Jump to content

Recommended Posts

dit is haar, we zijn net thuis van haar ophalen...

Ze is dus pas 6 weken... dat wist ik dus niet... maar even blij. :) Ik dacht steeds al 12 weken... ze is echt klein.. zo cute!

Ze is dus zonder broedstoof gekweekt.. heel apart :)

 

trien2.jpg

trinity.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een poepie zeg, kan me voorstellen dat je hier ontzettend blij mee bent. 6 weken is trouwens wel heel erg jong, en het duurt natuurlijk wel een poos voordat ze bij Lava kan. Heb je dan 2 terra's?

En Trinity is een hele leuke aparte naam, van harte gefeliciteerd hoor!

 

En hoe kan dat, gekweekt zonder broedstoof, hoe hebben ze dat dan gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi beesje hoor!

je ziet op de foto een heeel klein stukje van haar tongetje.

Ik heb van het verhaal gehoord, en vind het toch ook wel bijzonder.

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wat een dotje. echt leuk maar idd wel jong. ik verkoop mijn baardagamen ook pas vanaf 8 weken. jonger niet.

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi beesje hoor lekker eigenwijs koppie

maar hoop niet dat die plant in zijn terrarium staat dan mag je wel oppassen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ie dan stevig genoeg om op te liggen, zo ziet ie er niet echt uit nl. Ik ben bang dat ze zo naar beneden glijdt. Maar zo ziet het er uit op de foto hoor, misschien is het in het echt een hartstikke stevig ding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jewel hoor, ze weegt echt niks... en de steel zelf is van hout en kunststof. ik heb net nog ff gevoeld of ze wel stevig ligt.... als ze wat groter is kan dit natuurlijk niet meer...

en dan komt er een tak in, maar die heb ik nu ff niet voor handen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke maar het blijft een hennep plant zo aan de blaatjes te zien

en baardjes kunnen wel aan blaatjes gaan knage

lijkt mijn niet zo goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

zooooooooooo dat is snel

oke zag niet dat hij nep was dan is er niks aan de hand

mijn fout

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo lang het baardje genoeg te eten krijgt zal hij ook niet aan de planten knagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi beestje maar wel klein hoe groot is ze en hoe oud???

 

eet ze wel goed??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is 12 cm, heb ik net opgemeten, en ik heb haar net 3 kleine krekeltjes gegeven en die at ze prima op, ook wat buffalowormpies met vitaminen heeft ze al gehad vanmorgen.

 

Maar wat ik begreep was ze als eerste uit het ei, maar toch de kleinste van alle 17. Maar ze is pas 6 weken he... ze heeft nu ook en bakje andijvie.. daar heb ik haar nog niet van eten, maar komt vast nog wel, want dat at ze daar waar ik haar ophaalde wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk klein beestje.

 

zeer mooie foto,waar de groote binnenkijkt bij de kleine.

 

zonder broedstoof?

 

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet precies, staat op een ander forum uitleg...

 

ik quote ff:

 

hallo allemaal ik zal jullie een stukje duidelijkheid geven .mijn vrouwtje was zwanger en moest leggen ik heb haar in een bak gezet van 40/50 maar mag ook een andere maat wezen die daar in de buurt zit 15 /20 cm speelzand iets wat vochtig . vrouwje had gelegd en ik heb haar eruit gehaald.de bak 2 a3 keer per dag sproeien niet te nat liefs tegen het glas.en wat op het zand.geen warmtemat gebruiken. daar ik alleen vrouwtjes wou heb ik een gloeilamp van 40 watt gebruikt dan is het in het zand 24 a25 graden.anders moet je meer watt nemen voor mannen 60 watt.s,nachts gewoon uit zetten 10 uur en s,morgens weer aan net als in de natuur.tijd schakelaar je kan na een dag of 10 voorzichtig het zand weg halen om even te kijken of ze bevrucht zijn 1 eitje pakken niet draaien en tegen het licht van de lamp houden zie je kleine aders dan zijn ze bevrucht in de loop kan je altijd even stiekem kijken hoe het gaat met de eieren .na 70 dagen gaan ze iets verkleuren grijze vlekjes hoeft niet allemaal zo komt het allemaal goed .let wel op zand mag niet zeiknat zijn als het nog wat vochtig is sla dan een beurt over. ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen ik hoor het wel zijn er vragen mail maar.zijn er nog lief hebbers voor de baby,s jellow/hypo pastel ik hoor het wel ze zijn nu een week over 6 weken mogen ze weg zijn er nog een paar over 3 hou ik er zelf zijn vrouwtjes grtjes henry
hallo daar ben ik weer even ik zie dat jullie aan het stoeien zijn over de sexen van baardjes in de broedstoof word de temperatuur bij 9 van de 10 mensen opgeschroefd lekker warm om zo snel mogelijk te laten uitkomen. in de natuur duurt het vaak langer tussen de 80 en 95 dagen voordat ze uitkomen. en dat zijn altijd vrouwtjes. in australie heb je koudere en iets warme gebieden daar regelt de natuur het wel en wee in de koudere gebieden worden meer vrouwtjes geboren  in de warme de mannetjes die komen uit en gaan hun eigen weg. meer dan de helft halt het niet word opgegeten .de mannen nemen op een moment een terratorium en dulden geen andere mannen. vrouwtjes wel. zo versrijd het gebied zich .omdat vrouwen kwa sexse moeilijker in mekaar zit heeft het langer nodig zich te ontwikkellen.in de natuur word dat zo geregeld dus hou je een hele lage temp en doe je s,avonds zelfs het licht uit kun je er donder op zeggen dat het vrouwen zijn grtjs henry

 

zie hier voor orginele bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×