Jump to content
Sign in to follow this  
Jordy

2 Mannetjes

Recommended Posts

ik wil mijn vrouwtjes baardagaam omruilen of verkopen voor een andere baardagaam man. ik heb al een baardagaam man maar die zit steeds achter het vrouwtje aan en dit vind ik zielig. maar als je een groot terrarium hebt met genoeg schuilplekken en zonder vrouwtje dan kun je toch twee mannetjes bij elkaar doen, ook al bestaat de kans dat het toch niet goed gaat.

 

m.v.g. jordy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het mannetje eerder omruilen voor een vrouwtje!

2 mannetjes gaat echt niet samen hoe groot je terrarium ook is dit wordt gewoon knokken.. En hoe oud zijn je baardjes? misschien zijn ze nog wel te jong om samen te zetten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn te jong daarom wil ik er ook 1 weg doen(vrouwtje) en omdat het mannetje het vrouwtje niet met rust laat.

 

m.v.g. jordy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik ken diverse mensen die twee mannetjes hebben in een

terrarium, waar het goed bij gaat.

 

Maar er zijn ook zat voorbeelden waarbij het fout gaat.

 

Dus er is altijd een gevaar dat twee mannetjes gaan vechten.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze zijn te jong daarom wil ik er ook 1 weg doen(vrouwtje) en omdat het mannetje het vrouwtje niet met rust laat.

 

m.v.g. jordy :)

Je kan ze ook een tijdje appart zetten en als ze oud genoeg zijn bij elkander zetten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 2 mannen samen, maar mijn bak is wel 2 meter. Het gaat tot nu toe gewoon goed en ze zijn 9 maanden en geen familie. ongeveer 3 maanden geleden heb ik een man bij een man gezet. Mijn vriendin heeft nu al 2 jaar 2 mannen bij elkaar zitten en hebben nog nooit gevochten o.i.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×