Jump to content
Sign in to follow this  
Guest sparks

Baardagaam Met Andere Hagedis?

Recommended Posts

ik vin dat het hier wat uit da hand loopt... straks krijgd sparks een negatief beeld over ons forum. mensen maken idd fouten en dit is ondertussen wel duidelijk gemaakt. laten we het forum gwn onformatief houden! daar dient het voor!!

 

 

besluit: echt af te raden!!

 

(bekijk het zo. er zijn mensen die tijgers enz houden, sommige gaan ver door erme te slapen enz... en dan lees je wel eens dat iemand die al 16jaar met zijn tijgers sliep enz ineens wordt opgepeuzeld. dit hoor je wel vaaker! zo zijn baardjes en leguanen ook...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja inderdaad mense maken fouten, maar dan moeten ze deze ook onder ogen zien en verbeteren e!

 

groeten

michael

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja inderdaad mense maken fouten, maar dan moeten ze deze ook onder ogen zien en verbeteren e!

 

groeten

michael

Helemaal mee eens.

 

We proberen hem toch goede raad te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk proberen we goede raad te geven maar je hebt altijd personen die dit niet willen aannemen en eerst met hun hoofd tegen de muur moeten lopen vooralleer ze beseffen dat ze verkeerd bezig zijn en geloof me Sparks je bent verkeerd bezig en ik hoop voor jou dat dit goed blijft gaan met je dieren maar ga je ook het lef hebben om het ons te vertellen wanneer het verkeerd afgelopen is tussen je dieren en ga je dan je fouten durven toegeven , denk het niet.

En nog zo iets geloof me gerust een kameleon samen zetten met een ander dier lukt gewoonweg niet dus wil wel eens zien wie dat dit lukt en ten laatste geloof ik van je verhaal bitter weinig want heb hier verschillende soorten dieren zitten en deze kunnen dus echt niet bij elkaar gehuisvest worden en ben ook niet van plan om dit te proberen want ik gebruik wel mijn verstand en dat is het laatste wat men van jou kan zeggen :angry:

ciaoooooooooo Sparks want hier ga ik mijn tijd niet verder aan verspillen.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dit brengt weer oude herrineringen naar boven.

gewoon maar negeren .

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sparks

Een leguaan is al een heel gevoelig dier, kan heel gauw gestresst raken.

En wat andere al zei de hele dag rond laten lopen is niet goed.

 

Een leguaan kan rond 1.20-1.70 cm worden en er zijn nog wel grotere een baardje wordt niet groter dan 50 cm ong.

Dus is het niet verstandig om ze bijelkaar te laten, en zoals andere al gezegd heeft ze hebben allebei een verschillende habitat.

Vroeg of laat zal jou leguaan het baardje doodbijten of doodslaan met zijn staart.

Een leguaan wordt ook steeds dominanter, je moet hem steeds de baas kunnen blijven.

 

Op een ander forum was er iemand die nam zijn leguaan mee naar bed, en op een keer lag hij dood op de grond hij was geplet. Kijk dat zijn allemaal hele domme dingen.

 

En er zijn heel veel dierenzaken die mensen slecht voorlichten alleen maar om te verkopen. Voor hun is het handel.

 

Op dit forum zitten heel veel mensen die al jarenlang reptielen houden, en er veel verstand van hebben, en dan denk jij het toch allemaal beter te weten. Ik zou toch dan eens je eigen er meer in gaan verdiepen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunnen we die jongen geen ip ban geven, hij komt hier toch precies alleen maar om keet te schoppen ;)

 

 

 

gr kevin

Share this post


Link to post
Share on other sites
kunnen we die jongen geen ip ban geven, hij komt hier toch precies alleen maar om keet te schoppen ;)

 

 

 

gr kevin

nee joh hij is toch alweer een tijdje stil.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×