Jump to content
Sign in to follow this  
humptie en dumptie

Mislukte Broedsel Komt Uit!

Recommended Posts

mijn eieren komen uit!!!!

 

na alle hoop verloren te hebben(omdat mijn eieren er slecht uitzagen) zijn ze toch nog uitgekomen!

echt gaaf!!!

1 is er al helemaal uit en rent nu door het terrarium heen.

 

de ander ziet er niet echt goed uit. er hangt nog veel vlees(?) aan zijn navel. hij ademt wel, maar is verder nog leveloos.

 

maar de eerste leeft en ziet er zoooooo schattig uit!!!

 

ben echt helemaal blij!!!

 

als ik foto`s heb laat ik ze wel ff zien...

maar kon niet wachten om het te vertellen!!

 

groetjes humptie en dumptie en kids!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd, wie had dat nou verwacht. Het ''vlees'' is een stukje eierzak, daar haalt hij zijn voedsel uit in get ei. Zet je gauw foto's neer ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig nieuws zeg!!! Ik heb geen verstand van babybaardjes, maar kan het niet een soort navelstreng zijn die nog aan zijn buikje hangt? Enne, ik heb al vaker hier gelezen dat het best een poos kan duren voordat zo'n beestje bekomen is van al dat werk om uit het ei te komen, hij moet eerst rusten voordat ie rond kan gaan rennen.

 

Van harte gefeliciteerd in ieder geval, dat had je niet meer verwacht dat er nog zoiets leuks uit zou komen, veel plezier ermee, enne.....maak je gauw foto's!!! :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je maar weer, komt tog nog alles goed.

Het baardje met de navelstreng, moet je zeker niet op zand zetten hoor, maar op krant of keukenrolpapier.

Als het goed is valt het navelstrengetje er vanzelf vanaf.

Gebeurt vaker dat ze met navelstreng geboren worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kloopt wat lique zegt, de 1 heeft navelstreng/eierzak nog en bij de ander is ie er al af

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat ze toch zijn uitgekomen hoor ;) ,

hopelijk maken de baardjes het goed.

Houd ons op de hoogte h

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot nu toe zijn er 4 uit het ei gekropen. alle 4 zitten ze nu in het terrarium en maken het goed. ik verwacht dat er nog 1 ei uitkomt, maar vertoond op dit moment nog geen teken van leven.

 

de baby met de navelstreng is nu ook in orde. de navelstreng (of wat het dan ook was) is weg en het is nu mooi afgesloten. degene die het eerst uit het ei kroop is erg levendig en ik hoop maar dat hij de andere nog even met rust laat. want die zijn nog erg druk met bijslapen. hihi.

 

volgende keer weer wat fotootjes.

 

groetjes

humptie en dumptie en de kids (waarvan 2 al een naam hebben. ze heten Vin en Diesel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin en Diesel gaan naar mijn zwager toe. ik heb hem aangestoken. die andere 2 (of 3)(ei komt nog niet uit) houdt ik misschien wel, ik weet het nog niet.heb er geen haast mee, voorlopig gaan ze toch nog niet weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi allemaal,

 

nou met deze familie gaat het allemaal goed! ze eten lekker en zijn erg lief voor elkaar. zie er erg tegen op om ze misschien weg te moeten doen. het zijn nu 5 lieve schatjes en 2 gaan er al weg, maar kan er geen 3 meer bij nemen. mijn vriend wordt nu af en toe al gek van die beessies...hihi...

het is net een dierentuin roept ie dan. kijk ik vind het wel leuk, maar hij dus niet zo... misschien weet iemand een leuk tehuis?

 

nou volgende keer weer een up-date.

gr stefanie en alle bg-pjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×