Jump to content
Sign in to follow this  
metallicattim

Jaymz En Ik

Recommended Posts

Hey mensen!

 

Ik ben Tim, kom uit kerkrade en ben 19 jaar.

Heb inmiddels al weer 3 jaar een dragon genaamd Jaymz, vernoemd naar de zanger van MetallicA omdat ik vond dat ze dezelfde eigenschappen hebben: Trots, breed gebouwd, stoer en ik vind het gewoon een vette naam :P

 

Ik ben op het moment bezig met een nieuwe villa te bouwen voor Jaymz, de bak is klaar alleen alles wat er in moet is nog niet af, zoals de achterwand...

De nieuwe bak is 200 x 60 x 50.

 

En nu de foto's uiteraard!

 

Jaymz-1.jpg

Jaymz-2.jpg

Jaymz-3.jpg

Jaymz-4.jpg

Jaymz-5.jpg

Jaymz-6.jpg

 

En ikzelf:

Tim.jpg

 

Zn oude terrarium:

Terrarium11-06-03.jpg

Terrarium26-04-03.jpg

 

Zn nieuwe:

TerrariumNieuw.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel erg leuk dat je jullie even voorstelt gave foto,s zeg

en ruim terra hoor

heb je die zelf gemaakt?

nou ik wens je veel plezier hier op het forum

maar dat gaat vast wel lukken grtjsssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Tim,

 

Welkom op ons forum. :rolleyes:

 

Mooie foto's, het ziet er allemaal netjes uit.

 

Wij hopen dat je nog veel plezier en kennis opsteekt op dit forum.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

helleuh!

 

jah het terrarium is zelf gemaakt, mn oom werkt op een glasfabriek en die doet vaker terrariums bouwen, ook voor de zoon van de baas enzo, dus hij heeft er wel ervaring mee.

 

Het glas heeft me in totaal net 50 euro gekost, das nix!

Lijsten waren 20 euro

en schuiflijsten voor de deuren waren 25 euro

De achterwand gaat me denk ik zon 60 euro kosten.

 

maar dat heb ik er allemaal wel voor over! :)

 

Mn oude terrarium heeft me 130 euro gekost....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo daar welkom op het forum ,net bakkie hoor.idd ruimte genoeg voor twee maar wees voorzichtig,dat wil niet altijd.

dit word nog eens een metal forum

ik ben anita

ps hetfield is al jaren mijn grote held.was je er ook in nov 2003.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit bevalt me wel, dat er zoveel metalheads rondlopen hier!

 

ik was er 15 juni ( mn verjaardag :D ) en 6 december in 2003 en 21 juni in 2004, welke november bedoel jij? ik heb ze alleen in Nederland gezien :)

En hetfield is ook al jaren mn favoriet, hij is de reden dat ik gitaar ben gaan spelen, en nu in een metal band speel. zo gaat dat he ;)

 

ik wacht zowieso nog een tijdje voordat ik eventueel een 2e erbij koop, ik laat em eerst goed zn nieuwe bak verkennen, eff laten wennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee.

was november 5 als ik me goed herinder,in de gelderdrome,arnhem.

de st anger toer.met godsmack in het voor progamma.kippevel hoor!

maar ik verbeeld me niks hoor,word in okt 47jaar.lolz.

dus het gaat niet zomaar over hoor, maar ja de liefde voor reptielen ook niet.

anita

ps en de man uut axel is.......? jaar.lach me dood als ie ook al van middelbare leeftijd is,ook al denk ik zelf van niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha gelredome was op 6 december 2003 ;) heb het kaartje aan de muur hier hangen, en ik kan me niet herrineren dat ze nog een keer daar gespeeld hebben ;)

 

maargoed, ik denk dat we wel bij hetzelfde concert waren :) Nothing Else Matters met al die aanstekers was idd echt kippevel brrrrrrr

 

Ik had al veel reptielen gezien voordat ik besloot om eentje te kopen, maar toen ik een baardagame zag, MOEST ik er eentje hebben!

 

In eerste instantie mocht het niet ( ouders he.... ) want mn zus wou een konijn en dat mocht ze ook niet, dus als de 1 zn dier kreeg moest de ander zijne ook krijgen... dus helaas pindakaas, maar na veel zeuren, zijn mn ouders toch geknakt want mn zus kwam opeens met een konijn thuis en toen wist ik wat mij te wachten stond: JAYMZ :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had geen idee dat het alweer zolang geleden was,maar t was goed he!de kaarten heb ik ook nog wel ergens,en het veel te dure tschirt,maar goed t was het waard hoor,maar ik was ook hevig onder de indruk van de drumsolo van godsmack.in het begin dacht ik dat word niks met robert,maar ik vind hem toch wel geweldig hoor.een paar weken geleden heb ik van mijn zoon,ook 19 de ms dvd gekregen,de cd had ik al maar dit is echt mooi hoor.

is je zus net zo blij met haar konijntje als jij met je beardie,ik begrijp dat je hem al wat groter hebt gekregen,das beter hoor kleintjes brengen zorgen mee.

dag anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah die drumsolo was ook echt supergoed! ook vet die ronddraaiende drumplateau's!

Ik kan me ook nog heel goed herrineren dat we al om 12 uur daar waren in ons

t-shirt en het ijskoud was en de deuren pas om 6 uur open gingen... dat was echt flink minder!

maar het werd al snel weer warm genoeg ;)

 

Mn zus heeft haar konijn niet lang gehad, je weet hoe dat gaat,

vinden ze een paar weken helemaal het einde en dan is het mammie of

pappie die alles moet verzorgen.

 

Ik heb mijn dragon gekregen toen ie al dik half jaar oud was,

was al rond de 25cm :) dus dat was wel stukkie makkelijker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha,wij hadden met de kroeg een bus geregeld,dus eerst verzamelen,en toen netjes voor de deur afgezet,en naar huis het zelfde verhaal,koste ietjes meer,maar werkte perfect.

anita.

ps je bak lijkt groot genoeg,als je er echt nog 1ntje bij wil ,maak dan een tussen schotje.lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah goed, zon bus is relax, maar dan sta je ver achteraan! ik stond 2e rij :D

 

Als ik een tussenschot maak dan heb ik weer 2 bakken van 100x60x50

en die bak wat ik nu heb is 120x50x40 en dat vond ik veel te klein,

ik heb liever dat er 1 het ruim heeft dan dat er 2 een beetje plek hebben ;)

 

maargoed kheb een mannetje, dus ik zou er in princiepe een vrouwtje bij kunnen zetten, maar dat zien we nog wel allemaal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is toekomst muziek ;)

succes met je terra ziet er echt gaaf uit

waar komt hij te staan in je eigen kamer of in de woonkamer

en wel tof zo,n oom :D

grtjssssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx!

Hijs al redelijk ver klaar, nog beetje tegellijm hier en daar, en dan verven!

 

Hij komt in de veranda te staan, hij zou op mn kamer passen, maar dan ben ik een flink stuk ruimte kwijt die ik voor andere dingen nodig heb ;)

 

Jah die oom is idd geweldig, hij kent ook iemand die werkt op een zandfabriek, die regelt me ook nog een flinke hoeveelheid zand, precies zoals ik hem wil :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen

 

Na lange tijd, toch nog maar eens het forum opgezocht door een pb van gbf ;)

Kzal de komende tijd toch weer wat vaker op het forum kijken :)

 

Uiteraard heb ik nog steeds mn baardagaam Jaymz, is ondertussen al 4,5 jaar oud en echt een dikkertje geworden, is momenteel weer het vervellen, maar is voor zover ik kan zien nog gezond en heel happy met zn terrarium.

 

Kzal zo snel mogelijk wat recente foto's plaatsen, maar dat zal moeten wachten totdat ik mn eigen pc weer werkend heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, welkom terug, ik heb net het voorgaande verhaal gelezen, leuk!

 

En Jaymz ziet er prachtig uit, ik ben overigens wel met kleintjes begonnen, ze zijn nu ongeveer 5 maanden, ik weet nog niet wat het zijn, das nog een verrassing. Binnenkort krijgen ze een groter verblijf. Ik heb geen enkel probleem met ze gehad, dus daar heb ik mazzel mee. Het gaat hartstikke goed met ze, ze heten Godzilla en Reign of Fire, mijn middelste zoon is helemaal into dino's, draken, weerwolven etc. en de namen passen wel bij ze. Godzilla is heel rustig, relaxed, maar wel aanwezig, en Reign of Fire flitst rond, vooral als ie in bad zit, de eerste tijd heel rustig, maar als ie eruit wil dan maakt ie er een golfslagbad van, en dan word ikzelf soms ook nat.

 

Enne....ik ben de ouder, en ik wilde vroeger als kind graag een slang, maar dat mocht niet van mijn ouders, flauw hoor!!! Maar nu bepaal ik het lekker zelf, en toen mijn middelste aangaf dat ie wel een baardje wilde zei ik meteen OK!!!!

 

Lekker hoor, om nu eens "de baas" te zijn.

 

Veel plezier weer op het forum en ik kijk uit naar foto's

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi tim

 

lang geleden dat we je hier nog eens gezien hebben.

 

fijn te horen dat het zo goed gaat met jamyz!

 

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi tim

ontzettend leuk dat je weer eens bent komen kijken

we hebben je wel gemist hoor

fijn om te horen dat alles goed gaat

hopelijk spreken we je weer wat vaker

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey je bent er weer,welcome back

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx allemaal!

 

Vind het ook weer fijn om terug te zijn! ben veel te weinig met baardjes bezig geweest de laatste tijd, en het zijn toch zon geweldige beesten!

 

Heb wel wat te doen om al die nieuwe baardjes hier te bekijken, maar hoe meer hoe beter he! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×