Jump to content
Sign in to follow this  
humptie en dumptie

Mislukte Broedsel Komt Uit!

Recommended Posts

mijn eieren komen uit!!!!

 

na alle hoop verloren te hebben(omdat mijn eieren er slecht uitzagen) zijn ze toch nog uitgekomen!

echt gaaf!!!

1 is er al helemaal uit en rent nu door het terrarium heen.

 

de ander ziet er niet echt goed uit. er hangt nog veel vlees(?) aan zijn navel. hij ademt wel, maar is verder nog leveloos.

 

maar de eerste leeft en ziet er zoooooo schattig uit!!!

 

ben echt helemaal blij!!!

 

als ik foto`s heb laat ik ze wel ff zien...

maar kon niet wachten om het te vertellen!!

 

groetjes humptie en dumptie en kids!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd, wie had dat nou verwacht. Het ''vlees'' is een stukje eierzak, daar haalt hij zijn voedsel uit in get ei. Zet je gauw foto's neer ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig nieuws zeg!!! Ik heb geen verstand van babybaardjes, maar kan het niet een soort navelstreng zijn die nog aan zijn buikje hangt? Enne, ik heb al vaker hier gelezen dat het best een poos kan duren voordat zo'n beestje bekomen is van al dat werk om uit het ei te komen, hij moet eerst rusten voordat ie rond kan gaan rennen.

 

Van harte gefeliciteerd in ieder geval, dat had je niet meer verwacht dat er nog zoiets leuks uit zou komen, veel plezier ermee, enne.....maak je gauw foto's!!! :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je maar weer, komt tog nog alles goed.

Het baardje met de navelstreng, moet je zeker niet op zand zetten hoor, maar op krant of keukenrolpapier.

Als het goed is valt het navelstrengetje er vanzelf vanaf.

Gebeurt vaker dat ze met navelstreng geboren worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kloopt wat lique zegt, de 1 heeft navelstreng/eierzak nog en bij de ander is ie er al af

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites