Jump to content

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Mijn naam is Dennis Stegeman.Ik ben 28 jaar en kom uit Zwolle.Ik heb sinds een maand of zeven twee baardagamen. Ik heb ze via het internet gekocht en ik heb lang gezocht om er een paar te vinden waarvan ik dacht dit lijkt me wat.Ik weet nl dat je vrij voorzichtig moet zijn om via het internet dieren moet kopen ivm gezondheid ed.

Maar ik vond een advertentie met een een compleet terrarium met man en vrouw.Aangezien de eigenaar de baardjes absoluut niet wou scheiden en met het terrarium wou verkopen (stond in de advertentie) leek het mij de moeite waard om eens een kijkje te nemen. De baardjes hadden zelfs namen en op de foto zag het terrarium er goed uit. Het was een leuk gezin en ze hadden de baardjes twee jaar geleden als jongen gekocht.Ze vonden het niet echt leuk om ze weg te doen maar ze hadden direkt al kameleons willen nemen.Op aanraden van de winkel zijn ze begonnen met baardagamen om ervaring op te doen.

Het klonk mij wel aannemelijk en toen ik ze eenmaal had gezien was voor mij de koop aL gesloten.En zo heb ik nu dus al ruim zeven maand veel plezier van mn baardjes.Ik kan ze alleen maar aan iedereen aanraden.Het zijn echt leuke dieren.

 

Nou, nu weten jullie dus wie ik ben en hoe ik aan mn baardjes kom.Ik zal jullie wel tegenkomen op het forum en ik zal mijn vragen en ervaringen (ook al zijn dat er nog niet veel) zoveel mogelijk op het forum te zetten.

Tot ZIENS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dennis,

 

Welkom op ons forum. :rolleyes:

 

En nog bedankt voor de complimenten over onze site. :)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi dennis welkom op dit gezellige forum

erg leuk dat je je eigen voor hebt gesteld

wat ik zelf nog heel erg leuk zou vinden is als je in de fotogalerij nog een mooie foto van je baardjes zou posten als je die hebt

en natuurlijk kun je in het daarvoor bestemde topic dit ben ik....dit zijn wij....je eigen nog even laten zien dmv een foto als je dat leukt vind

en nog een vraagje hoe heten je baardjes????

nou ik wens je veel plezier hier op het forum

ook namens de rest van gbf

grtjssssssssssssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo dennis welkom,veel plezier hier.je hebt inderdaad gelijk,spijtig genoeg worden er veel slecht vezorgde dieren aangoden.maar je hebt geluk met deze twee.plaats maar veel fotoos.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Dennis,

 

Allereerst welkom op het forum. Heel leuk om te horen hoe je aan je baardjes bent gekomen. En ook goed voor de vorige eigenaren om te weten dat ze nu ook weer met liefde worden verzorgd.

Heel veel plezier met je baardjes, en hier op het forum.

 

 

Groetjes, Andrea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×