Jump to content
Sign in to follow this  
repti

Oude Toppics

Recommended Posts

he

ik heb nu al gemerkt dat sommige mensen op 2 jaar oude toppics reageren ,

dit vind ik zelf wel verwarrend .

denk dat je na 2 jaar het andwoord op je vraag niet meer nodig hebt omdat het probleem al opgelost is .

 

nou heb ik meschien een dom ide maar is het meschien handig om een tekentje of een smily bij de oude berichten te zetten zodat daar niet op gereageerd word ?

 

greets repti

 

als ik de eenigste ben dan hoeven jullie niks te doen want dan zal het wel aan mij liggen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi repti

ik ben het met je eens dat het zeer onoverzichtelijk is

als men op zeer oude topics reageerd

hopelijk ziet degen die op deze topics post dit ook in

en dan zal het van zelf wel opgelost zijn

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

he mieke je hebt wel gelijk , ;)

als jij nou een bril haalt da ga ik mee voor een zonnebril :P

 

greets edwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal, het is weekend, dus eigenlijk zou ik moeten uitslapen, kinderen zijn naar hun papa toe, maar ik kon niet slapen, dus ben ik al een poosje aan het rondsnuffelen en heb al een paar keer op oude topics gereageerd. SORRY HOOR....

 

Ik kan me voorstellen dat degenen die hier al een tijdje rondlopen zoiets hebben van, ja hoor dat is een oud topic, dat weet je nu toch wel, hoef je toch niet meer op te reageren.

 

Maar ik ben hier nog maar een redelijk nieuwtje, en voor mij is dat allemaal niet altijd even duidelijk, dus zal ik best nog weleens reageren op wat voor jullie een oud topic is.

 

Maar bekijk het maar zo, dan gaan die grijze hersencellen nog eens in beweging komen, doordat Nia jullie in verwarring brengt. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×