Jump to content

Recommended Posts

dag allemaal :D

 

sinds ik onlangs naar de dierenarts ben moeten gaan voor mijn baardje (zijn schoudergewricht uit de kom, wat inmiddels al genezen is :) ) heb ik r

post-1-1149457691.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gossie zeg wat een verschil, heb ook z`n foto van cizmo, zal hem plaatsen als het lukt.

 

Laters wil

post-1-1149512319.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo kom je nog is wat te weten

Share this post


Link to post
Share on other sites
ooh ja iets breder:o mss is uw baardagaam ouder? mijn is nog maar een jaartje :blink:

Ja Cizmo is wel veel ouder dan de jouwe, maar ik vind het wel mooi om eens het verschil te zien van bijden foto`s.

Cizmo is echt mismaakt, z`n bekkie is scheef en zijn pootjes ook, hij heeft niet al z`n teenjes

 

En ja ze kunnen zich wel erg plat maaken hoor, ik heb een vrouwtje die echt een zon genietster is, en ze ligt ook bijna altijd plat, alles warmen.

 

laterssssss Wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

leuk dat je je hebt aangemeld op het forum .

 

het hoefd niet te betekenen dat hij te weinig kalk en vitamines heeft gegeven .

het kan ook door de vorige eigenaar zijn , ook kan het zijn dat 1 van de ouders rachites had dan heb je grote kans dat nakweek dat dan ook heeft ,

 

greets edwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb Cizmo zo gekocht ik vond hem zo ziellig en dacht niemand zal hem nemen en dan blijft hij hier, dus het was liefde op het eerste gezicht en heb hem meegenomen.

Bij Cizmo blijft het zo, en komt niet meer goed, maar hij kan alles nog hoor.

Er liggen 15 eitjes in de stoof van hem en Dena, en rennen ken hij ook als de beste hoor, hahahahah

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

hartstikke goed van je dat je Cizmo hebt gekocht, je hebt gelijk, de meeste mensen willen "volmaakte" dieren. Terwijl het daar helemaal niet om gaat. Dat blijkt wel, Cizmo vermaakt zich uitstekend met Dena, toch?

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

als 1 van de ouders misvormd is heb je grote kans dat de nakweek daarvan ook misformd zal zijn ,

het kan zijn dat je nakweek het niet heeft maar dit is een kleine kans .

 

greets edwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is Cizmo, hier zie je dat hij een krom pootje heb, maar hij is echt supper lief hoor.

Knuff wil

post-1-1150282059.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Wil,

 

hartstikke goed van je dat je Cizmo hebt gekocht, je hebt gelijk, de meeste mensen willen "volmaakte" dieren. Terwijl het daar helemaal niet om gaat. Dat blijkt wel, Cizmo vermaakt zich uitstekend met Dena, toch?

 

gr.

Cizmo voelt zich zekers lekker hahahahah

En toen Dena erbij kwam, tja dan zie je het pas echt dat hij niet is hoe hij moet zijn, Maar hou toch wel van hem hoor, hahahahah

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×