Jump to content
Sign in to follow this  
Fragrancy

Mijn In-opbouw-terra

Recommended Posts

Hier ben ik nu een maandje aan bezig. Met de paar uurtjes wat ik vrij heb :)

 

DSC00932.jpg

Die roze plekken zouden nog verdwijnen ;)

 

DSC00931.jpg

 

DSC00933.jpg

 

Nu heb ik een vraagje, op de laatste foto zien jullie dat ik met kurk een spatie heb open gelaten. Ik zou het wel mooi vinden om er een spiegel tussen te plaatsen. Chuck ziet zijn eigen daar toch niet in. Maar misschien hebben jullie nog ideetjes.

 

Grtzz Frag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er al heel mooi uit :D Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat...

Wat je ook zou kunnen doen is daar een mozaiek van spiegelstukje in maken.

Dat zal wel een apart effect geven met het licht dat in je terra komt te hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

ziet er al erg mooi uit hoor,je bent erg druk geweest,en het resultaat mag er zijn.

maar als je echt met een spiegel wilt werken,zal dat alleen nut hebben als je die tegen het plafont plakt,om zo meer nut te geven aan je uvb lamp.

als ik de foto,s bekijk zal je lieffie zichzelf echt wel kunnen zien,hij blijft niet zo klein.

het zal heel erg verwarrend voor hem zijn.als je wat aparts wil,sla dan wat vrolijke tegeltjes stuk,en fris het terrs zo op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op het plafond ben ik van plan van dat spul te hangen wat men ook achter radiators(verwarming) hangt, dat isoleert het terra wel.

 

Biede idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er zowiezo geen spiegels in hangen

lijkt me niks voor hem , hij heeft er niks aan . en het is alleen maar verwarent

elke keer een baardagaam voor hem op de zijwand , elke keer dubbel voer .

plak je het op het plafon dan ziet die in de lucht ook zichzelf , en gevaar komt van boven af dus beschouwt hij dat ook als gevaar .

 

als je tog spiegels wil plak ze dan aan de buiten kant

 

en radiator volie lijkt me niet echt nodig met een houten terra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Ben het met repti volledig eens.

Spiegels zou ik ook achterwege laten en een plafond in weerkaatsend folie zou ik ook niet doen.

Een houten terra isoleert al genoeg en als je de stralen van je lamp wilt weerkaatsen is een smalle strook boven de lamp voldoende.

Deze zaken brengen alleen maar extra stress met zich mee.

Wat je wel zou kunnen doen in de ruimte van de zijkant is nog een extra plateau, dit vergroot het loopvak nog eens extra.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×