Jump to content
Sign in to follow this  
Lya Tigelaar

Tijdverschil

Recommended Posts

Ons baardje is een beetje van de rel :huh:

Ik had op de beurs een nieuw plateau voor hem gekocht en toen ook nog dat uur vooruit. Hij gaat nu een uur eerder naar bed en als ik naar m'n werk ga is hij nog niet op. Dat had niet zo erg geweest, maar ik kan hem nu niet voor ik naar m'n werk ga insecten geven. Hij eet ook wat minder.

Hebben jullie baardjes daar ook last van? En hoe lossen jullie dit op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons is dit ook een beetje zo.

Om 10 uur gaat zijn eerste lichtje aan en blijf hij daar gewoon zitten waar hij sliep, maar na een tijdje komt hij wel te voorschijn en begint hij rond te lopen en te liggen.

en bij ons gaat hij ook wat vroeger slapen, maar wij halen die er nog altijd uit, en dan begint hij nog te eten ook.

Rara pipo :)

 

ik denk dat dat normaal is.

 

greatzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ze op een andere ker eten geven. als ik naar school ga, slapen men beestjes nog. en ik geef ze eten nadat ik van chool terug ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou je het zegt... misschien is dat wel het probleem met mijn baardje! Het klinkt eigenlijk heel logisch. Voor ons is het wennen, dus waarom niet voor hun?

Als het na een paar dagen nog zo is, is er misschien iets anders aan de hand.

Op donderdag en vrijdag heb ik ook altijd het probleem dat mijn baardje nog slaapt als ik insecten moet geven. Op die dagen krijgt hij 's ochtends alleen groenvoer en krijgt hij insecten als ik thuis kom. Gaat altijd goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ik heb het hier met mondjes maat toegepast, ik heb het iedere dag een kwartier verzet en zo 4 dagen, zodat hij er ook aan kan wennen. Dus bij mij merk ik er niets van ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

hier geen last.

de tijdklok gaat nu ook een uur later aan,en weer uit.

als voeren een prob is kan je de avond ervoor,of smorgens al wat groente of fuit in het terra zetten,dan hebben ze toch eten. of een potje morio,kan ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij krijgt altijd ieder ochtend groeten en nu geef ik hem maar zolang onder de middag insecten. Hij begint ook alweer te vervellen, dus het zal wel de combinatie van tijdverschil, vervellen en aanpassing terrarium zijn.

Als ik onder de middag thuis kom is hij eigenlijk net zo actief als altijd. Hij heeft 's ochtends gewoon even start problemen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×