Jump to content
marvin

Mijn Laatste Vraagjes

Recommended Posts

ik heb nog wat laatste vraagjes.... :P

 

1. ik heb nu een bak van 2.20x2x1, maar nu wordt er gezegd dat je geen jonge/kleine leguanen in zo'n grote bak mag hebben. maar wat bedoelen ze hier nu mee? van welke leeftijd of welke lengte mag een leguaan in zo'n grote bak? en het moet wel een mannetje wezen, dus dat is weer moeilijk te bepalen als het nog zo jong is.....

 

2. watvoor vitamines geven jullie de leguanen(zo graag foto's van het potje willen zien.?

 

dit was het weer :P ....

 

GrOeTjSsSsSsSs :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een jong leguaantje erin stopt. vind je hem niet meer terug. omdat het terra z

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey marvin

zocht jij een iggy,ik weet niet hoe ik een mp link moet posten,maar er staat een prachtig dier te koop onde topic leguaan,op de eerste pagina.woont in zaandijk,zit te krap,en moet weg!

verder,begin met een kleine in een kleine bak,zoals de lizard al aangeeft.en koop een goede lamp,een powersun ofzo,mag wat kosten maar dan heb je ook wel wat.maak een baskin plek op ong 40 a 50 cm eronder en klaar ben je dan hoef je bij een compleet menu alleen maar calcium toe te voegen,bij een jonkie dagelijks een volwas 3x per week.niet gaan rotzooien met potjes en poedertjes,dan raak je in de war,en te veel vit is ook heel slecht.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej anita :P

 

das toevallig, ik heb die mensen van die advertentie al gemaild voor wat informatie....nu maar hopen op antwoord :P

 

GrOeTjSsSsSsSs

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar is er dan geen leguaan van ong. 1 jaar die in zo'n grote bak kan? of blijf je dan nog steeds last hebben van het wilde gedrag?

 

GrOeTjSsSsSsSs :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas

bak te groot voor een half was,je hebt te erg je best gedaan met die bak.

maar echt,waarom beginnen met een jonkie.

je bent echt heel veel beter af met een groter dier.dan weet je echt wat het karakter is enzo.ze worden zeker 17 jaar oud.en de jongere kunnen echt veel kuren hebben,maar zo,n 12% word maar echt goed handzaam.ik weet niet wat je te besteden hebt aan euros,maar zo,n gaaf dier als deze zie je niet veel,en zo heel erg oud is deze ook nog niet,daar is hij veel te mooi voor!

afwachtten maar,ik duim voor je hoor.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( jammer zeg, ik had die man van de mp advertenie gebeld over die leguaan, waarvan we dachten dat ie er heel mooi uitzag. dus ik had even gebeld, maar de leguaan was dus al 11 jaar oud :o en hij was niet eens tam, je kohn hem alleen maar aaien maar niet oppakken, omdat hij nog nooit uit zijn bak is geweest :blink:

 

jammer maar helaas :rolleyes:

 

GrOeTjSsSsSsSs :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

als tie 11 is ,is oppakken idd niet mogelijk.jammer dat je niet even bent gaan kijken,zie je hoe groot de jongens worden.zolang hij je niet aanvliegt,wat ook al niet meer kan door lompheid,zou je hem best hebben kunnen nemen.hetb zijn dino,s,het dier leeft nog jaren. en jij hebt DE bak voor zulk een groot dier.

maar ik snap dat je wat jonger wilt.sucses met de zoektocht.

als je een apdoptie dier wil,ken ik mensen die dat regelen.er is een wachtlijst.en ze komen kijken of je bak in orde is.

ondertussen hou ik m,n ogen en oren open voor je.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je nog gekeken op de site van de doelgroep leguanen, op het forum staan er onder aangeboden verschillende, en op marktplaats staan er nu een aantal aangeboden. Er staat een hele mooie van 3 jr.

Gr. Karin

Share this post


Link to post
Share on other sites

de leguaan was trouwens 1.60m dat is aardig groot :P

en ik zoek wel wat jongere laguaan, maar hij zij ook dat je hem alleen kan aaien en verder laat hij niks toe :(

en bij de doelgroep leguanen staat ook niks tussen.... :(

 

jammer, maja dat wordt verder zoeken :rolleyes:

GrOeTjSsSsSsSs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×