Jump to content
Sign in to follow this  
Yavanna

Hallo Allemaal

Recommended Posts

Nou, ik zal me ook nog eens een keer voorstellen, eerst stond ik onder de naam van zoonlief ingelogt, maar aangezien we daar alles van kwijt zijn doordat de comp opnieuw geformateerd is, doe ik het nu maar onder mijn eigen nick.

 

Ik ben dus Marisca, 36 jaar, moeder van 2 kinderen, 2 honden en pleegmoeder van 2 baardagamen. Lars is n.l de echte ouder van die beestjes, maar ik doe er heel veel voor, onder andere het sponsoren van het voer.....

Ik ben gek op gothic, kleding, die ik ook zelf maak en verkoop en de muziek. Ook fantasy heeft een streepje voor bij mij, en het kan me niet gek genoeg zijn....

Oh ja, ik ben ook nog getrouwd.....

Wil je nog wat weten, dan hoor ik het wel. en ik ken Esther2....... en gbf van het no1bds forum... daar is het dus Lars...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marisca,

 

Welkom op ons forum. :rolleyes:

 

Groetjes Marc. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo welkom

nu gothic erbij goed hoor,de metalheads kregen onderhand de overhand :P .

veel plezier,fotoos worden graag gezien!

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet om lullig te doen, maar gothic heeft nix met metal te maken hoor :P

in de meeste nummers komt nog niet eens een gitaar in voor!

 

maargoed, we gaan geen mierenneuken....

 

welkom op het forum!!

 

hoe heten je 2 baardjes eigenlijk?

 

hebben ze geen mooie wiccanamen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey hoi wekom!!

 

MAARE DIERENSEX MAG NIET MEER He :P

Duzzuh je bent zwaar in OVERTREDING hahahhah :D

 

Groetjes Tonweya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Tim, ik ben dus ook heel gek op Metallica, beter nog, ik heb zo'n 35 cd's van ze, waaronder enkele gesigneerd, en heb ik de mazzel gehad om ze een keer backstage te ontmoeten, en Lars heet niet voor niks Lars he ;) plectrums, 15 t-shirts, foto's, heel veel foto's, en nog veel en veel meer..... een echte metallihead dus, maar alleen het oude vind ik leuk en vanaf Load vind ik er niks meer aan.

En mijn eigen kleding merk heet Frantic...

En dan heb je, als je geen gitaar in gothic hoort, nog nooit echt gothic geluisterd, er komen vaak zelfs 2 gitaren in voor, maar dat maakt niks uit, even goede vrienden.

 

Nee, aan dierensex doe ik niet, maar mijn hondjes zijn toch mijn kindjes, en daar moet je net als aan mijn kindjes niet aankomen als ikdat niet wil :D maar het is maar net hoe dirty je mind is, en waar het hoofd van vol is loopt de mond van over.... :P

 

En onze baardjes heten Kroki, inmiddels zo'n 50 cm lang, en een maand of 9 oud, en Diddl, ons kneusje, van een kleine 40 cm en ongeveer een jaar oud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, ik bedoelde ook helemaal niet dat je totaal nix met metal te maken hebt ofzo, alleen gothic heeft echt nix met metal te maken!

ik ben een paar keer naar gothic avonden geweest en toen heb ik bar weinig gitaren gehoord!!

Tis meer electronische muziek met een flinke bass.

 

nightwish, within temptation, after forever, epica is geen gothic he, maar dat zul je ook vast en zeker niet bedoelen! ;)

 

maargoed, wel heel vet dat je zon metallica fan bent!!! heb ze zelf pas 3keer mogen zien live, een ontmoeting zat er niet bij :( de plectrum vliegen me ook om de oren maar niet in mn hand... wat niet is kan nog komen he! :P

Ik vind load en reload zo af en toe leuk, als ik in een bepaalde bui ben dan vind ik het 2 geweldige albums, maar merendeels van de tijd wil ik heavy shit horen, en dan zit je bij de eerste 5 albums wat beter :D

 

zo zie je maar wat metallica voor invloed heeft op mensen! jij noemt je zoon lars, ik noem mn baardje jaymz :D

 

ikbegin te ijlen, ik zal maar eens stoppen met type :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie zei dat gothic wat met metal te maken had dan,zal maar gauw mn blonde uitgroei gaan verven enzo.

maar zoals we kunnen lezen er is altijd baas boven bazin in dit geval!

lol :P .anita

een bijna bejaarde fan vergeleken met de rest :(

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

* nightwish, within temptation, after forever, epica is geen gothic he, maar dat zul je ook vast en zeker niet bedoelen! ;) *

 

 

Eigenlijk hoort dit niet in dit topic, maar ala. Helaas voor jou noemen bovengenoemde bands zichzelf wel gothic gerelateerd, dus ja, zijn het voor mij gothicbands, ofwel eftelingrock. Maar net zoals jij hou ik niet van de industrial gothic, maar of je dat nou gothic kan noemen, pasgeleden naar een gothicfeest geweest, en helaas werd er alleen maar industrial gedraaid, en was het meer trance * braak *

 

Maar wat is nou werkelijk gothic, het is gewoon een naampje dat mensen zichzelf of anderen opgeplakt hebben, om zichzelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah dat lijkt me een goed idee, want dit zal niet de eerste discussie zijn over wat gothic nu is of wat het nu juist niet is... :P

 

 

 

Wij gaan het gewoon gezellig hebben hier op het forum!! :D

 

kbedoel, er zitten hier ook veel belgen dus..............

ik hoop dat de belgen tegen een grapje kunnen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig ook weer opgelost :P hoef ik mn haar ook niet te verven.

maare yavanna,fotoos zijn welkom hoor! dus laat maar komen :rolleyes:

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×