Jump to content
Sign in to follow this  
chas

Ook Even Voorstellen ,,,

Recommended Posts

Hallo allemaal ,

 

ik zal ons ook even voorstellen ...

 

Wij zijn chasmaine en marcel en wij hebben 2 kinderen ,een meid van 4 en een knul van 10 .

wij zijn net verhuist van spijkenisse naar oostvoorne heerlijk rustig hier ,

wij hebben 2 franse bulldoggen ,1 wateragame ,en 1 baardagame (hadden er twee maar is een paar weken geleden overleden door ...moriowormen .

verder hebben wij nog een paard een tinker mijn grootste vriendin ..

 

zoeken nog een vrouwtjes baaragame omdat ik hem zo alleen vindt ons mannetje is nu een jaar oud ,foto`s volgen nog hoor .....

 

ik zal even moeten zoeken hoe dat hier allemaa hier werkt ...

 

de groetjes !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi chas

 

welkom op dit forum ik wens jullie veel plezier

en hoe je foto's kan plaatsen staat bij foto galerij baardagame

 

groet tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi chas

welkom op dit gezellige en informatieve forum

leuk dat je jullie hebt voorgesteld

en wat een gezellige dierenboel bij jullie thuis

jammer van jullie ene baardje

je zegt dat die dood is gegaan door moriowormen???

ben wel benieuwd naar je verhaal

nou in ieder geval veel plezier hier op het forum

en met al jullie dieren

grtjsssssssss

post-21-1146495606.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Chasemaine en Marcel,

 

Welkom op het forum. :rolleyes:

 

Leuk dat jullie zich even hebben voorgesteld, compleet

met de kleine dierentuin. :)

 

Wij zijn ook wel benieuwd naar het verhaal van de morio-wormen. :huh:

 

Nog veel plezier op het forum. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi chas ;)

 

welkom hier

leuke dierenboel hebben jullie daar

en ja, ik ben ook benieuwd naar het verhaal van de moriowormen

verder wens ik jullie hier nog veel plezier

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Hoi Chas en Marcel,

 

Leuk dat jullie er ook bij zijn gekomen, en dat er meer mensen zijn met een hele zoo in huis :lol:

 

En ik ben ook benieuwd naar het moriowormen verhaal???? dus laat ons niet te lang wachten dacht ik zo.

 

Groetjes Geja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahah hallo dan !! :D warm welkom he ,hahahahah

 

nou dierentuin ..valt wel mee hoor ...paard staat gelukkig niet in de achtertuin ..(nou ja gelukkig ..jammer dus ) ,

 

nou dat verhaal met die baardagaam en morioworm,onse jut (de andere heet juul) lag jammer genoeg in een hoekje dood ,hij was nog warm nu eigenlijk net gebeurd volgens mij ,mijn man had hun 2 dagen eerder moriowormen gegeven die eigenlijk voor onze toos (wateragaam) bedoeld is wandt ik had dit soort verhalen vaker gehoord daarom durfde ik het niet te geven namelijk ,'

ik pakte jut uit het terrarium en legde hm op de aanrecht en zag dat zn buikje bewoog heel raar .........in een bakje gedaan en laten liggen ,later ging ik weer kijken en ineens zag ik hele moriowormen uit zn poeperd komen (ze laten natuurlijk alles lopen als ze er echt niet meer zijn ...heel vreemd ....juul krijgt nooit en ook nooit geen moriowormen meer .....dit is dus mijn verhaal he .......

 

en dan nu die toos ........ze is aan `t graven dat wil je niet weten ........nepeieren ???ze is wel vrolijk hahaha rare beesten toch he .....

 

groetjes chas

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Ik heb zelfs "zoo" op ons naambordje staan hahahahahah.......gewoon leuk en gezellie al die dieren, en je paard niet in de achtertuin nou dat is een wens van elke paardebezitter toch. Ik heb zelf ook een paard en hoop ook eens een achtertuin te hebben waar ze kan staan :D hahahhaaha wel bij een boerderijtje dan he!

 

Ik las dat je weer een vrouwtje zoekt voor je baardje omdat hij zo alleen is, hebben jullie ze bij elkaar zitten dan?? ik kreeg nml. informatie op dit forum dat dat niet zo verstandig is. Ik ben nml. een beginner met baardjes en ben dus erg nieuwsgierig hoe anderen dit doen.

 

Rot verhaal van die wormen zeg :( geen moriowormen meer dus.

 

Groetjezzz Geja :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oo naar verhaal over die wormen. maar ook namens mij van harte welkom op dit forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

welkom en veel plezier op het forum

 

greets repti/edwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom hier op het forum

veel lees en babbel plezier hier

Ik heb gelukkig nog geen problemen gehad met mijn morio wormen die ik voer aan mijn baardjes

Maar weet je zeker dat hij is doodgegaan aan die morio???

 

 

Groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar weet je zeker dat hij is doodgegaan aan die morio???

tjsa dat weet je eigelijk nooit he ???

 

Ik las dat je weer een vrouwtje zoekt voor je baardje omdat hij zo alleen is, hebben jullie ze bij elkaar zitten dan?? ik kreeg nml. informatie op dit forum dat dat niet zo verstandig is. Ik ben nml. een beginner met baardjes en ben dus erg nieuwsgierig hoe anderen dit doen.
volgens mij kan je een vrouwtjesbaardgame gewoon bij een mannetje zetten hoor ,als het maar geen man man is ..en wij hebben nog maar 1 baardagame....man dus ...

 

 

 

Ik heb zelfs "zoo" op ons naambordje staan hahahahahah.......gewoon leuk en gezellie al die dieren, en je paard niet in de achtertuin nou dat is een wens van elke paardebezitter toch. Ik heb zelf ook een paard en hoop ook eens een achtertuin te hebben waar ze kan staan  hahahhaaha wel bij een boerderijtje dan he!
ja dat zie ik dan wel zitten jah !! met bokjes en kippen enzo .....moeten nog flink doorsparen ...enne om nu weer te gaan verhuizen ...nee zijn net verhuist (aug 2005) nog ffe niet ...maare krijgen we een aanbieding .....JA! :D

maar dan neem iker wel een tinker bij ! anders is ze alleen .... B)

 

Onze volwassen freek ! hij is door ouderdom vorig jaar overleden ...

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=6AA3VUZD

 

in zijn zomerzwembad nog niet zomerklaar zand en bomen staan er nog niet in samen met een kleine wateragaam (van mn broer)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=BCL64YJJ

 

en mn paardje floor en ik ...

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=RESIBU7M

 

onze zoon met floor )hij had een proefje die dag

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=X6CCVM8X

 

van de baardagamen staan op een disc en weet niet meer welke ,moet ik nog even uitzoeken .........dus nog enige geduld mensen !!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×