Jump to content
Sign in to follow this  
Knik&Weazel

.....

Recommended Posts

jahhhh...:P iggy er uit gepakt..:P en et leek wel alsof hij er op zat te wachte..:P\

echt kei lief :rolleyes:

kon em nou ook gewoon van de grond pakke als iej aan ut lopen was zonder dat iej boos werd of schrok ofzo

en toen is iej nog een uurtje eruit geweest en toen scheet iej mn de hele bank vol <_< en sprong iej weer terug zn terra in..:P

hahaha meteen maar alles schoon gemaakt.. merk wel dat et steeds beter gaat en dat iej ut wel fijn vind om geaait te worde enzo

groetjesssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voorn bodem bedekking kan ik allemaal gebruiken voor mn leguaan..?

want ik haal nou steeds van die zaken met een soort van houtsnippers maar dat kost bijna 20 euro de zak... en aangezien iggy er nogal een zooi van maakt blijf ik van die zaken aan ut kopen

nja hoor et wel groetjessss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb niks op de vloer.

vind het makkelijker om het even op te dweilen,dan om maar met zakken zand te blijven slepen,en in de meur te zitten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel gewoon houtsnippers liggen, dit bevalt mij goed hoor,,,Rossi komt toch bijna nooit op de grond :P

 

heej anita,,,,Rossi is nog steeds een beetje kwaad/bang als ik hem uit zijn bak wil halen...ik heb al heel wat zweep slagen te voorduren gehad, maar als ik hem dan heb is hij wel weer rustig, maar als ik hem dan even laat rondlopen en hem weer wil pakken wordt hij weer kwaad/bang...hoe kan ik dit verhelpen? :(

 

Groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi marvin

helaas,dat verhelp je niet!

je man is uiterst dominant,en zal zo blijven ben ik bang voor.alle karakters zijn verschillend,en rossi zal je blijven testen.dus maak je groot,spreek hem streng toe,en net als elk verwent kind,geef hem geen cm! het is opletten voor jou,de schade van de scherpe staart kan in je gezicht kan blijvend zijn. dus herhaal de bad iggy,en de belonende snack. het dier kan niet anders,doe je niks aan,dus bereid je voor,en wees alert.maar als jij hem wilt pakken of een andere kant op wil sturen moet je kordaat actie nemen,en niet twijfelen!hanschoenen halen maar!en als het uit de hand gaat lopen een haak zoals ze bij slangen gebruiken!maar het blijft een schat,is een mooi dier,en je doet het echt goed met hem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zal ik dat denk ik ook wel blijven houden...

iggy heeft dat namelijk ook altijd of tenminste vaak als ik em wil pakke

en als ik em uit zn terra wil hale loopt iej net zo vrolijk weer van mn handen af :P maarjah dan lok ik altijd met een paar paardebloemen et hoek uit..:P en weet iej niet hoe snel die moet komen...:P

groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

he vooor hout snippers kan je ook langs de intratuin of groenrijk .

daar heb je een zak van 80 liter van 3,50

zijn donkerbruine snippers . ziet er ook natuurlijker uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

owhsz kijk das ook een goede optie jah

toch een stuk goedkoper als dak na een dierenspeciaalzaak ga

en niks dr in is ook ma niks he....:P :P

zal eens gaan kijke bij zn soort winkels..

daar heb je natuurlijk ook nep planten enzo.. zijn diej geschikt voor in een terra..??? hoor et wel groetjessssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

net als bij andere dieren blijven houtsnippers toch gevaarlijk! neem dan gewoon speelzand.maar overal word aan gelikt en opgevreten!

nep planten gaat goed,zolang ze blijven leven,maar er zitten week makers in,plaats ze dus niet onder de warme lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×