel plezier met je baardjes

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay en welkom!

 

ik zou het grootteverschil zeker in de gaten houden, ik heb het meegemaakt met mn 2 baardjes, zag opeens de grote met de kleine in dr bek lopen... is niet zo fijn om te zien :( ik zou het zelf nooit meer doen... veel te bang dat ik weer hetzelfde krijg...

 

grtz alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×