Jump to content
Sign in to follow this  
Ramona

Reptielen Tattoo

Recommended Posts

Hebben nog meer van jullie reptielen tatoos?

 

Ik heb er 1 van een gekko op mijn heup.

 

Groetjes,

Ramona

post-23-1150455932.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel. Ik heb 4 tattoos en wil er nog meer bij.

Dit is toch wel mijn grootste trots :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 3 tats en een piecing,ik zou er graag wat tattoes bij willen hebben,maar ja.ik word 48 en heb te veel lievelingetjs van dieren,en zou niet kunnen kiezen.wel heb ik van oud goud een iggy hanger laten maken,een kennis maakt ze in uit gekerfde sepia,die gebruikt ze voor de mal.maar als ik toch besluit om ooit nog een tat te laten zetten word het toch het mettalica logo.

maar je gecko tattoe is prachtig.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben zelf geen geckos meer, maar mijn vriend heeft ze wel gehad.

Ik wou heel graag een tattoo op mijn heup en ik wou nog een keer een tattoo van een reptiel, dus dit waren 2 vliegen in 1 klap :D

Ik vond het een mooie tekening en had zoiets van :lol: dat word hem.

Ik heb zelf ook 3 piercings. Ook daar moet ik nog eens een reptielen piercing inzetten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook 2 tatoos waarvan 1 van een hagedis zal ff kijken of ik foto kan vinden

en ik wil nog graag een tatoo van een van onze dieren maar ben nog steeds niet de ultieme foto tegen gekomen of heb hem nog niet gemaakt

en ik wil eigenlijk ook geen kleur, en liefst in tribal vorm, dus ja dat word lastig

en ik heb ook 2 piercincs maar ja die zijn niet te verkrijgen in reptielen soort zeg maar

(of je moet heel goed zoeken, ik had er wel 1 voor in mijn wenkbrauw maar die vond ik niet mooi en te groot)

 

groetjes esma

 

tatoo.jpg

 

foto is beetje wazig

en tatoo niet zo groot maar loopt wel door ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op me bovenarm staat een cheetha, later op me schouder wil ik nog een vogelspin.

 

gr teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, dit had ik dus gemist, maar ik heb ook een tattoo, een hele mooie al zeg ik het zelf, vrij apart ook, want het is een soort hype geworden om een tribal op je onderrug te laten zetten. Ik heb geen tribal maar een mooie zon, en die zit op mijn rug ter hoogte van mijn taille.

Ik heb gekozen voor de zon, omdat ie staat voor kracht en warmte, en ik ben een warm mens met een krachtige persoonlijkheid. En als het wel eens wat minder met me gaat, als ik een dipje heb, dan zorgt de zon ervoor dat ik me snel weer beter voel.

 

Ik wil hem graag ook in mijn nek, onder mijn haren hebben, en dan in het klein, maar daar ben ik nog even moed voor aan het verzamelen, want het deed erg veel pijn om hem te laten zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gave verklaring hoor christel van de betekenis van je tatoo, vind het altijd mooi om die verhalen te horen

Ik zelf heb geen verhalen bij mijn tatoos, alleen dat ik heel graag hafgedisje wou, en toen hadden we nog niet eens reptielen, dus waarschijnlijk onderbewust toch een grote wens geweest??

 

groetjez esma

 

( hoi christel oja nu ik er opeens aan denk ik schrijf de ene keer nia en de andere keer christel sorry)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze tattoo hebben mijn vriendin en ik vorige maand laten zetten,

zij op haar rug en ik op mijn onderbeen.

wat voor een haggedis het is weet ik niet maar het is wel een plkaatje toch?

 

groetjes erwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nu wel benieuwd hoor

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hallo zeg, jij weet iemand wel heel nieuwsgierig te maken.... Waar blijven die foto's nou.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is mijn kleine Duivelinnetje

helpt mij herinneren aan een Vreselijk foute ;) periode uit mn tienerjaren!!

greets tom

 

mntattooss3.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

My Webpage

 

 

als ik het goed heb gedaan is dit dus de tattoo die mijn vriendin en ik vorige maand hebben laten zetten.

esther heeft hem op haar onder rug en ik op mijn been.

alleen heb ik dat hartje niet want die zat er al bij es.

 

 

groetjes erwin (en es)

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes hoor!

apparte tekening moet ik zeggen, maar je kan er duidelijk een hagedis uithalen

ja ik vind hem heel apart.

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er ook een. een hele grote groene leguaan op me onderbeen waarvan de staart doorloopt tot op me voet. zal van de week ff foto's maken.

 

grtjssss

 

ook ff een plaatje van een tattoo die ik nog wil

tattooleguaan.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×