Jump to content
Sign in to follow this  
mieke

Mieke

Recommended Posts

Hallo alle moeders van het forum ,

 

 

Hoe hebben jullie het gehad met Moederdag ,

 

Leuke dingen van de kinders gekregen en lekker verwend .

 

Ben benieuwd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mieke

ik ben flink verwend hoor

jij ook???

 

ik heb van Gilliam een mooi knutselwerkje gekregen

hij heeft op school een funny fruits gefiguurzaagd en geverfd

het is een soort appelfiguurtje

erg lief van hem

 

Ferron heeft op de peuterspeelzaal een tekening gemaakt deze hebben ze in gelijst en geplastificeerd

een mooi schilderij dus

ook daar ben ik natuurlijk heel blij mee

 

Bonita heeft me echt enorm verwend

van haar heb ik een mooi rood hard gehad wat ze geknutseld had

een mooie kaart

een dolfijnenbeeldje (wat ze zelf ook graag zou willen hebben)

een sleutelhanger van een hondje

en een mooie rode roos en twee witte rozen

 

en van Michel ,Gilliam, Bonita en Ferron samen geld om wat nieuw's voor mezelf te gaan kopen

 

dus ja aardig verwend

natuurlijk zijn we ook naar mijn moeder geweest

die hebben we twee flessen rode wijn gegeven en een flesje parfum

 

mn schoonmoeder/michel,s moeder heeft een parasol en parasol voet gehad

 

het was een gezellige maar ook vermoeiende moederdag

 

grtjssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

Nou leuke moederdag hoor, tegen dag en dauw een bakkie koffie (dacht ik of was het nu thee????????) hahahahhaahha.........en heel veel knutselwerkjes natuurlijk.

 

Een zelfgemaakte armband, een tekening, papieren bloem in een vaasje en een knuffelkussensloop (vond ik echt toppie) een kussenovertrek met een variateit van mooie tekeningen hartjes en noem maar op.

 

En tja wij zijn dus naar de reptielenbeurs in Groningen geweest om te kijken of ik mijn derde agaampje kon aanschaffen maar geen echte leuke dieren gezien.

Wel zijn we naar apeldoorn gegaan (reptished) want die had nog mooie jonge kweek in de verkoop en daar heb ik mijn 2e vrouwtje aangeschaft een redflame echt een toppertje, en met de grote bos witte rozen van mijn vriend kon mijn dag niet meer stuk.

 

:lol: Groetjezz Geja

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Hoi Edje ,

 

Vaderdag hebben ze dit jaar afgeschaft :lol:;):lol: .dus zitten er geen kadootje's in voor Edje ;););)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Moos ,

 

 

Leuk joh dat je moederdag en een nieuwe BG erbij en al die leuke dingen van je kinders :o zijn ze ECHT mee bezig geweest en dat vond / vind ik altijd nog het leukste van alles .

 

En natuurlijk de mooie rozen van je partner niet te vergeten ben blij dat ook jij het leuk gehad hebt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het blijft altijd fijn om te horen hoe dat zulke dagen een feest zijn!helaas is het me in die mate altijd vreemd gebleven.mijn zoon heeft een autisme en persoonlijkheids stoornissen.toen hij nog naar school ging werden er altijd wat dingen in elkaar geknutstelt,maar ja dat is nu al weer een paar jaar geleden.nu hij ouder is blijf je hopen op wat voor een simpel ding,een teken dat hij zich bewust zou zijn wat zo,n dag betekend,maar helaas.wederom ging de dag voorbij en en er was geen teken van herkenning aan zijn kant dat er toch wat zou moetten zijn.ik treur er niet om,haal het geluk maar ergens anders vandaan.ik heb een speciale zoon,een echte lieverd,die het op z,n eigen manier doet.strakjes komt hij thuis krijg ik een kus,en dan is het goed.

op naar vaderdag zullen we maar zeggen.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita ,

 

 

Wat zal deze pagina dan vervelend voor je zijn ,dat is nooit mijn bedoeling geweest !!!

 

Op welke leeftijd is je zoon nu , wat is de verwachtings leeftijd ? .

 

Jammer dat ze er op school niet meer aandacht aan besteden ,in onze kennisen kring hebben we ook een meervoudig gehandicapt manneke hij heeft ook autisme daar van is nu al bekent dat hij nooit verder als 4 jaar komt hij is nu 6jaar .

 

Het is heel zwaar voor je en vemoeiend ,maar je krijgt er toch je liefde van .

 

Geniet jij maar lekker van die dikke knuffel van hem dat is meer waard dan mijn nieuwe fiets veeeel meer ,liefs .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

tis niet vervelend hoor,maar ik wilde even delen dat niet elk gezinnetje standaard is.lachan word 21 in augustus,maar zit nu al zeker 5 jaar nog in de pre pubertijd.zo rond de 14 jaar dus.maar goed,voor mij gaat het door,en ik weet dat hij nu zelfstandig zou moetten zijn,en dat is hij niet.hoogbegaafd maar krijgt de afwasmachine niet leeg gehaald enzo. voor de zoveelste keer word hij nu weer getest,om toch een goede woonplek te krijgen waar hij zich prettig zou voellen.we hebben hem nu al meer dan 3 jaar doelloos thuis,en zo veel als ik van hem hou:tis niet altijd eenvoudig.

groetjes anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi anita

kan me voorstellen dat dit topic voor jou niet zo,n leuk topic was

tuurlijk hou je van lachan (blijf het een aparte naam vinden ;) )

maar het is toch jammer dat je hoopt op iets wat helaas waarschijnlijk niet gaat gebeuren een tekening zou al leuk zijn of een grasspriet ui de tuin of een stukje duidelijke herkenning maar ja hoop doet leven he

hopelijk geven de testen straks duidelijkheid en word er een mooi fijn plekje gevonden voor lachan

waar hij in zn eigen wereldje geluk kan zijn

en waar jij hem met een gerust gevoel achter kan laten

want zwaar zal het zeker zijn

hoe lief hij ook is

je blijft zorgen voor hem

terwijl een ander na zoveel jaar zn vrijheid weer deels terug krijgt

omdat hun kinderen hun vleugels uit slaan

een plekje waar hij zich fijn voelt zou ook voor jou goed zijn

dus ik hoop van harte dat jullie snel duidelijkheid krijgen

ik vind het wel knap en fijn dat je ons in je leven toe wilde laten

en ons een stukje van je prive leven liet weten

zo krijgen we alleen nog maar nog meer begrip voor elkaar hier op het forum

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is niets meer aan toe te voegen

 

GBF heeft alles al verteld. Lief hoor.

 

Anita, ik hoop dat de tests je gauw duidelijkheid geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×